Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole ikinä jaksanut tänne reseptejä väsätä kuvien kera, mutta koitetaas nyt kerrankin...
Toi kookoskana on sellaisesta keittokirjasta kuin "kansainväliset kotiruoat". Taisi olla jossain Etelä-Amerikan osiossa, mutta kirja on jonkun jenkin kirjoittama enkä kyllä ihan heti usko, että esim. tää olisi oikeasti jonkun nykyinkan kotiruokaa. Mulla on kohta hyllymetri keittokirjoja. Mun sukulaiset on sellaista lihapullat ja perunamuusi porukkaa ja heille oli joku tuollaisen opuksen lahjoittanut. Antoivat sen mulle, kun heidän mielestään ruoat olivat niin kummallisia, ja siis mulle sopivia.Mielenkiintoisia ruokia sulla valmistettavana. Ovatko ne ihan omasta päästä keksittyjä vai esim. jonkun tietyn maalaisia safkoja? Ja maistuuko mille?
Taisi olla jossain Etelä-Amerikan osiossa, mutta kirja on jonkun jenkin kirjoittama enkä kyllä ihan heti usko, että esim. tää olisi oikeasti jonkun nykyinkan kotiruokaa.
Tää kookoskanahommeli oli monta vuotta mun #1 bravuuri. Ruoka on todella mielenkiintoisen makuista, kun kastikkeen chili, hunaja, kookos ja sitruunamehu täydentävät toisiaan. Riisi tuo vielä pirteän lisän noiden kirpeitten vihannesten kautta. Suosittelen kokeilemaan - olen tätä monelle vuosien varrella tarjonnut ja kaikki ovat kehuneet.
Kitchen Joyt on kyllä parhaita eineksiä. Mun mielestä tuo Panang on vielä noista huonoin. Tikka Masala ja Red Curry on parempia. Just imaisin punakarrin.Söin just Kitchen Joyn Thaimaassa valmistettua "Panang Curry Chicken With Jasmine Rice" -safkaa, joka on mun mielestä erinomaista valmisruokaa. Kun luen paketin kylkeä, saan jonkinlaisen kuvan siitä, mitä ruoka sisältää (http://www.lejos.fi/main.asp?sid=1&sivu=3&kpl=173&o=3).
Haluaisin nyt kuitenkin tiedustella hyväksi havaittuja panang curry sauce -reseptejä, joita porukka on itse testaillut eli mitä reseptiä suosittelisit?
Jep, jos söisin eineksiä niin söisin vain tuota. Tosin enpä syö tuotakaan. On kuitenkin varmasti parasta einestä mitä Suomesta saa.Kitchen Joyt on kyllä parhaita eineksiä. Mun mielestä tuo Panang on vielä noista huonoin. Tikka Masala ja Red Curry on parempia. Just imaisin punakarrin.
Tikka Masala ja Red Curry on parempia.
Purjo, selleri ja persilja? Minäkään en noista pidä oikeastaan yhtäåän, mutta noi maut vaan toimivat tässä kuin junan vessa enkä siksi ole lähtenyt niitä korvaamaan millään.Täytyy pistää korvan taakse tämä resepti. Riisissä on jotainsellaisia ainesosia, jotka eivät ole suosikkejani, muttavoishan tota asilti testata.
Purjo, selleri ja persilja? Minäkään en noista pidä oikeastaan yhtäåän, mutta noi maut vaan toimivat tässä kuin junan vessa enkä siksi ole lähtenyt niitä korvaamaan millään.
Ketjua tutkailleena täytyy kyllä osoittaa ukolle kunnioitusta ja skoolata :kippis1: kapustamiehen kanssa. Loistavaa mättöä ukko vääntääDuunasin iltapalaks tommosta chili-bbq-jauheliha-2papua -mössöö:
Pitää pistää reseptii jos joskus jaksaa. Nyt juon bissee :kippis1:
Pitäisi perustaa kyllä ruokablogi, taidankin tehdä sen heti.
Ainiin, tuo jäi siihen että loggasin sisään ja aloin miettimään nimeä blogille. Mikähän olisi hyvä nimi?Jokos Hupella on ruokablogi pystyssä?
Ainiin, tuo jäi siihen että loggasin sisään ja aloin miettimään nimeä blogille. Mikähän olisi hyvä nimi?