Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse teen tämän niin, ettei munat jää näkyviin jalapenojen alta :DNeljän munan munakas + jalapeno ylläri
Riko neljä munaa ja heitä öljyttyyn pannuun, päälle jalapenoja oman maun mukaan, paistele miedolla lämmöllä sen aikaa että alkaa hyytymään.
Mausteeksi hieman kirsikka tomaatteja, suolaa ja yrttejä.
Itse teen tämän niin, ettei munat jää näkyviin jalapenojen alta :D
Mennäänkö naimisiin?
Mäki just mietin, että milloin anonymity tulee tekemään tännekin ruokaa :D
Mä olen laittanut itselleni ruuanlaittokiellon, kun yritän vähän pudottaa painoa.
Onneksi olkoon Anonymitylle!
Voi ruokaa laittaa niinkin, että se on vähäkalorista
Höpö höpö, osaathan. Ei se keyemmän ruuan laittaminen ole yhtään sen hankalampaa kuin raskaammankaan. Tarkempi huomio vaan aineksiin mistä sitä alkaa työstämään. Mutta tämähän oli kielletty aihe tässä ketjussa, mikäli aloituspostin mukaan mennään...
"mutta mä en osaa eikä siitä tule niin herkkua. Tarttis kyllä opetella laittamaan."
Väänsinpä tässä pizzaa
Samalla tuli tehtyä Anonymityn mansikkatiramisua. Annan sen nyt ihan rauhassa vetäytyä huomiseen asti, kuten ohjeessa sanottiin, ja katsotaan sitten. Tein puolikkaan tuohon ohjeeseen nähden.
Nyt oli pakko antaa periksi. Oli kyllä todella hyvää, eikä varmasti jää viimeiseksi kerraksi, kun tota teen. Tosin mansikkasurvos olisi saanut olla hiukan jäykempää. Laitoin siihen 1.5 liivatelehteä ja se jäi ihan juoksevaksi. Ei siitä varmaan hyytelöä ole tarkoitus tehdä, mutta toi oli liian löysää.Uskon, että joidenkin tuntien vetäytyminenkin ajaa saman asian. itse olen tottunut vaan pitämään sitä yön yli jääkaapissa, ennen kuin olen tarjonnut sitä. Vähän sama kuin täytekakuillakin eli mitä pidempään antaa makujen ja nesteiden imeytyä, sitä parempi tulee.