Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinkahan kovan työn takana on opetella irroittautumaan noiden valmiiksi marinoitujen lihojen käytöstä? :D Ovat melkeinpä liian helppoja. Osaakohan sitä enää edes maustaa ruokaansa itse :(
Tietty kun suomalaiset on totutettu myös suojakaasun jaloon makuun..
Kyllä minä ainakin erotan tiskistä ostetun lihan vakuumipakatusta lihasta, ei ole mitään väliä miten on maustettu tai valmistettu. Sen erottaa jo koostumuksesta, maun lisäksi. Vakuumipakatulla tarkoitan siis sitä missä tosiaan on se suojakaasu, en tyhjiöpakattua, jotka ovat usein aivan mainioita tuotteita.Huppe, elintarvikesuojakaasut ovat ihan oikeasti täysin hajuttomia ja mauttomia. Voin joskus järjestää sulle suojakaasujen maistelutilaisuuden niin voit sen havaita ihan itse. Juu ja en ole elintarviketeollisuudessa töissä.
Kyllä minä ainakin erotan tiskistä ostetun lihan vakuumipakatusta lihasta, ei ole mitään väliä miten on maustettu tai valmistettu. Sen erottaa jo koostumuksesta, maun lisäksi. Vakuumipakatulla tarkoitan siis sitä missä tosiaan on se suojakaasu, en tyhjiöpakattua, jotka ovat usein aivan mainioita tuotteita.
Kyljen kaverina toimi joskus aiemminkin mainostamani VILLIRUCOLA-KORIANTERIPESTO. No ohje siihenkin vielä uusintana...
nippu villirucolaa
nippu korianteria
oliiviöljyä
sitruuna
valkosipulia
mustapippuria
chiliä
hunajaa
Nippu villirucolaa ja korianteria revittynä kuppiin, sekaan oliiviöljyä reilusti, pari ruokalusikallista sitruunanmehua, muutama valkosipulinkynsi, ripaus mustapippuria ja suolaa, hitaus chiliä ja hyvää hunajaa loraus. kaikki sauvasekottimella sekasin ja toviksi jääkaappiin tasottuun maut.
Ja JUMALEISSÖN että on hyvää!
Siellä onkin säilytysolosuhteet hieman erilaiset kuin kotona +12 asteinen jääkaappi jonka ovi on koko ajan auki, jotta saa pakkikselle postattua kuvia ;)Jaa-a ravintolassa kun tehdään yrttiöljyt, niitä käytetään ainakin se viikko-kaks..
Onko kukaan löytänyt Suomen marketeista ehtaa cheddar juustoa?
Ja enkä tarkoita niitä yksittäispakattuja cheddar-sulatejuustoviipaleita, joilla ei ole maun kannalta mitään tekemistä cheddarin kanssa.