Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu koitin sitä kyllä irroittaa fileerausveitsellä siihen tapaan, mutta se on aina vähän sinnepäin tuon hauen kanssa. Tuntuu että joka kerta on harjoittelua. :DJoxuzille: tuon hauen Y-ruodon saa nätisti viiltämällä myös irti. Viilto alta ja päältä, mutta ruotoa katkaisematta. Tällai siitä ei lähde tuollaista paksua siivua lihaa hukkaan. Youtubessa yms. löytyy videoita. Nuilla pari-kolmekiloisilla homma on jo aika helppo ja selkeä, pikkukaloilla se on vähän sorminäppäryyttä vaativampi
Tämä kävi mielessä ja on edelleen yksi vaihtoehto, mutta possu tai nauta kiihottaisi hieman enemmän.Kokonaisia broiskuja + koipia, halpaa ja erittäin hyvää.
Pitäis savustaa parin viikon päästä jotain. En tiedä mitä ja kaipaisin vinkkiä. On kokeiltu ribsit, pulled porkit, naudan rinta ja lapa ja kaipailisin jotain uutta välillä.
Naudan ribsit on yksi hyvä vaihtoehto. Häränhäntäkin ehkä.naudan ribbs
häränhäntä
täytetty ankka
Ilman savustelua (tai semisekoituksella) possun tai naudanposkea.
Naudan poski on yksi mitä olen koittanut metsästää aina välillä mutta missään ei ole ja kukaan ei tiedä mistä saisi. Possun poski on aivan saatanan pahaa. Oli pakko maistaa eräässä ravintolassa kun sattui olemaan tarjolla ja syömättä jäi.
Pitää vetää yli? Siis ylikypsäksi? Tottahan toki ja ihan oikein toi poskikin oli valmistettu. Oli niin mureaa ettei siihen tarvittu hampaita ollenkaan, mutta maku oli karmea. Vaikea selittää, mutta esim. kinkussa on kohtia mitkä maistuu ihan "kuolleelta possulta" (juu tyhmä termi kun kuolluthan se on joka tapauksessa, mutta en keksi parempaa) ja toi poski maistui ihan pelkästään siltä ja vielä niin voimakkaasti että meinasi nousta hissi ylös.Oho. Kyllä mä noita molempia tykkään mussuttaa, ja on ollut rinnakkainkin. Pitää mun mielestä vetää kunnolla yli. Mä olen tilannut Hietsun halliin.