- Ikä
- 48
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
reilu tunnin keittää ensin suolavedessä. Sen jälkeen mausteet pintaan ja grillissä väri.
Mitä tehdä juhannukseksi neljästä kilosta marinoidusta ja sitten pakastetusta naudan sisäfileestä? (Kaveri tuo, itse en olisi koskaan toiminut näin...)
Kymmenen tuntia vähintään ottaa aikaa ja n. 110 asteessa.
Mielellään savustamalla tai sitten 48h sous videllä.
Sulatat, annat mennä huoneenlämpöön ja paistat grillissä viipaleina.
Useammassa ohjeessa näyttäis riittävän pari tuntia grillissä epäsuoralla tulella....
Taidan kallistua uunin puoleen , grillivastuksilla aina välillä paahtaen.
Niin pelkästään grillissä pari tuntia? Ei muuta? Jos näin on, niin voisin haukkua huonoksi ohjeeksi. Kyllähän ne kypsyy vaikka puolessa tunnissa, mutta lopputuloksena on takuuvarmasti sitkeä makuelämys. Mä tekisin varmaan samalla tavalla kuin possun ribsien kanssa. Useampi tunti uunissa pellillä joka on foliolla peitetty ja jossa on jotain nestettä pohjalla. Cokis toimii aina. Sen jälkeen siirtelee supervarovasti grilliin jollain fakiiritempulla ja yrittää pitää ne suurinpiirtein kokonaisina, kun liha on niin mureaa, että se hajoo väkisin käsiin. Grillissä vähän väriä pintaan, grillisoosia päälle ja vähän lisää väriä. Jos ei ole grilliä niin kyllä ne uunin grillivastuksetkin sen asian ajaa.Useammassa ohjeessa näyttäis riittävän pari tuntia grillissä epäsuoralla tulella....
Taidan kallistua uunin puoleen , grillivastuksilla aina välillä paahtaen.
Eikö tota perhanan Anovan Sous Videe saa ostettua muuta kuin netistä. Oon lomamatkalla jenkeissä ja nettiä selaamalla ei ainakaan löydy mitään kivijalkaliikkeitä tuon vehkeen myymiseen. Tosin arvotus sekin, olisiko kivijalkamyymälöissä 230 v vehkeitä. Pistotulppaa tuohon nyt ei haastava oo vaihtaa, jos vehje sama, mutta pistotulppa eri.