Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lisää ohjeita löytyy myös googlettelemalla 'fruit pizza'
Varmaan joku makea ohut lätty pohjaksi ja päälle marjoja, kastiketta, täytettä tms.
Mä oon tehny ihan yleispätevää kastiketta lorauttamalla kermaviilin joukkoon balsamicoa ja mausteeksi suolaa, pippuria ja vähän sokeria happamuutta taittamaan. Ja voihan sinne lykätä mitä tykkää. Valkosipuli esim. sopii hyvin ja kanan kanssa voi koittaa currya.Oisko hyviä vinkkejä kuinka tehdä kermaviilistä salaattikastiketta
- tonnikalasalaatille
- kanasalaatille
Oisko hyviä vinkkejä kuinka tehdä kermaviilistä salaattikastiketta
- tonnikalasalaatille
- kanasalaatille
Kanasalaatille helppo ja yllättävän hyvä setti on turkkilainen jugurtti ja siihen maun mukaan currya sekaan. Toimii(myös muitten kanaruokien kanssa)!Oisko hyviä vinkkejä kuinka tehdä kermaviilistä salaattikastiketta
- tonnikalasalaatille
- kanasalaatille
Oisko Hokkien -nuudeleita, ne on sellaisia paksuja munanuudeleita, vähän pastan näköistä tavaraa.Osaako kukaan kertoa, miten kiinalaisessa raflassa ne tekee näitä "taikinanuudeleita"?
Varkauden Kiina Keittiössä on tullut syötyä nuudeleita & härkää sekä myös muita nuudeliruokia. Sielä nuudelit ei ole näitä perinteisiä nuudeleita, vaan sellasta taikinaista, ehkäpä 1cm paksuista nuudelia.
Aivan taivaallisen hyvää, on tullut haettua kyseistä ruokaa jo ihan 100km päästäkin monesti. Ja hintaa annoksella öbaut 6€ :D
Kaura- tai ohraleipä? Jos pitää olla täysin vehnätöntä vaaleaa leipää niin nuo joutuu kyllä leipomaan itse, jos vaan hait vaihtelua vehnäleivälle niin varmaan kaupankin versiot käy. Monesti niissä on osaksi vehnää seassa. Perunarieskakin onnistuu ilman vehnää, muttei kyllä maulta tai koostumukselta ole oikein vastaava.Millä korvaisitte vehnäleivän? Pitäisi maulta/koostumukselta olla jotakuinkin saman suuntainen eli ruisleipä ei käy.
Kaura- tai ohraleipä? Jos pitää olla täysin vehnätöntä vaaleaa leipää niin nuo joutuu kyllä leipomaan itse, jos vaan hait vaihtelua vehnäleivälle niin varmaan kaupankin versiot käy. Monesti niissä on osaksi vehnää seassa. Perunarieskakin onnistuu ilman vehnää, muttei kyllä maulta tai koostumukselta ole oikein vastaava.
Osaako kukaan kertoa, miten kiinalaisessa raflassa ne tekee näitä "taikinanuudeleita"?
Varkauden Kiina Keittiössä on tullut syötyä nuudeleita & härkää sekä myös muita nuudeliruokia. Sielä nuudelit ei ole näitä perinteisiä nuudeleita, vaan sellasta taikinaista, ehkäpä 1cm paksuista nuudelia.
Aivan taivaallisen hyvää, on tullut haettua kyseistä ruokaa jo ihan 100km päästäkin monesti. Ja hintaa annoksella öbaut 6€ :D
Osaako kukaan kertoa, miten kiinalaisessa raflassa ne tekee näitä "taikinanuudeleita"?