Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuuppaa joskus mukaan 1-2rkl kurkkusalaattia. Toimii aika kivasti makkarakstikkeessa.Yksinkertaisuus on hyvästä. Ai että mitä herkkua oli makkarakastike lenkistä ja sipulista tehtynä perus ruskeaan kastikkeeseen (höysteeksi pikkasen valkopippuria, sinappia ja kermaa). Nautitaan keitettyjen perunoiden kanssa.
Pistin Farangin karamellipossun tulemaan. 1.2kg (puolikas) kassleria. Ohje:
http://valipala.blogspot.fi/2011/01/karkkipossua.html
Huomenna valmista.
aijjaijjai, nakkasin just isänpäivää silmällä pitäen juustokakun uuniin muhimaan. Täytettä reilun kilon verran ja surraan vielä mansikkasoosit kylkeen. Ensimmäistä kertaa koitan tehdä silikonivuokassa, saa nähdä saako kakkua sieltä millää ulos.
Voi jehna tuo Hupen possu... Piti laittaa resepti ylös ja kokeilla joskus kun on aikaa, harmi vaan kun täältä on tuo etninen kauppa lähtenyt pois, saattaa olla kiven alla mausteet :(
Tomi Björck on kuin pekoni - kaikki mihin se koskee, muuttuu hyväksi. :haart:
Tein tänään jauhelihakeittoa, joka oli erittäin hyvää vaikka itse sanonkin. Keitosta hyvää teki sen liemi, joka on keitossa A ja O :D Eli hyvin maustettu jauheliha rasvoineen kattilaan veden ja vihannesten + perunan sekaan, sitten lihaliemikuutio ja vähän ketsuppia. Aijaijai, olisin voinut vedellä pelkkää lientä ! Mielestäni tuo ketsuppi mausteena jauhelihakeitossa on nerokkain asia aikoihin, kiitos vinkistä kuuluu äidille jälleen
Nyt ei kyllä pisteitä heru. Ton ohjeen kanssa on vähän vähemmän kokkaillut kyllä ihmeissään.Duunasin aika hyvän daim-juustokakun tossa vloppuna aikani kuluks.
Huppe ja kumppanit, onko teillä heittää mitään hyvää marinaadia kanan rintafileelle? Itse olen peukalo keskellä kämmentä keittiöhommissa. Jonkinmoisen marinadin koitin itse väsätä, laitoin vähän kaikkea mitä kaapista sattui löytymään. Tuolla se on nyt maustunut tunnin verran, saa nähdä onko syömäkelpoista.