Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mennään huomenna testaamaan Soppaluun kanssa tämä ravintola: http://www2.dinnerinthesky.fi/
Siis jos uskallan. Mulla on korkeanpaikankammo ja saatan joutua nauttimaan muutaman rohkaisuryypyn ennen ruokailua.
Kuis meni?
maustamiseen liittyvät.
Kun samaa ruokaa on tehnyt vaikkapa 3-10 kertaa, niin osaa jo silmämääräisesti sekoitella itselleen parhaan maustekombon ilman reseptiä, t-lusikoita tai muita mitta-apuvälineitä.
Itse olen päätynyt toistaiseksi 68%. Vähän matalammat ja paljonkin korkeammat on testattu muttei vielä sellaisella otqnnalla, että vpisin ne vaihtoehdot sulkea pois.
Vaikka kaikki täällä ovatkin kolmen tähden kokkeja jotka ovat ohittaneet aloittelijavaiheen jo vuosia sitten, kysyn silti: olisiko kenelläkään suositella mitään "ruoanlaittoa avuttomille idiooteille" -tyylistä kirjaa tai nettisivustoa? Minä olen nimittäin uskomattoman surkea kokki jolla on kaikki alkeellisetkin ruoanlaiton perusteet täysin hukassa, ja meininki on sen mukaista. Olisi ihan mukavaa vihdoinkin päästä einesten ja valmisaterioiden iljettävästä maailmasta eroon, joten otan mielelläni vastaan vinkkejä oppaista, joissa neuvottaisiin oikein rautalangasta vääntäen ja runsaiden kuvien kanssa kaikki kokkaamisen perusjutut ja periaatteet, etenkin lihan käsittelyyn ja maustamiseen liittyvät.