Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin Citymarketeista saa, en oo täysin varma saako Prismoistakin. Ja nettikaupasta tietysti. Ei ole mitenkään älyttömän tulista.
Jos se pihvin teko nyt on ylivoimaisen vaikeaa jauhelihasta niin aina voi koittaa näitä apuvälineitä:
http://www.kokkiman.com/shop/haku/?search=Pihvipuristin
Onks Hupella jotain ruokablogia? On niin maistuvat kuvat ja soosit, että mukavaa ois lueskella.
Edit2: itse olen saanut ihan perus paistijauhelihasta yllättävän maukkaita pihvejä kun ne on jätetty riittävän paksuiksi, maustettu ja paistettu voissa. Muotoilu tapahtuu käsin, en jaksa kaulita tai sählätä muuta. 2min työtä ja pannulle.
Cittareissa yleensä siellä maustekastikkeiden kanssa samassa paikassa.Voi saatana menin toiselle puolen kaupunkia Itiksen cittariin ja siellä ei tietenkään ollut noita. Kysyin vielä myyjältä joka oli tietenkin joku turkkilainen ja ei ymmärtänyt mitä tarkoittaa poppamies. Helvetin pupamies.
Meillä on toisessa Cittarissa kylmähyllyssä.Cittareissa yleensä siellä maustekastikkeiden kanssa samassa paikassa.
Tuli huvikseen luettua taas pakkista moneen kuukauteen ja iskisilmään täällä kokkausketjussa että, pizza neuvoja kaivattaisiin? Olen ollut paistamassa pizzaa viimeiset 4 kuukautta ja jos tulee kysymyksiä taikinan/soossin/lämpötilojen suhteen niin rohkeasti vaan kysymystä tähä thrediin, autan mielelläni
Kävin Kampin k-kaupassa ja sielläkään ei ollut tuota. Oon 0-2 nyt.
Kävin Kampin k-kaupassa ja sielläkään ei ollut tuota. Oon 0-2 nyt.
Olisit Mansikka voinut hinnan vielä mainita. Lintsillähän saa maksaa grillin makkaraperunoistakin toistakymppiä.
No ainakin Malmin punnitse ja säästä putiikissa on 200% varmuudella, tänään näin! Jos ei enää huvita etsiä turhaan, hae tuolta.