Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hunajamarinoitujako?Pakko muuten täällä vähän hehkuttaa Kariniemen paistisuikaleita ja -leikkeitä. Mä inhoan noita filejuttuja, kun ne on niin kuivia että tarraavat kurkkuun. Nuo paistisuikaleet ja -leikkeet on reisilihaa josta pidän paljon enemmän, mutta ei aina jaksaisi vetää kokonaisia koipia. Rasvaakin on alle sen 10%, joten voi huoletta vetää dieetilläkin. :D
Olisko näistä apua?
Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Velveting
Seriouseats (resepti ja selitykset): http://www.seriouseats.com/2011/04/velveting-meat-asian-cooking-technique-cornstarch.html
:lol2:Uuh just kävin Thaimaalaises vetäisees lounaan ja sielläkin oli jotain chili-jauheliha juttua, just samantapaista ja oli tosi hyvää Pitää testata tuota sun ohjettas Huppe (ps. mikä kamera sulla on kun tulee niin hyviä kuvia ? :D)
Noniin, just pistin kokeiluun, teen hapanimeläkanaa.
Joo, onnistuhan se, vaikkei marinoitunu ku pari minuuttia. Oot mun uus paras kaveri, sori Samo ja muut ;)
Joo, onnistuhan se, vaikkei marinoitunu ku pari minuuttia. Oot mun uus paras kaveri, sori Samo ja muut ;)
:lol2:
Et ole tosissas? Vaimon iPhone 4S. No, onhan toi luuriksi aika jees kamera :D
Ylempi paskakuva otettu iPadilla.
Hunajamarinoitujako?
Hyvä.Eiku maustamattomia.
Pakko muuten täällä vähän hehkuttaa Kariniemen paistisuikaleita ja -leikkeitä. Mä inhoan noita filejuttuja, kun ne on niin kuivia että tarraavat kurkkuun. Nuo paistisuikaleet ja -leikkeet on reisilihaa josta pidän paljon enemmän, mutta ei aina jaksaisi vetää kokonaisia koipia. Rasvaakin on alle sen 10%, joten voi huoletta vetää dieetilläkin. :D
Onhan perunajauhokin perunajauhoa vaikka se oikeasti on perunatärkkelystä eli ihan samaa kuin maissitärkkelys. Vähän sama kun saksalaisen pitää vain tietää mitä vehnäjauhoa käyttää kun kaikki on numerokoodattuja, 02, 06 jne.Noissa kiinalaisissa yms. resepteissä on tota maissijauhoa, niin onko se perinteisesti siis maissijauhoa nimensä mukaisesti, vai maissitärkkelystä? Meistä suomalaisista kun ei ikinä tiedä, kun maissitärkkelyksestä puhutaan maissijauhona. Itse olen käyttänyt aina maissijauhoa, mutta onko se nyt oikein vai väärin?
E: Tossa aiemmin ollemmassa linkissä "velveting meat" puhutaan cornstarchista, joka on tärkkelystä. Miksi vitussa puhutaan maissijauhosta jos tarkoitetaan tärkkelystä? Miksi?