hirvikolari
Party all the time
Voin todistaa. Ihan hyvältä tuo maistui. Harmi vaan että tuota herkkua oli niin vähän...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oisko hyviä vinkkejä? Parin viikon päästä ois piknikkiä tiedossa ja ajattelin että jos jollakin tavalla saisi kaverit kateellisiksi kun olisi itsellä astetta paremmat piknikkieväät. Onko ehdotuksia. Ainoa ehto on se että pitää tehdä kotona kokonaan valmiiksi, paikan päällä ei pysty grillaamaan eikä flambeeramaan.
Nyt yhden laiskan kysymys teille. Mitä sapuskaa tehdä miehelle? Mitään rajoituksia/allergioita ei ole, mutta aterian pitäisi olla suht halpa ja täyttävä kuitenkin. Ja ei liian vaikea minunkaan valmistaa. Ehdotuksia kaipaillaan. Jotain millä kesyttää äkäisinkin mörökölli. :D
Saako coleslawta Suomesta purkitettuna (ja jos niin millä nimellä sitä myydään) vai onko tehtävä itse?
Saako coleslawta Suomesta purkitettuna (ja jos niin millä nimellä sitä myydään) vai onko tehtävä itse?
Mä oon ainaki ostanu niitä porsaan grilliluiden nimellä. Ja samoja oon saanu, kun oon pyytäny ribsejä. Baby back ribsejä ne on aina ulkomuotonsa perusteella olleet.Minkäslaisia ribsejä suosittelette ? Olen monesti ostanut lihatiskiltä possun kylkiriviä, mutta jostain syystä ne on leikattu siten että kylkipalassa on ihan helvetisti ohkaisia jänteitä ja jotenkin ihmeellisesti se ei ole tasainen rivi, vaan keskellä menee jokin poikkijänne tms. Monissa bbq-blogeissa näkee täydellisiä kylkirivejä joissa ei ole mitään muuta kuin liha ja kylkilyyt. Mistähän ja millä nimellä tällaisia saisi ? Jotkut puhuu babyback-ribseistä mutta millä nimellä ne suomesta löytyy ?
Minkäslaisia ribsejä suosittelette ? Olen monesti ostanut lihatiskiltä possun kylkiriviä, mutta jostain syystä ne on leikattu siten että kylkipalassa on ihan helvetisti ohkaisia jänteitä ja jotenkin ihmeellisesti se ei ole tasainen rivi, vaan keskellä menee jokin poikkijänne tms. Monissa bbq-blogeissa näkee täydellisiä kylkirivejä joissa ei ole mitään muuta kuin liha ja kylkilyyt. Mistähän ja millä nimellä tällaisia saisi ? Jotkut puhuu babyback-ribseistä mutta millä nimellä ne suomesta löytyy ?
Pilkon Cittarissa on ainakin.Joensuun seudulta.