KERROSVOILEIPÄ:
Onpas hyvännäköinen leipä, täytyypä ostaa kaupasta ainekset ja koittaa valmistaa joku päivä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KERROSVOILEIPÄ:
Veikkaan että tarkoitat hyytelösokeria. Eli ne wiinerit on todennäköisesti tehty niin että paistetaan ensin, sitten mansikat päälle ja lopuksi hyytelösokeriliemellä valellaan, siihen jää sellainen kirkas "räkä" sitten pintaan ja se myös suojaa mansikoita tummumiselta.Nyt sitten pakkiksen leipurisedät ja -tädit kertoo Pöksylle mitä joissakin viinereissä oleva kirkas hyytelö on? Tai siis sama se on mitä se on, suurimmaksi osaksi vettä varmaan, mutta miten se on hyytelöity? Ajattelin, että voisi väsäillä viinereitä, missä on mansikoita sellaisessa hyytelössä, mutta en oikein keksi mikä siinä toimisi. Liivatteen en oikein usko pelaavan, koska mulla on sellainen käsitys, että sen pitää antaa jähmettyä kylmässä, eikä se täten oikein viineriin sovi.
E: Onhan niitä kaupassa kaikenlaisia hyytelöimisaineita, mutta niiden käytöstä en tiedä mitään. Mutta mahtaisiko olla jollain sellaisella tehty?
Huppe oletko ystävälllinen ja kerrot tuon pitsasi reseptin? näyttää niin jumalaiselta että oksat pois.
Mistähän hyytelösokeri mahtaa olla tehty? Onkohan kovin makeaa, kun sisältää sanan sokeri? Tässä tapauksessa mitä tarkoitan, ei hyytelö ollut kovin makeaa ja mansikanpalat ui siellä hyytelössä, eikä sitä ollut vain pinnalla. Täältä kun katselee, mitä Ossin pullan viinerit sisältää, niin siellä lukee monessa paikassa "hyytelöimisaine E407" joka näyttää olevan karrageeni. Nyt ei pitäisi enää tietää kuin mikä mahtaa olla kaupan tuotenimi, jolla saa samanlaisen tuloksen.Veikkaan että tarkoitat hyytelösokeria. Eli ne wiinerit on todennäköisesti tehty niin että paistetaan ensin, sitten mansikat päälle ja lopuksi hyytelösokeriliemellä valellaan, siihen jää sellainen kirkas "räkä" sitten pintaan ja se myös suojaa mansikoita tummumiselta.
Kerro vielä miten tehdään hyvä wiineritaikina?Jaaha, nyt ehdin googletella hyytelösokeria ja sen käyttöä, niin päädyin siihen, että taidanpa sitä käyttää.
whaaat ei toi Judiksen herkku voi olla oikeesti hyvää?? Kaiken muun ymmärrän, mut että pekonia tohon settiin?:wtf:
Kyllä pekoni sopii melkein mihin vain. Myös makean kanssa. Olen pariin otteeseen tehnyt suklaakuorrutettua pekonia, ja se on hyvää.Täytyy testaa ennen ku uskon. Kyllä yleensä suolainen ja makea sopii hyvin yhteen, mut silti tää jäi nyt vähä epäilyttämään :D
Älä sano ennen kuin kokeilet. Kyllä mä uskon, että tossa voi olla maut kohdallaan. Annat oman rajoittuneen makuyhdistelmämaailmasi häiritä.Pekonihan nyt tekee kaikesta hyvää, mutta pullaa, kermavaahtoa ja pekonia samaan settiin?!? Kai mä olen rajoittunut tai jotain, mutta tuo nyt on jo liikaa...
Kaikkea kannattaa maistaa. Itse olen huomannut että oudotkin makuyhdistelmät voivat olla hyviä. Toi suklaapekoni kieltämättä hieman puistattaa, mutta ehdottomasti voisin kokeillakin.Älä sano ennen kuin kokeilet. Kyllä mä uskon, että tossa voi olla maut kohdallaan. Annat oman rajoittuneen makuyhdistelmämaailmasi häiritä.