Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oi minun on pitäny testiä noita jo pitkän aikaa, no pitää koittaa tässä seuraavalla kauppareissulla saada mukaan.
Curry ja Teriyaki siis herkkua?
Muita suosikkeja?
Curryja niistä on suurin osa. Red Curry ja Panang Curry ovat todistetusti "syötäviä". Itse väännän paremmat mutta kyllä noi voittaa useammankin thairaflan mätöt ja olen saanut Thaimaassakin huonompia curryja joissakin rafloissa, tosin mulla onkin "hieman" tuota testausta takana ;)
Hitto, kun voi olla välillä vaikeeta. Pidän itseäni ihan hyvänä ruoanlaittajana ja harvoin epäonnistun. On kuitenkin yksi asia, mitä en ole oppinut ikinä tekemään. Se on ruskea kastike. Ihan perusjuttu, mutta kun ei vaan lähde. Nytkin sain vasta kolmannella kerralla onnistumaan. Ensin oli liikaa jauhoja öljyn suhteen, toisella kerralla laitoin liian vähän vettä ja kolmannella kerralla onnistui. Toi on kyllä taitolaji. Joskus kun pääsisi siihen vaiheeseen, että onnistun joka kerta. On se kumma, kun väännän vaikka mitä ihmeellistä, mutta yhtä ruskeaa kastiketta ei saa onnistumaan.
Hitto, kun voi olla välillä vaikeeta. Pidän itseäni ihan hyvänä ruoanlaittajana ja harvoin epäonnistun. On kuitenkin yksi asia, mitä en ole oppinut ikinä tekemään. Se on ruskea kastike. Ihan perusjuttu, mutta kun ei vaan lähde. Nytkin sain vasta kolmannella kerralla onnistumaan. Ensin oli liikaa jauhoja öljyn suhteen, toisella kerralla laitoin liian vähän vettä ja kolmannella kerralla onnistui. Toi on kyllä taitolaji. Joskus kun pääsisi siihen vaiheeseen, että onnistun joka kerta. On se kumma, kun väännän vaikka mitä ihmeellistä, mutta yhtä ruskeaa kastiketta ei saa onnistumaan.
Irtoaisko Hupelta (tai joltain muulta) hyvää yellow curry -reseptiä? Itse teen hyvää punaista currytahnaa, mutta tekisi mieli vähän laajentaa tuota thaicurryrepertuaaria.