Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mausteita jos haluaa (chiliä, jeeraa, paprikajauhetta...)
Kuinkas Huppe olet maustanut hampurilaismajoneesin? Tällä viikolla ajattelin lepopäivänä vähän sikailla ja syödä illalla oikein burgerin poikineen. Tuleekohan kermaviilistä samoilla mausteilla pätevää kastiketta?
Pihvinpaistovinkkejä meinasin kysellä mutta se on aika turhaa, viimeksi noudatin jotain ohjetta ja tuli paskaa. No, nyt on 1.97kg naudan sisäfilettä (ostin eilen tarjouksesta K-Supermarketista 21,90e/kg) ja siitä pitäisi kai väsätä piffit. Kokeilen jotain "omaa". No eipä tossa paljoa omaa voi olla, valurautapannu, suolaa ja pippuria + voita ja öljyä. Hitto joku hyvä kastikekirja pitäisi ostaa kun noi kastikkeet ei ole mun vahvin osaamisalue.
miten sais tehtyä semmosta hotelliaamiaisella tarjolla olevaa lötköä munakokkelia?
Hitto joku hyvä kastikekirja pitäisi ostaa kun noi kastikkeet ei ole mun vahvin osaamisalue.
Eikös nuo kastikkeet ole yksinkertaisimmillaan paistosta jääneen liemen sekaan punaviiniä, kermaa ja mausteita? Ite oon kylläkin aivan käsi kaiken tollasen kanssa, tuli vaan mieleen. Maustaminen ylipäätään on sellainen juttu, joka pitäis opetella oikein
Mä en kastikkeista mitään tiedä, mutta sen että on olemassa ainakin kahdenlaisia kastikkeita, kerma-pohjaisia ja punaviinipohjaisia. Ei kermapunaviinipohjaisia, siitä tulee harmaata paskaa. Korjatkaa jos olen väärässä?