Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hupen herkut, Keittiön Mäkkaiveri? :D
No en ole tainnut aiemminkaan kirjoista suoraan kopioida reseptiä esille. Jos resepti löytyy netistä, olen sen tänne pistänyt. Kukin voi hommata kirjan itselleen näin halutessaan ja tukea kirjan kirjoittajaa.
No se. Enpä laita tänne sitten enää mitään. Anteeksi.
Älä nyt heittäydy marttyyriksi, kun kukaan ei mitään pahaa tarkoittanutNo se. Enpä laita tänne sitten enää mitään. Anteeksi.
Niinhän siinä kävi. Olen selannut nyt tätä threadia läpi ja huomasin ehdotuksesi
Kyllä hupen postaukset tänne on parhautta sehän on selvä! Itse en kaipaa hupen kokkauksista pilkun tarkkoja ohjeita vaan hyvät kuvat ja hienosti aseteltu annos on se pääjuttu. Anonymityn ohjeet on taas hieman turhan tarkat, asettelu ja kuvat jättää toivomisen varaa. Jos tänne postaa jotain ohjeita ja kuvia niin mielestäni annos pitää näyttää kuvissa niin hyvältä että itsekkin sitä tahtoo yrittää.
eikös sellainen ole, jotain "mitä söit tänään?" ketju tms. Sellainen ketju näkyy välillä pyörivän esilläToisaalta ainahan tänne voi perustaa ketjun, johon ihmiset postaavat kuvia tekemistään ruuista ilman reseptejä tyyliin "mitä tein ja söin tänään?"