Kokemuksia lääkäreiden paskasta toiminnasta?

Itellä on tällänen vakuutus ifiltä ja oon hypänny nyt täs talven aikana yli 5 kertaa erikoislääkärillä, magneettikuvis ja lääkkeitäki on monien satojen eurojen edestä ja tää huvi on maksanu mulle 0 euroa. Pikkusen plussalle jääny ku noi on maksanu lääkärillä käynneistä matkakorvaukset.

Minkä hintanen tuo vakuutus on?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
[venom];3562086 sanoi:
Vaikka se sen lääkärin alaa ei ois ollutkaan, niin lähinnä ihmetyttää, että saman firman lääkäri lähettää mut sinne ja tää mulkku kehtaa kirjottaa 56 euron laskun. Oisin jonkun pienen laskun ymmärtäny lääkärin ajan hukkaamisesta, mikäli oisin ite sinne hakeutunu.

Yhdysvalloissahan on lisaantynyt ilmio, etta asiakas laittaa laakarille laskun asiakkaan ajan hukkaamisesta. Monet laakarit ovat jopa alkaneet maksaa asiakkaalle, jos ovat esim. tunnin myohassa. Laakareilla kun on tapana olla sellainen ylimielinen asenne, etta he ovat tarkeita ja asiakkaan vain kuuluu odottaa, vaikka asiakas saattaa olla vastuullisemmassa tehtavassa kuin laakari ja laakariakin kiireellisempi. Naista on taidettu vaantaa oikeudessakin.

Voisin muuten laittaa viela tanne mielestani legendaarisen tapauksen Diacorista. Kavin laakarilla ennen lahtoa Yhdysvaltoihin tekemaan vaitoskirjaa ja koska olin lahdossa seuraavalla viikolla ulkomaille, niin mainitsin tasta, koska mahdolliset jatkot pitaisi tehda Yhdysvalloissa. Laakarilla oli lapsi, joka oli itsekin miettimassa jatko-opintoja, joten laakari alkoi kysya tasta ja jauhettiin aiheesta noin 10 min kayntini paatteeksi. Arvatkaa vaan laskuttiko laakari meikalaista siita, etta neuvoin hanta...

Noista luomien leikkauksista tuli mieleen:

Multa poistettiin 4 luomea ja ihotautilääkäri samalla kun leikkeli totesi "niin joo, määhän aina nuoria laskutan vaan yhden leikkauksesta, samallahan nää tästä muutki lähtee".

Tämä siis sattui kuopiossa yksityisellä..

Noista luomien leikkauksista tuli mieleen:

Multa poistettiin 4 luomea ja ihotautilääkäri samalla kun leikkeli totesi "niin joo, määhän aina nuoria laskutan vaan yhden leikkauksesta, samallahan nää tästä muutki lähtee".

Tämä siis sattui kuopiossa yksityisellä..

Olisipa tuollaista täälläkin. Arvauskeskuksessa käsittääkseni poistetaan ainoastaan veitsellä(ja laatu on mitä on) joten no thanks. Kerran kävin vuosia sitten yksityisellä stadissa ja lääkäri valehtelematta käytti aikaansa jopa 2 minuuttia muutaman luomen poistoon laserilla(tai mikä onkaan). Vastaanotolla kokonaisuudessaan meni aikaa alle 10 minuuttia. Hinta kuitenkin yli 200 euroa. Niillä taitaa olla vielä sellainen hintapolitiikka, että 1-3 on sen pari satasta ja sitten 4-6 'hieman' enemmän jne. Nyt tekisi mieli poistattaa taas muutama, mutta tuntuu tuo hinta niin suolaiselta sen toimenpiteen vaativuuteen ja lääkärin näkemään vaivaan nähden.

Itellä on tällänen vakuutus ifiltä ja oon hypänny nyt täs talven aikana yli 5 kertaa erikoislääkärillä, magneettikuvis ja lääkkeitäki on monien satojen eurojen edestä ja tää huvi on maksanu mulle 0 euroa. Pikkusen plussalle jääny ku noi on maksanu lääkärillä käynneistä matkakorvaukset.

Haluaisin minäkin tietää mikä on vakuutuksen hinta ja kuinka tuollaisen saa. Itsellä on jokin idioottimainen ehto, että eivät korvaa mitään saman vuoden ekasta n.150 eurosta ja vasta sitten sen jälkeen korvataan. Jos nyt oikein muistan. Voisi kyllä vaihtaa toiseen..

Mulla napsahti selkä salilla muutama vuosi sitten. Noh, seuraavana päivänä päivystykseen kun terkkari ohjas. Perustestien jälkeen diagnoosi: välilevyn pullistuma -> magneettikuvaan. Jonotusaika 3 kk, jona aika kipu katosi kun menin takas salille kuntoutumaan fysioterapeutin neuvosta (hoiti muutenkin ihan perkuleen hyvin). Kuvauksesta 1.5 kk ni pääsin kuulemaan diagnoosin ihan URHEILUlääkäriltä. Hän kertoi mulle että salille ei enää koskaan, menee vain pahemmaksi. Kysäisin että voisko hoitoon (vaivasi edelleen vähän) saada lähetettä fysioterapiaan -> ei kuulemma mitään hyötyä. Kerroin omalle fyssalle asialle joka nauroi ja sanoi että tiiän itekki että ei mun sitä kannata kuunnella :D

Urheilulääkäri oli olemuksestaan päätellen 80-vuotias, eikä edes vilkaissut mua koko käynnin aikana. Tuijotti ainoastaan magneettikuvia ja potilaskertomusta. Kiva oli selälle puhua ja kuunnella jotain epämääräistä muminaa josta oli helvetin vaikea saada muutenkaan selvää :D

Itselläni ollut kanssa pahoja selkäongelmia ja käynyt varmaan lähemmäs parikymmentä kertaa lääkärillä, paras oli ku tuli lähete fysiatrian erikoislääkärille ja ku menin huoneseen sisään ni muija oli vain tuolilla ja jalat oli pöydällä ja katteli sieltä pöydän takaa ja sanoi että klassinen välilevynkuluma. No kivut vain paheni ja menin yksityiselle ja siellä otettiin röntgen kuvat ja heti kiireellinen lähete sairaalaan, siellä sitten rämpättiin vähän väliä magneetissa ja ylilääkärin luona ja selvisi että oli välilevyn pullistuma ja alimmat nikamat on painunut kasaan ja painaa hermoja ja skolioosi.

psyyke lääke pilas näön tai teki siitä oudon.7kk jo kärsitty on toki helpottanu, mutta varsinki kun kattoo telkkaa ja tulee nopeita liikkeitä, pyörimistä se ärsyttää.ja välillä elohiiren tapanen efekti ripsi alkaa heiluun ärsyttävää.lääkettä siis viimeksi syöty elokuussa.pitäs vissii silmälääkärii mennä.tuntuu etse lääke on jääny jumittaa tonne silmiin, koska näen ku katon tarkasti läheltä et silmänalapuolella ihon alla värähtelee koko ajan siellä ne paskat jyllää.oiskoha joku silmien tyhjennys tai joku muu paikallaan.näkö on siis muuten hyvä, mutta muuten heittelee oudosti.

Tuosta odottamisesta: sain lätkäpeleissä kiekon ns. puhelimeen, jolloin ylähuuleen repesi aukko josta näkyi hampaat. No lekuriin paikattavaksi. Hoitaja ohjasi toimenpidehuoneeseen ja lähti hakemaan lääkäriä. Istuin odottamaan. Viiden minuutin kuluttua rupesi ramaisemaan, joten oikaisin sängylle pitkäkseni. Nukahdin. Heräsin siihen, kun lääkäri tutkaili haavaa lähietäisyydeltä henki voimakkaasti kahville lemahtaen. Pahoitteli, että olin joutunut odottamaan, koska hänellä oli ollut "muita kiireitä". Niinpä, kuten kahvilla lorvimista.. vilkaisin kelloa, olin nukkunut reilun puolituntia. Sinänsä odotusaika meni nukkuessa nopeasti, ja tohtori hoiti hommansa asiallisesti. Kuudella tikillä selvisin.

Kai se pitää kantaa omat korret kekoon. Murtu viime kesänä veneluu ranteesta. Noh, menin lääkäriin missä käsi kuvattiin ja sanottiin, että nuori ja terve mies, käsi paranee 4 viikossa. kipsi käteen.
Parin viikon päästä tästä oli kontrolliaika missä katottiin miten käsi on parantunut. Ilmeni, että väärä kipsi kokonaan kädessä. Pointti oli, että peukalosta ei saa liikkua kuin ensimmäinen nivel ja mulla oli koko perkeleen sormi vapaana :D ja tosiasiassa kipsi vähintään 8vk todennäköisesti 12vk jonka jälkeen ei siltikään parane. No kipsi 12vk kädessä ja oli alkanut luutumaan, jonka jälkeen kuukaus vielä saikkua käden kuntoutusta varten. En mene peijakseen enää :)

Ei oikeastaan lääkäreiden toiminnasta vaan koko sairaanhoidon toiminnasta tässä oma kokemukseni.
Sitten oma sukulaisen kokemus: Mummeli kaatui ja satutti päänsä. Kysin yhteispäivystyksessä mummeli odotteli 6h ennenkuin pääsi lekurille ja sen jälkeen noin 1,5h että röntgeniin ja sitten viellä 1h että pääsi kuvien kanssa lekurille. Tämä aika ilman mitään huolenpitoa ja ruokaa tai juomaa jollei itse olisi pitänyt huolta itsestään.

No itselläni oli tänä aamuna kurkku niin kipeä että syömisestä ei tullut mitään. Myös nielu sekä kitapurje turvonneet. Varsin epämielyttävä olo. Joten päätin lähteä yhteispäivystykseen. Kello oli noin 9.10 kun sinne ilmoittauduin. Kertoivat että muutaman tunnin jono. Äkkiseltään laskettuna odotus aulassa oli noin 10 henkeä. Vuoronumeroissa oli lekurille menossa numero 10 ja itselläni oli 23. Odotus aulassa oli pari lasta ja 3 henkilöä joilla kaikilla oli jonkin sortin raajavamma, heillä kaikilla oli kylmäpussia vammojen päällä.
No sitten aloitettiin odottaminen. Pari tuntia meni ja mitään ei tapahtunut. Lapsista pääsi yksi lekurille ja siitä sitten kokeisiin ja takaisin odottamaan. Ja kokoajan tuli lisää potilaita. Sitten välillä tuli myös potilaita paareilla/pyörätuolilla jne he menivät aina suoraan tarkkailuun. Sekä lapsia lisää.
Lapset alkoivat päästä noin 3. tunnin kohdalla lekurille mutta sitten yhden lapsen tutkinassa meni aina noin 30min ja seuraavan sisään otossa aina jonkun 15min. Numerot pomppasivat tuosta 10 numerosta johonkin yli 30 ja siitä sitten hyppivät aina välillä jopa jossain +50 puolella. Lapsia aina silloin tällöin pääsi lekurilla mutta aikuista vaan muutama satunnainen. Esim eräs selkeästi mielesterveyspotilas joka vaati jopa ambulanssi kyytiä kotiins ja tuntui muutenkin vaan viettävän aikaa huvikseen siellä.
Lekureita kuulemma oli 3 ja välillä kolme sellaista lääkärin oloista tai ainakin harjoittelijan oloista henkilöä aina kulkinkin käytävällä huoneiden välillä yleensä aina sinne tarkkailuun ja sitten takaisin omaan huoneeseensa. Sekä sitten kaikki kolme lekuria kerralla ruokatunnille.
Mutta mitään edistystä hommassa ei tapahtunut. Useampi ihmisen kävi kysymässä että missä mennään ja aina vastaus oli että tärkeysjärjestyksessä. Välillä saattoi olla jopa 30-40min että kukaan ei päässyt lekurille tai edes se numerotaulu systeemi ollut päällä. Tänä aikana tuli sellaisia potilaita sinne odostus tilaan sänkyihin makaamaan joilla oksennustauti sekä sellainen henkilö jolla oli lapset hänen puheiden kukaan kotona oksennustaudissa yksin, sekä itsekin oksennustauidissa ja polvi siinnä kunnossa että kävelemään ei pystynyt. Ja kukaan ei kysellyt ihmisten vointia tai mitään. Hoitsuja aina kulki ohitse huoneista toisiin ja nämä 3"muka" lekuria.
Tuossa kello 15.00 aikaa pääsi numero 11 sisään ja suurin numero oli 65. Ja numero 12 henkilö oli ollut aamu seitsemästä asti siellä. Itse kävin kysymässä silloin tilannetta ja hoitsu kertoi että on ruuhkaa ja klo.15.00 on lopettanut 2 lekuria päivänsä joilloin enää 1 lekuri töissä ja arvelivat että jos ei tule lapsia tai kiireelisiä tapauksia niin menee joku 2-3 tuntia lisää minimissään.
Itse lopetin odottamisen. Ja kyselenkin tässä että onko tuo tuohu todellakin vain Kysin ongelma vai onko tuo kaikkialla samanlaista. On mielestäni aika kohtuutonta odottaa lekurille pääsyä yli 6h ilman mitään tietoa hommien etenemisestä. Mielestäni myös noiden raajavamma potilaidenkin odottaminen tuntuu aika pahalta. Mitä jos vaikka onkin joku murtuma joka on ollut jo yli 8h, saattaa olla aika kipeä sitten murtumaa paikalleen laittaessa.
Ymmärrän että lapset ja vakavat tapaukset menevät ensin, mutta silti eikö yli 6h ole jo kohtuutonta?

Tammikuussa 2011 loukkasin polveni kaaduttuani kotipihan liukkailla. Työterveyslääkäri totesi että ei siinä varmaan mitään pahasti ole mennyt, vähän turvoksissa vaan. Puoli vuotta eteenpäin ja polven kipuilu esti täyspäiväisen treenaamisen, lähete fysioteraupeutille ja jumppaa. Siitä pari kk. eteenpäin ja polvi vaivasi vieläkin. Vaadin lähetettä ortopedille ja sieltä magneettiin. Tuloksena löytyi sivusiteen puolittainen repeäminen. Oropedin oli tarkoitus infota jatkosta, koskaan hänestä en tosin kuullut enää. Polvi parani n. vuodessa käytännössä itsestään.

Itselläni on paljon tommoisia kokemuksia mistä Japa kirjoittaa. Kerran oli silmäkuoppa murtunut ja venasin melkein 10 tuntia että sain palvelua, vittu en nähnyt edes sen vertaa eteenpäin että oisin päässyt vessaan juomaan vettä ja hoitaja ei voinut ohjata minua sinne, sama homma ku piti mennä röntgeniiin ni jouduin kävelee seiniä pitkin sinne ja törmäilin naulakoihin ja sänkyihin, hoitaja näki ni nauroi, ohohoh kuinkas sie nyt tollee kävelet sanoi. Toi on vittumaista venata ku on paha murtuma ja joutuu tuntitolkulla odottelee, rupee tulee agressiiviseksi käytös, tai ainakin minulla tuli ku luu pullotti sentin verran kädestä nahkaa vasten ja ei saa palvelua.

"Valitin ripulia ja laakari tunki sormen perseeseen", aha, ite en kylla antais laakarin tunkea sormea perseesee ellei suunilleen henki olisi vaarassa. Mun mielesta selkakivun tai ripulin takia ei ensimmainen tutkimusmetodi ole tunkea sormea perseeseen.

Haha, taitaa olla meikäläisen potilaita liikkeellä :hyper: Ripulipotilailla tökkään sormea pyllyyn esim. siksi, että haetaan ulosteen poikkeavaa väriä (harmaat ulosteet = sappiongelmia, veriset ulosteet = suolistoverenvuotoa), selkäpotilailla taas siksi että jos tilanne on se, että vaikkapa välilevynpullistuman vuoksi alkaa selkäydinhermot olla vaarallisella tavalla puristuksissa, niin peräaukon sulkijan lihasjänteys heikkenee. Molemmissa tapauksissa voidaan tuseeraustutkimuksen tekemättä jättämistä tietyssä tilanteessa pitää jopa taitovirheenä. Siltä lääkäriltä voi siis ihan kysyä et miks tekee jonkun tietyn tutkimuksen... Ei se nyt niin hauskaa oo et ihan perusteetta moisia duunattais.

Ei oo ainut kerta, kun on käynyt niin että ripulia valittanut vanhuspotilas kysyttäessä sanoo, että ulosteet ovat olleet normaalin värisiä, mutta tuseeratessa hanskaan jää pelkkää verimössöä. Siinä sit päivystyksessä katsot Hb:n pikamittarilla, ja se onkin jotain 70-80... Ei kun tippaa käteen ja päivystyksenä lähimpään sairaalaan. Samoin tuon selkätilanteen kohdalla. Jos alkaa sulkijan jänteys pettämään niin sit on jo kiire leikkauspöydälle. Et se siitä "turhasta" tutkimuksesta.

Sori avautuminen, sitä vaan ihan oikeasti jotkut lääkäritkin saattavat yrittää hoitaa ammattinsa kunnolla.

kävin lekuris näyttämäs kukkakaalikorvaa ja pyysin et tyhjentää sen, ryssä neuvo laittamaan hirudoit fortea ja paljon, hain apteekista neuloja ja tyhjensin ite jätin rasvat hyllyyn :D

Tässä äskettäin tajusin, minkä takia lekureilla on yleensä tietokone käännettynä niin että potilas ei nää monitoria. Kävin jokin aika sitte hakemassa päivystyksestä apua tietzen syndroomaa varten, kun rupes kivut olemaan niin pahat ettei pystynyt nukkumaan. Vastaanottava sairaanhoitaja kyseli ensin vastaanotolle tulon syyt, oireet sun muut ja välitti tiedot lääkärille. Ku sitte odotuksen jälkeen pääsin lääkärille, sillä oli google auki ja hakusanana "tietzen syndrooma".

Ja ratkasuna oli sitte panacod-resepti ja netistä tulostetut hoito-ohjeet.. Mistä helvetistä lääkäreille oikeesti maksetaan palkka? Osaisin mä itekki googlea käyttää ja kirjotella reseptejä.

Ku sitte odotuksen jälkeen pääsin lääkärille, sillä oli google auki ja hakusanana "tietzen syndrooma".

Ja ratkasuna oli sitte panacod-resepti ja netistä tulostetut hoito-ohjeet.. Mistä helvetistä lääkäreille oikeesti maksetaan palkka? Osaisin mä itekki googlea käyttää ja kirjotella reseptejä.

Kröhöm, kuulostaa hiukan härskiltä meikäläisen korvaan. Missä? Annoitko palautteen? Eikös lääkäreillä ole se järjettömän paksu 'lääkärin käsikirja' yms., josta ne voivat tarkistella jos ei jokin asia ei ole ihan tuoreessa muistissa? Näin itselleni on ainakin käynyt.

Doping osiolla on paljon näitä kokemuksia "korvaushoito" -ketjussa.

Tässä pari esimerkkiä:

jahas kohta apteekkiin suti ostoksille. mites muuten ne myydään kait yksittäin niin olettekos aina ottanu sen 3kk käyttöä vastaavan määrän eikös siihen saa kela korvauksen? peruskorvattava siis. isompaan määrään ei.

tarinassa on opetuskin. eli kun aloin ravaamaan lekurissa, ja sanoin ite että on hypogonadismi ja oireet johtuu siitä tarvis testoa. no sitä ei tippunu tuli vaan masentuneen leima ottaan. tasoja mittailtiin siis monesti vuosien saatossa. ja kaikki mun ite ottamat tärpätit on tohtorien tiedossa. mitään en ole jättäny kertomatta.

no sitten päätin uskoa arvon asiantuntijoita ollaan sitten hulluja. ja söin kaikki masislääkkeet rauhottavat unilääkkeet jne mitä ne kirjotti. ja seurauksena ukko heilu välillä maniassa pitkin kyliä kisko välillä viinaa ja pillereitä sekasin jne. kynäniskoja riepottelin letistä pitkin seiniä. ööh taisin joskus yöllä nähä hallujakin niiden masisroppien takia. eivät tosiaankaan ole mitään haitattomia lääkkeitä.
noh sitten tilanne ei parantunu pälliryyneillä. sitten kallonkutistajalle joka tuumas sitten ei ole masennusta hänen mielestä. ja iski testoressun kouraan.

mitä tästä opimme? eli vaikka oliski oikeassa, niin ei kannata kävellä lekuriin ja sanoa sitä. olkaamme nöyriä syödään ensin kaikki huumeet ja vastaavat. kokeillaan sitten viimeisenä sitä harmittominta vaihtoehtoa eli testoa mataliin testotasoihin.

Jep, tuon viimeisen lauseen allekirjoitan myös. Omalla kohdalla mieliala laski entisestään ja ajatukset (ja sen myötä käytös) muuttui negatiivisempaan suuntaan kun masislääkkeet poistivat varsin tehokkaasti myös kaikki positiiviset tuntemukset elämästä ja ne vähätkin seksihalujen rippeet häipyivät myös sen sileän tien. En lainkaan ihmettele, että aiheuttavat varsinkin teineillä kohonneen itsemurhariskin. Kaikki tuo scheisse poistui kuin itsestään kun masislääkitys lopetettiin ja testo otettiin kehiin.

Väkivaltaiseksi en tosin ehtinyt heittäytyä, vaikka mieli olisi muutamaan otteeseen tehnytkin. Teston myötä olen viilipytty taasen

yksityisellä asioitu jälleen, urologilla tosin kun endokrinologille en ole löytänyt mistään vapaata aikaa ennen vuotta 2012 pks-seudulta.

Hoidon tarpeesta ei päästy yhteisymmärrykseen, epäili enemmänkin yleistä masennusta vaikka laitoin tulokset ja oireet selvästi pöytään.

Tähän hassattu nyt reiluja kolminumeroisia summia kaikkineen ajeluineen ja testeineen, ilman toivottua tulosta.

Suositelkaapa vaikka privalla tai mailiin kokeneet asiallisia lääkäreitä tms että saadaan tämä homma rullaamaan lopultakin.

julkisella puolella mulle sanottiin rajaksi s-testo alle 7 nmol/l joka ikisellä mittauskerralla. Ja vapaata testoa ei edes mitattu kun kerran. Sillä ei kuulemma merkitystä(hhahaha) eikä tarvi seurata. Eli kun mittaukset kävi mulla esim s-testo 6 toukokuussa, 8 heinäkuussa, 6 syyskuussa. Niin siitä muka pomppas kun välillä kävi yli 7. Kuulemma osoitus että elimistö pystyy normaalisti toimimaan. Tuosta meinas olla pikkunen väittely tohtorin kanssa...

Kuulemma paikallinen sisätautipolin ylilääkäri oli moiset ohjeet/rajat antanu. Liekkö ollu sitten vaan minun pällissä vika vai missä lie. Mutta ammattitaito kyllä hakusessa noilla.
jep. Juuri tämän takia sanoin, etteivät nuokaan arvot takaa julkisella mitään kun muistin juurikin sinulla arvon olleen peräti noin alhaalla ilman asiallista reagointia hoitotarpeeseen. Ei jumalauta, arvot 6->7 onkin juu todella huima harppaus :d ihme perseilyä ammatti-ihmisiltä.

Onko Suomen lääkärit peloteltu tai pakotettu pitämään steroidireseptit vain potilaiden päiväunissa?
Kohdalleni sattui sentään yksi lääkäri, joka kirjoitti reseptin minun sitä pyytämättä. Nyt kun olen kotiutunut pitkän sairaalarupeaman jälkeen, enkä pääse kyseisen kirurgin kanssa asioimaan, ei löydy mistään lääkäriä, joka uskaltaisi uusia reseptiä, vaikka lääketieteellinen tarve on perusteltu.

Onkohan asian suhteen Suomessa paikkakohtaisia eroja? Vai ovatko lääkärit Hangosta Inariin samalla linjalla, parempi potilaan maata liikuntakyvyttömänä sängyssä kuin kasvattaa kävelykykyyn tarvittavat lihakset steroidien avulla?

Annostus oli pieni, 50mg/ml ja 1 ml kolmen viikon välein. Mutta tehosi silti tarkoitukseen, eli petipotilaskunnosta kävelykuntoiseksi todella nopeasti. Oli kaikki lihakset pois, ei jaksanut jalkaa nostaa sängystä ilmaan maatessa.

Tosin tilanne vieläkin sen verran huono, että on se kumma juttu miksi ihmeessä lääkkeitä ei uskalleta kirjoittaa. Kirurgi joka lääkettä alunperin kirjoitti sai lääkärinkierrolla aikaan sellaista hölmistelyä kun sanoi "deca durabolin steroidia pojalle, että pääsee sängystä" ja muut sanoivat suu auki ammottaen "Steroidejako?" niin kirurgi siihen sanoi "niin, steroideja, mitä hemmetin järkeä on parikymmpistä miestä makuuttaa sairaalassa, eihän tämä hotelli ole joka vietetyistä öistä tekee voittoa". Vaan silloin jo toisten asenteista huomasi, että kyseessä on niin harvinainen lääkäri, että toista saakin etsiä.

Olen käynyt kolmella lääkärillä kysymässä ja kaikki sanovat, että voi voi kun on vaarallista ainetta ja blaa blaa blaa... Ainut sivuvaikutus ekalla satsilla oli vain hienoinen itsetunnon nousu, jota en pidä tässä kunnossa olevalle kovin pahana
seurauksena PERKELE! Kyllä se on niin, että joka suvussa pitäisi olla oma luottolääkäri ja luottoasianajaja. Maksaisin mielelläni koko potin, eikä kelan tarttis osallistua kustannuksiin, mutta luottolääkäri puuttuu suvusta ja alkaa tuntua jo pahalta kun lääkärit katsovat kuin halpaa makkaraa kun koitat käydä valittamassa ettei kävely tahdo onnistua. Uskovat kyllä sen, onhan todisteet musertavat, mutta parempi koko ikä rampana kuin pienet haittavaikutukset lääkkeestä.

Vielä voisin lekurissa käydä kunhan joku osaisi suositella lääkäriä, joka ei ainakaan heti pitäisi minään hulluna dropittajana..

..............

Voin varmuudella sanoa, että omalla kohdallani Deca auttoi lantion ja nilkan murskavammojen paranemisessa. Ennen kuuria, kuitenkin jo lähes vuosi tapaturman jälkeen, lantioon sattui jos makasi kyljellä. Deca kuurin jälkeen kaikki luuvaivat olivat ohi. Myös iho parani palovammojen jäljiltä huomattavasti paremmin.
Tämä nopea parantuminen taas motivoi kuntouttamaan itseäni ja tästä syntyi positiivinen noidankehä. En uskalla ajatella miten asiat olisivat menneet mikäli en olisi tätä reseptiä saanut.

En tiedä missä vika, mutta eräs sukulaiseni oli lihasvoimien katoamisen takia sänkypotilaana. Kunto oli niin heikko, että lähes ainoa tapa saada potilas ylös sängystä olisi ollut steroidikuuri. Sitä ei annettu ja pari vuotta myöhemmin potilas oli kuollut. Elämää olisi ollut edessä useita kymmeniä vuosia.
Tuntuu uskomattomalta kuinka paljon ihmisiä ja rahaa uhrataan siihen, ettei heitä hoideta kuntoon steroidien voimin. Annokset mitä tarvitaan kävelykyvyn palauttamiseksi ovat kuitenkin niin naurettavan pieniä verrattuna hyötyihin.

Olisi hyvä bisness jonkun lääkärin perustaa oma vastaanotto nimeltä "steroidiasema" ja myöntää reseptit jokaiselle sitä oikeasti tarvitsevalle. Vaikka käyntihinta olisi pari hunttia niin varmasti kävisin kyseisellä praktiikalla.

Lahden kaupunginsairaalassa. Ei tullu palautetta annettua, kun oikeestaan toi Panacod-resepti riitti saamaan mut tyytyväiseks :) Joo siis en mä oletakaan että jokaisen perus yleislääkärin pitäs muistaa kaikki tollaset ulkoa, kun ei toi rintaruston tulehdus mitään tavallisimpia sairauksia ole.. Mutta sopis käyttää vähän parempia lähteitä. Ja hoito-ohjeet tosiaa printtas terveysportti.fi:stä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom