Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vatsakipu voi johtua esimerkiksi suoliston vuodosta, jolloin ulosteeseen sekoittuu verta ja väri muuttuu. Myös haima- ja maksaongelmat muuttavat ulosteen väriä ja oireena voi olla vatsakipu. Lääkäri pyöräyttää sormea hanurissa ja ihmettelee, minkä väristä se kakka sormenpäässä toimenpiteen jälkeen on.Osaiskohan joku asiasta tietävä selventää miksi näin on jos näin on? Aika älyttömältä tuntuu.. Mun perseeseen ei työntele kun oma ukko, ellei oo hengen hätää :D
Kefexin + Fucidin-voide? Itellä kyllä lähti märkärupi noilla, muidenkin antibioottien pitäis tehota kunhan on tarpeeks laajakirjonen et tappaa myös sitä märkäruven aiheuttavaa bakteeria. Olettaen siis, että kyseessä on tosiaan märkärupi eikä esim viruksen aiheuttama vyöruusu tai allerginen ihottuma.Viikko sitten tuli käytyä lääkärissä märkäruven takia. Lääkäri sitten määräsi 10 päivän antibiottikuurin ja jonkun ylihintasen salvan. Tänään sitten tuli soittoa, että kaveri oli kuulemma määrännyt väärät läkkeet ja nykyiset ei tehoa.... Taas sujahti, sitten se reilu 60e ihan hukkaan.
Amorion 750mg ja tuon salvan määräsivät siellä.Kefexin + Fucidin-voide? Itellä kyllä lähti märkärupi noilla, muidenkin antibioottien pitäis tehota kunhan on tarpeeks laajakirjonen et tappaa myös sitä märkäruven aiheuttavaa bakteeria. Olettaen siis, että kyseessä on tosiaan märkärupi eikä esim viruksen aiheuttama vyöruusu tai allerginen ihottuma.
Tuleekohan tuo "tuseeraus" sanasta "touche"?
Joku valitteli ettei heti päässyt magneettikuvaan, niin lääkärit laittaa eka röntgeniin koska magneettikuvaus maksaa niin paljon.
Mikähän tuossa nyt sitten oli väärää, amoksisilliini on laajakirjoinen penisilliini jota ihan kai yleisesti käytetään ihon tulehdusten hoidossa.Amorion 750mg ja tuon salvan määräsivät siellä.
Saako tänne kirjoittaa myös eläinlääkäreiden paskasta toiminnasta?
Mulla lukee papereissa jotain outoa varmaan, kun tuo tuseeraus kuuluu perustoimenpiteisiin. Olen selkäni nikauttanut - sormea perseeseen. Vatsa sekaisin - sormea perseeseen. Jo diagnosoitu umpisuolen tulehdus - varmuuden vuoksi sormea perseeseen.