Kokemuksia lääkäreiden paskasta toiminnasta?

Amorion 750mg ja tuon salvan määräsivät siellä.

Ottiko ne bakteeriviljelyn? Joskus lääkitys aloitetaan heti, mutta viljelyssä saattaa paljastua päivän - parin päästä ensimmäiselle lääkkeelle resistentti kanta, jolloin lääke pitää vaihtaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muutama vuosi sitten kävin ortopedilla näyttämässä kyynärpäätäni kun siinä oli ollut hankala tenniskyynärpää ja terskalääkärit oli piikitelleet jo sitä aikansa. Kyseinen lääkärikäynti olikin sitten aika omituinen. Ortopedi sanoi vaan simppelisti, että kyllä se menee ohi. Siinä kaikki, ei katsonut kyynärpäätä, ei kysellyt mitään. Terveisenä kyseiselle lääkärille voin kertoa, että ei mennyt ohi ja on käytännössä kroonistunut.

Toinen samantyyppinen kokemus oli kun terskalääkäri laittoi lähetteen sairaalaan, josta tulikin kirje, että en tarvitse hoitoa. Tuossa tapauksessa hoidin sitten itseni kuntoon sen verran kuin mitä sairaudelta (myös kroonistunut tapaus) kykenin.

Tässä maassa ei kyllä kannata hirveästi sairastua, ellei sitten ole tuohta mennä suoraan yksityiselle.

Tänään oli tullu labratulokset joita lääkäri kommentoi tasan kahdella sanalla 'kaikki normaaleja'. Ei selittäny sen tarkemmi hemoglobiinia tai muitakaan pitosuuksia. D-vitamiinia vedän sen 100ug/päivä jota pyysin kans mittaamaan, mutta näinköhä oli kattonu kerta ei mitää puhunu, hieno mies prkl :hyvä: Taidan huomenna varata ihan normaalisti ajan hierojalle ens viikolle ja perjantaina salille hissukseen kokeilemaan pysyskö noi reidet paketissa ja taju päässä kevyessä lämmittelytreenissä. Jos huonosti käy ni sit käy, tiedänpähä varmuudella et on jotai vialla vaikka lekuri toista sanooki :rolleyes:

Työkaveri tuossa jutteli aiemmin että sama mies oli määränny hänelle lihasrelaksantteja korvakipuun, en nyt osaa sanoa tuohon mitään mutta aika oudolta kuulostaa :D

Tässä maassa ei kyllä kannata hirveästi sairastua, ellei sitten ole tuohta mennä suoraan yksityiselle.

Tähän sen verran että käynti yksityislääkärillä enintään 20 min. 44,- Poliklinikkamaksu 13,50,-Sairausvakuutuskorvaus -10,80,- Tekee 46.70 Suomen terveystalo Oy

tietty jos labrakokeita joutuu ottamaan niin aika äkkii maksaa yli satkun. Pointi se jos on joku ns. perusvaiva niin turha kamalasti itkeä yksityislääkärin hintaa. Jättäkää yks baariviikonloppu veke ja pari makkärissä käyntii niin rahoittaa hyvin yksityiskäynnin :)

Ja tämä nyt ei ollut sulle kohdistettu Krice vaikka quoten otinkin!

Onko tässä maassa mitään sellaista vakuutusta joka amerikan malliin hoitas nuo lääkäri-, labra-, röntgen- ym. kulut yksityisellä jos sattuu sairastumaan?

Toi yksityisellä hinta vaihtelee vitusti, käytkö yleislääkärillä vai erikoislääkärillä. Itse kävin näyttämässä polvea että pitääkö leikata tai jotain ni ukko katsoi 5min polvea ja kokeili ja 2min kirjoitti koneelle asioita eli 7min yhteensä ja laittoi laskun 113,5e, pikkasen vitutti maksaa, okei kelakortilla sai jotain 20e pois siintä mutta kuitenkin.

Toi yksityisellä hinta vaihtelee vitusti, käytkö yleislääkärillä vai erikoislääkärillä. Itse kävin näyttämässä polvea että pitääkö leikata tai jotain ni ukko katsoi 5min polvea ja kokeili ja 2min kirjoitti koneelle asioita eli 7min yhteensä ja laittoi laskun 113,5e, pikkasen vitutti maksaa, okei kelakortilla sai jotain 20e pois siintä mutta kuitenkin.

Tää on totta! Itse kuitenkin katson vaikka alle keskipalkkaa saankin ettei tuonkaan pitäis paljon taloutta horjuttaa. Kivaahan se toki ois jos kaikki ois halpaa ts. veronmaksat maksais (:

Onko tässä maassa mitään sellaista vakuutusta joka amerikan malliin hoitas nuo lääkäri-, labra-, röntgen- ym. kulut yksityisellä jos sattuu sairastumaan?

On, mulle ainakin tuputellaan Tapiolassa just tällaista vähän väliä

No milloin se on perusvaiva? Ja vielä muistutuksena, että joka kylässä ei ole yksityislääkäreitä.

Perusvaiva on se että riittää yleislääkärin vastaanotto, itse pyrin valitsemaan työterveyteen erikoistuvan. Totuushan tai ainakin ½ totuus se etä porukka pyrkii liikaakin erikoislääkäreitten vastaanotolle malliin "perkele, nyrjähti polvi salilla" pakko mennä "polvilääkärille :D

Mulla on semmonen, vanhemmat otti sen mulle joskus naperona. Maksaa mulle vajaa 300€/vuosi. Korvaa kaikki lekurikäynnit ja lääkkeet. Siinä tosin joku katto mihin asti korvaavat, olisko ollut 50t€. Siis mun elämän aikana.

Kävin Mehiläisellä epäilyttävän luomen vuoksi. Yleislääkäri antoi lähetteen Mehiläisen ihotautilääkärille, joka vain totesi, ettei tämä ole hänen alaansa ja kuitenkin antoi 56e laskun.

[venom];3560088 sanoi:
Kävin Mehiläisellä epäilyttävän luomen vuoksi. Yleislääkäri antoi lähetteen Mehiläisen ihotautilääkärille, joka vain totesi, ettei tämä ole hänen alaansa ja kuitenkin antoi 56e laskun.

Oikeesti, eiks tässä jo ois pitänyt saada suu auki ja sanoo "mikä meininki" sähän oot ihotautilääkäri joten mitäs tän luomen kans tehdään?

Tata keskustelua lukiessa alko naurattaa kun jengi nakojaan luottaa laakareihin vahan liikaa eika myoskaan osaa sanoa vastaan yhtaan. Joojoo kyllahan laakariin pitaisi voida luottaa, mutta ihmisia nekin on..

"Valitin ripulia ja laakari tunki sormen perseeseen", aha, ite en kylla antais laakarin tunkea sormea perseesee ellei suunilleen henki olisi vaarassa. Mun mielesta selkakivun tai ripulin takia ei ensimmainen tutkimusmetodi ole tunkea sormea perseeseen.

"Menin iholaakarille ja valitin ihosairautta", "ei ole mun alaa" sano laakari, no kylla ite ainakin alkaisin kysella, etta kenenkas vitun alaa se on ja mihinkas tata nyt menen nayttamanaan.

"Olkapaat paskana ja laakari rusauttaa ne vakisin yhteen selan takana", ei vittu en tieda mita tuossa tekisi, mutta vahintaan huutaisin laakarille ja tekisin valituksen, vaikka mieli tekisi kylla tehda jotain ihan muuta..

Sori, ei ole tarkoitus vittuilla, mutta jos tyyliin meet laakarille valittamaan etta loit paan ja se on helvetin kipee ja laakari alkaa kaivamaan vasaraa esiin ja sanoo etta "kolautetaas vahan ja katotaan..." ni siina vaiheessa voi jo alkaa pistaa vahan vastaan. ;)

Oikeesti, eiks tässä jo ois pitänyt saada suu auki ja sanoo "mikä meininki" sähän oot ihotautilääkäri joten mitäs tän luomen kans tehdään?

Vaikka se sen lääkärin alaa ei ois ollutkaan, niin lähinnä ihmetyttää, että saman firman lääkäri lähettää mut sinne ja tää mulkku kehtaa kirjottaa 56 euron laskun. Oisin jonkun pienen laskun ymmärtäny lääkärin ajan hukkaamisesta, mikäli oisin ite sinne hakeutunu.

Tata keskustelua lukiessa alko naurattaa kun jengi nakojaan luottaa laakareihin vahan liikaa eika myoskaan osaa sanoa vastaan yhtaan.

Joskus vaan on vastakkain oma mielipide ja ammattilaisen eli lääkärin mielipide. Hankala siinä on väittää vastaan, jos lääkäri sanoo jotakin, joka sitten voi osoittautua vasta paljon myöhemmin vääräksi.

Nilkka turvoksissa launtaina Joensuun sairaalaan vuosi sitten. Jopa minä, joka en lue lääkiksessä tunnistan ihotulehduksen selkeät oireet: kuumotus, turvotus, kipu ja toiminnan vajaus. Lääkäri oli sitä mieltä, että ihottuma on kyseessä ja kirjoitti jotain vitun ihorasvaa. Kysyin vielä, että oletko nyt ihan tosissasi? Oli se. Pyysin antibioottia, ei antanut.

No maanantaina YTHS:n lääkärille joka diagnosoi kuumeisen(n. 39[SUP]o[/SUP]C siinä vaiheessa) syvän ihoinfektion ja passitti samantien takaisin sairaalaan IV-antibioottia nauttimaan.

Kyllä mä nykyään tietyllä epäilyksellä suhtaudun lääkäreihin.

Kutsunta-tarkastuksessa valitin ku on ollu koko ikäni aivan paskat polvet, no ei se niitä jaksanu kattoo ollenkaan. Tammikuussa lähettivät intistä kotiin ekalla viikolla niitten takia.

Itse jauhoin kerran "tutun" lekurin, siis sellaisen jolla käynyt aikaisemmin, urheilusta luomileikkauksen jälkeen, ja lasku tippui n. 150 eurolla. Sanoivat etukäteen, että tulee maksamaan yli parisataa, mutta laskuun tuli lopulta vain viitisen kymppiä.

Hyviä ihmisiä ne on.

Itellä on tällänen vakuutus ifiltä ja oon hypänny nyt täs talven aikana yli 5 kertaa erikoislääkärillä, magneettikuvis ja lääkkeitäki on monien satojen eurojen edestä ja tää huvi on maksanu mulle 0 euroa. Pikkusen plussalle jääny ku noi on maksanu lääkärillä käynneistä matkakorvaukset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom