Kokemuksia CMS-saleista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mariko
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
"CMS-ketjuun kuuluva Kuntokeskus Verde/Porvoo avaa ovensa huhtikuun alussa. Palveluihimme kuuluvat: kuntosali, aerobic, spinning, kuivavesihieronta, hieronta ja solarium."

Meillä Porvoossa ei ole kuin pari yleistä salia sekä yksi naistensali ja kaikissa on omat puutteensa, niin että odotan mielenkiinnolla, minkälainen tämä uusi sali on.

Onko käyttökokemuksia? Netistä löytyi jokunen mainossivu tästä ketjusta ja surukseni sain sen käsityksen että ne on jäsensaleja, joissa jokaiselle jäsenelle nimetään oma ohjaaja, joka jopa soittelee perään, jos et käy treenaamassa??!! Kuulostaa aika mölliltä systeemiltä, mielipiteitä?

CMS-saleja voi olla monen tasoisia. Ne muutamat CMS-salit, joilla olen vieraillut ovat olleet hyviä, niin laitevarustukseltaan, kuin muutenkin.
Ohjaajapalvelu (fit-trac) on olemassa, mutta jos et tarvi treeniohjelmia tms., niin ei siellä kukaan väkisin niitä tee, eikä perään soittele.

Jäsensaleja ovat, mutta ei meillä ainakaan oma ohjaaja - systeemi toimi noin. Maksu otetaan tililtäsi suoraveloituksena. Periaatteessa ensimmäisen vuoden aikana jäsenyyttä ei saa katkaista, miten lienee sitten käytännössä.. Niin, salia, jumppia ja spinningiä saa käyttää niin paljon kuin sielu sietää, solariumista sun muista joutuu maksamaan erikseen.

Mielenkiinnolla odottelen tuota uutta kuntokeskusta. Ainakin sitten käyn tekkaamassa jos sielä on hyviä avajaistarjouksia ;) .
Vaikka eipä nykyisessäkään salissa mitään vikaa ole vaikka ei pelit ja vehkeet uusinta uutta olekaan, enhän mä edes tiedä miten päin näihin uusimpiin laitteisiin pitää mennä... :eek:

Fiona sanoi:
solariumista sun muista joutuu maksamaan erikseen.
Useimmiten pystyy kai maksamaan myös 1/2 vuotta, tai vuoden kerrallaan. Paikallisessa solkku sisältyy hintaan. Ja kaupungilla kulkiessa jäsenet tunnistaa naaman väristä. Vitsi vitsi.

Kahdesta CMS salista on kokemusta: Kunnon Paikka, Oulu ja Athlon (se Kurrin sali), Helsinki. Molemmat hyviä saleja. Vissiin toi CMS ketju on kumminkin aika erilainen, kuin esim. SATS, erilainen toimintaperiaate kyseessä.

Ei soitellut ohjaaja perään, mutta kyseessä on pätevä jannu (siis Kunnon Paikassa), joka pyynnöstä tekee muutaman reeni- ja ruokaohjelman vuodessa asiakkaan tarpeiden mukaan räätälöitynä. Em. palvelu siis sisältyy kuukausimaksuun, ei erillisiä kustannuksia. En tiedä, miten noi ohjaaja/trainer palvelut Athlonilla menevät, kävin siellä vain muutaman kerran reenaamassa. Ilmava ja kohtuullisen hyvin varusteltu sali oli kumminkin sekin.

Makselin siis kuukausittain, en puolivuosittain tai vuosittain. 44€/kk oli maksu. En ole varma, mutta olisiko muutamalla eurolla noussut nykyään. Salin laatuun ja palveluihin nähden maksu ei ole kumminkaan mielestäni korkea.

Jyväskylän Kuntomaailmassa käyn. Onhan se hinta suolanen varsinkin, kun ei tule käytettyä oheispalveluita. Solarium sais kyllä kuulua kk maksuhintaan :) Hintaa tulee 58e/kk ja vuoden sopimus minimi. Tilin suoravelotus on ihan kätsy systeemi, ainakin niin kauan ku tilillä on pätäkkää :)

Ihan siisti sali on. Tosin eipä ole 4 vuoden aikana juuri mitään uudistusta salilla tapahtunut. Muutama laite uusittu. Käsipainot loppuu 40kg:n (1x 50kg). Kesäisin (en tiedä onko korjattu tilanne) meinaa tulla liian kuuma treenatessa.

Oma ohjaaja kuului hintaan.. eipä sitä mihinkään ole tarvinnut. Kyllä se ehdotteli, että nähtäis kerran parissa kuussa ja pidettäis kehitysseurantaa yllä. Pläh :down:

Fiona sanoi:
Periaatteessa ensimmäisen vuoden aikana jäsenyyttä ei saa katkaista, miten lienee sitten käytännössä..

Ei myöskään käytännössä eli jos lopetat ensimmäisen vuoden aikana joudut maksamaan jokaisesta kk:sta minkä olet käynyt salilla normaalikortin ja jäsenkortin välisen erotuksen takaisin.Se on muistaakseni n.40 € luokkaa ja muitakin kuluja joutui makselemaan,olen kuullut tilityksiä ihmisiltä jotka ovat lopettaneet ensimmäisen vuoden aikana ja kalliiksi on tullut.En tiedä mitä kuluttaja-asiamies sanoisi noihin takaisinmaksuhommiin mutta kyllä ne kaikki kulut mainitaan cms jäsensopimuksessa.
Sama tyyli on myös wellnessillä.

No samalla salilla Iivilin kanssa, eli Oulun Kunnon Paikassa on käyty syyskuusta 2002 ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Ehdottomasti kumminkin mainitsisin myös sen plussapuolen, että noita saleja löytyypi muualtakin maalimasta...elikäs Ruotsissa ja Kanadassa olen päässyt testailemaan CMS-saleja, ja kyyllä, ei maksaneet mitään ekstraa kun oli toi CMS:n mikä-sen-nimi-nyt-olikaan-reissukortti näytettävänä.

Sellanen juttu mulla on ollut, mikä on ilmeisesti jokaisen salin omistajan erikseen mietittävissä, että kun olen tässä välillä vaihdellut maata useampaankin otteeseen, niin sain sovittua jo sopimuksentekovaiheessa, että voin sitten katkaista sopimuksen jo ekan vuoden aikana. Elikäs nyt kun olen taas Suomesta vielä vähän aikaa pois, niin katkaisin sopimukseni ja oiskohan se katkaisu maksanut jotain 25 euroa(?), ja sit kun sinne palaan, niin taas alkaa sopimus pyörimään kuten aiemminkin...ilman ylimääräsiä maksuja siis. Eli ilmeisesti kaikki on neuvoteltavissa. Tai sitten Oulussa vain ollaan extrajoustavia ja palvelu loistavaa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite tuli vajaa vuosi reenailtua Tampereella Atleticolla..

Ihan hyvä paikka (ns. kuntokeidas), jos sellaisesta tykkää. Itellä vaan jäi paska maku suuhun siitä, kun eroamaan ei pysty/todella hankalaa ennen kuin vuoden jälkeen.. Systeemit kerkee muuttua paljon vuoden aikana. Kyselin eroamista, niin tiskineiti sano et ei taida syyt riittää, parempi maksaa jäljelläolevat 4kk...niinpäniin, yht.220e. No nyt oon maksellu kk maksuja Atleticolle ja käynyt reenailemassa muualla, kunnon salilla. En enää ens kuun viimeisen kk-maksun jälkeen kusekaan sinne suuntaan.

Mut kieltää en voi sitä et ihan hyvä sali jos tykkää. Itse vaan halusin kunnon salille reenaamaan, missä ei katsota kieroon jos ei ole uusimpia merkkikuteita salilla ja hikipantaa päässä..

Bizz sanoi:
No samalla salilla Iivilin kanssa, eli Oulun Kunnon Paikassa on käyty syyskuusta 2002 ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Ehdottomasti kumminkin mainitsisin myös sen plussapuolen, että noita saleja löytyypi muualtakin maalimasta...elikäs Ruotsissa ja Kanadassa olen päässyt testailemaan CMS-saleja, ja kyyllä, ei maksaneet mitään ekstraa kun oli toi CMS:n mikä-sen-nimi-nyt-olikaan-reissukortti näytettävänä.

Sellanen juttu mulla on ollut, mikä on ilmeisesti jokaisen salin omistajan erikseen mietittävissä, että kun olen tässä välillä vaihdellut maata useampaankin otteeseen, niin sain sovittua jo sopimuksentekovaiheessa, että voin sitten katkaista sopimuksen jo ekan vuoden aikana. Elikäs nyt kun olen taas Suomesta vielä vähän aikaa pois, niin katkaisin sopimukseni ja oiskohan se katkaisu maksanut jotain 25 euroa(?), ja sit kun sinne palaan, niin taas alkaa sopimus pyörimään kuten aiemminkin...ilman ylimääräsiä maksuja siis. Eli ilmeisesti kaikki on neuvoteltavissa. Tai sitten Oulussa vain ollaan extrajoustavia ja palvelu loistavaa...

Joo siis jäsenyyden voi laittaa katkolle, maksaa tosiaan n. 25 e. Sama homma kaikilla CMS - saleilla.

Käytän Tampereella Atleticoa ja Lahdessa Nick'siä ja molemmat hyviä CMS-saleja.

lmg sanoi:
En enää ens kuun viimeisen kk-maksun jälkeen kusekaan sinne suuntaan.

Mut kieltää en voi sitä et ihan hyvä sali jos tykkää. Itse vaan halusin kunnon salille reenaamaan, missä ei katsota kieroon jos ei ole uusimpia merkkikuteita salilla ja hikipantaa päässä..

Eikös se 'Tico sitten ollut ihan sun paikka?
;)

Kävin Matinkylässä katsomassa yhtä "Forever" nimistä salia.... Siellä on just toi CMS klubi kortti, kysyin että paljoko maksaa vuosi kortti kuntosalilla ja se sano et se on 600€.. Mä katoin huuli pyöreenä et mitä helvettii, sit se siin rupes pölöttämään mitä kaikkee etuja sil saa: aerobic,solarium,sulkkis,keilausta,uimista. ja plaah plah plaah...

Sitten kysyin että entä vaan toi pelkkä kuntosali???
"Ei,ei, siinä tulee mukaan kaikki noi muut edut.."

Siinä vaiheessa ajattelin et ei muuta kun olariumiin treenaamaan... :D
Otti kalloon eniten toi ota tai jätä meininki siel aika :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom