Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jotenkin itselleni tuo E92 särähtää silmään, E46 on paljon nätimpi. E92:sta jotenkin tulee mieleen liian pitkäksi venytetty malli; keula on nätti, mutta oven jälkeen tulee tuollainen huono photoshopilla suurennettu kohta joka ei jotenkin vaan toimi, saa auton näyttämään liian nössöltä.
Joo, tossa perässä on aivan liikaa "ilmaa" pyörän päällä olevassa pellissä. Aivan kuten ois venytetty fotarilla. Ei tota luonnossa huomaa noin pahasti.
 
Jotenkin itselleni tuo E92 särähtää silmään, E46 on paljon nätimpi. E92:sta jotenkin tulee mieleen liian pitkäksi venytetty malli; keula on nätti, mutta oven jälkeen tulee tuollainen huono photoshopilla suurennettu kohta joka ei jotenkin vaan toimi, saa auton näyttämään liian nössöltä.

Nyt kun mainitsit, niin ehkä muutaman sentin lyhyempi vois perä olla. Lisäksi tuo pikkuspoileri ei sovi oikein silmään, mutta muuten siistin näkönen peli! Enemmän kuvia ois kiva nähä tuosta. Vaihtaisin silti päikseen oman e46:sen kanssa:rolleyes:
 
Tuossa kuvan 335:ssa on vielä madallutukset ja muut korjaamassa tilannetta, 360 näkymänhän E92:sta saa esim. http://www.bmw.fi/fi/fi/newvehicles/3series/coupe/2006/visualizer.html

Ensimmäisen kerran kun E92 M3 tuli vastaan kadulla (se oli pysäköitynä), tuli tunne että tuo huutaa lastenistuinta etupenkille. Kun samaisen mallin auto tuli ensikertaa vastaan kadulla ajossa, se etuistuin-mielikuva tuntui vähän kaukaiselta :)
 
Terve! Pistämpä ensimmäisen postin tänne.

Eli ens keväänä olis tarkoitus uittaa Saksasta2001vm 330i Cab, kattavilla varusteilla.

Auto tulee käyttöautoksi. Mitäs tossa on yleisimmät tyyppiviat ? Kone taitaa olla suht varma toiminen?
 
Terve! Pistämpä ensimmäisen postin tänne.

Eli ens keväänä olis tarkoitus uittaa Saksasta2001vm 330i Cab, kattavilla varusteilla.

Auto tulee käyttöautoksi. Mitäs tossa on yleisimmät tyyppiviat ? Kone taitaa olla suht varma toiminen?
Pahin tyyppivika mikä noista tulee mieleen on perän repeytyminen irti, varsinkin noilla vääntävillä koneilla...
Takajouset ovat kulutustavaraa.
 
Pahin tyyppivika mikä noista tulee mieleen on perän repeytyminen irti, varsinkin noilla vääntävillä koneilla...
Takajouset ovat kulutustavaraa.
Täytyy jättää kuminpoltot muille sitten :) Okei. Kiitos. Mitenkäs tuo katto? Se varmaan on sähköohjattu ?
 
Olisko ollut niin että juuri '01 tuo perä ruvettiin tekemään vahvemmaksi?
Voi olla. Mutta kannattaa ottaa selvää, että mistä sarjasta eteenpäin. Eli onko ihan vuoden alusta vaiko loppupuolelta. Mutta ei kai sillä ole merkitystä jos jättää sudittelut muille. Kannattanee silti kuitenkin katsoa josko edellinen omistaja on suditellut perän irti.
 
Voi olla. Mutta kannattaa ottaa selvää, että mistä sarjasta eteenpäin. Eli onko ihan vuoden alusta vaiko loppupuolelta. Mutta ei kai sillä ole merkitystä jos jättää sudittelut muille. Kannattanee silti kuitenkin katsoa josko edellinen omistaja on suditellut perän irti.
Jep , täytyyy olla tarkkana. Tarkoitus olisi ,että auto ostettasiin Saksasta BMW liikkeestä, joten tuskin sielä nyt mitään ihan susia myydään.

Ensimmäinen BMW tulee talouteen ja V40 T4 pysyy ihan projekti pelinä. Tuosta olis tarkoitus ++500hv ottaa. Tällä hetkellä mennään 300hv.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jep , täytyyy olla tarkkana. Tarkoitus olisi ,että auto ostettasiin Saksasta BMW liikkeestä, joten tuskin sielä nyt mitään ihan susia myydään.

Ensimmäinen BMW tulee talouteen ja V40 T4 pysyy ihan projekti pelinä. Tuosta olis tarkoitus ++500hv ottaa. Tällä hetkellä mennään 300hv.


Mitäs meinaat koneelle tehdä että kestää 500hv tehot?
 
Mitäs meinaat koneelle tehdä että kestää 500hv tehot?
Aikalailla kaikenhan sinne joutuu vaihtaan ja etanoolia tankkiin. Ompa noita n.700hv v40 suomessa ihan arki käytössä. Auto tehdään lentokenttäajoja silmällä pitäen.

Bmw tulee taas ihan käyttöautoksi. Sitten ,kun on komee päivä niin voi tiputtaa katon ja nauttia säästä ,sekä kutoskoneen äänistä.
 
Aikalailla kaiken. Ompa noita melki 700hv suomessa ihan arki käytössä.


Jees. Ajattelin vain ku ei alakerta taida kestää paljoakaan enempää ku toi 300hv vakiona.

Onko noi kaikki etuvetoja vai on myös nelivetoja? Vois olla aika jännä ajaa tollasta 700hv etuvetoa :dance2:
 
Jees. Ajattelin vain ku ei alakerta taida kestää paljoakaan enempää ku toi 300hv vakiona.

Onko noi kaikki etuvetoja vai on myös nelivetoja? Vois olla aika jännä ajaa tollasta 700hv etuvetoa :dance2:


:D

Kokemuksesta voin sanoa että 350hv etuvedon ajokin on ihan perseestä. Talvella en oo edes kokeillu..
 
Jees. Ajattelin vain ku ei alakerta taida kestää paljoakaan enempää ku toi 300hv vakiona.

Onko noi kaikki etuvetoja vai on myös nelivetoja? Vois olla aika jännä ajaa tollasta 700hv etuvetoa :dance2:
Kanget kestää sen n.450nm, että ton 300hv kestää vielä hienosti. Jännää se on todellakin, saa ihan todenteolla puristaa sitä rattia. Kaikki on etuvetoja. Nelikosta on vaan haittaa Lentokentällä, kun lähetään kiihdyttään. Tuossa on pieni pätkä kaverin autosta : http://www.youtube.com/watch?v=OeqgJnO1LXQ 0-900m @ 259km/h
 
Jees. Ajattelin vain ku ei alakerta taida kestää paljoakaan enempää ku toi 300hv vakiona.

Onko noi kaikki etuvetoja vai on myös nelivetoja? Vois olla aika jännä ajaa tollasta 700hv etuvetoa :dance2:


Etuvetojahan ne. BMW E46 on kyllä cabriona ihan asiallinen ja toi kolmelitranen on ainoa oikea tekniikka jossei massit riitä motorsporttiin.
 
Kanget kestää sen n.450nm, että ton 300hv kestää vielä hienosti. Jännää se on todellakin, saa ihan todenteolla puristaa sitä rattia. Kaikki on etuvetoja. Nelikosta on vaan haittaa Lentokentällä, kun lähetään kiihdyttään. Tuossa on pieni pätkä kaverin autosta : http://www.youtube.com/watch?v=OeqgJnO1LXQ 0-900m @ 259km/h

Vähän tuntui pitovaikeuksia olevan :D
 
Pakko kysyä, kun nykyään kuulee aika paljon tosta "200 000km rajapyykistä". Eli onko se 200 000km jotain suurempaa, vai pelkkiä kilometrejä, etenkin bemareissa. itellä ois tossa ehkä edessä E36, 180 000km ajettu joten mieleen on vaan tullu mitä bemareissa toi 200k:n kilometrimäärä tuo mukanaan.

Kuitenkin näkee bemareita aika kalliiseen hintaan myynnissä joilla on ajettu hyvinkin ton 200 000km yli.
 
Pakko kysyä, kun nykyään kuulee aika paljon tosta "200 000km rajapyykistä". Eli onko se 200 000km jotain suurempaa, vai pelkkiä kilometrejä, etenkin bemareissa. itellä ois tossa ehkä edessä E36, 180 000km ajettu joten mieleen on vaan tullu mitä bemareissa toi 200k:n kilometrimäärä tuo mukanaan.

Kuitenkin näkee bemareita aika kalliiseen hintaan myynnissä joilla on ajettu hyvinkin ton 200 000km yli.

Ei omasta mielestä mikään este, kunhan autoo on huollettu
 

Suositut

Back
Ylös Bottom