Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
http://www.nettiauto.com/bmw/325/2579572
Kävästiin tossa muutama päivä sitten kattoon tätä ja kokeileen paikanpäällä, eli tässä 90% varmuudella se ensimmäinen auto, toivottavasti ei lahoo. Kouluu viel vuosi jäljel enkä töissä oo niin ei oo rahaa oikee korjailla, mutta nirsokun on niin en kelpuuta mitää Nissan sunnyjä ajettavaks:(

Kunhan revit takaspoikan pois ja vaihdat etu- ja takavalot. Itse en kyllä kehtaisi tuollaista omistaa noilla "varusteilla"...

Eikös tuohon hintaan pitäisi saada jo huomattavasti järkevämpiäkin kulkupelejä?

http://www.nettiauto.com/bmw/323/1846156

http://www.nettiauto.com/bmw/323/2595894
 
Kunhan revit takaspoikan pois ja vaihdat etu- ja takavalot. Itse en kyllä kehtaisi tuollaista omistaa noilla "varusteilla"...

Eikös tuohon hintaan pitäisi saada jo huomattavasti järkevämpiäkin kulkupelejä?

http://www.nettiauto.com/bmw/323/1846156

http://www.nettiauto.com/bmw/323/2595894

No kyllä _varmastikin_ saa ns. järkevämpiä vehkeitä, sitä en kiellä, mutta ei oikee toi manuaali iske ja tässä iässä tulee kiinnitettyä huomioo vaan just johki vanteisiin ja poppivehkeisiin yms turhaan:david:
Ja perkele, että syö kun tää meni kaupaks jo jos ajokm:t yms piti paikkansa
http://www.nettiauto.com/bmw/328/2596032
 
Itse olen ollut ihan tyytyväinen bemareihin nykyinen e46 325ixa touring entinen e36 328 coupe. jotain pikkuvikoja molemmissa ollut, todennäköisesti seuraava auto tulee olemaan opel vaikka olen vannonut että ikinä en
 
Onko kokemuksia paljon (yli 250tkm) ajetuista 520d / 320d bemareista, vm.2002 paikkeilta? Jos tommosta lähtee ostamaan niin millaisiin yllätyksiin saa remonttien suhteen varautua ja miten nuo koneet yleisesti kestää?
 
Jos tommosta lähtee ostamaan niin millaisiin yllätyksiin saa remonttien suhteen varautua ja miten nuo koneet yleisesti kestää?

Varmasti kaikenlaisiin. 250 tkm on sellainen lukema 2000-luvun autolle että passaisin suosiolla. -92 korolla olisi asia erikseen. :)

Kollega osti tuollaisen muistaakseni vm. -01 alle 150 ajetun. Nyt on mittarissa vajaa 300 tkm. Isommista remonteista turbo maksoi 3500 vaihdettuna (wetteri, amikset vaihtaa halvemmalla) jossain 200 tkm paikkeilla ja 50 tkm myöhemmin vaihtokone maksoi 5000 + työt.

Tuohon toki mahtuu pitkiä viattomiakin taipaleita ja jos ei paljoa aja, niin hyväkuntoisen yksilön kanssa varmaan pärjää. Mutta jos rullaat 50 tkm vuodessa, niin älä osta.
 
Itselläni on ollut bemareita ns. "iät ja ajat", ja tuollainen compact on ensiautoksi ihan hyvä valinta, jos se takapenkin ahtaus ei haittaa. Edessähän tuossakin on ihan kohtuullisen hyvin tilaa.
Kyllä sinne takapenkillekin yllättävän hyvin mahtuu. Itsellä siis e36 compacti ja enimmillään 6 henkilöä ollut takapenkillä :)

3 normaalikokoista ihmistä mahtuu taakse istumaan ihan siedettävästi. Pitemmillä matkoilla toki olisi hyvä olla enemmän tilaa.
 
Kyllä sinne takapenkillekin yllättävän hyvin mahtuu. Itsellä siis e36 compacti ja enimmillään 6 henkilöä ollut takapenkillä :)

3 normaalikokoista ihmistä mahtuu taakse istumaan ihan siedettävästi. Pitemmillä matkoilla toki olisi hyvä olla enemmän tilaa.

Totta, tuo riippuu tietysti aika pitkälti siitä, minkä kokoisia matkustajat ovat.
Jalkatilaa on takapenkillä aika vähän, ja pitempi kaveri joutuu istumaan ns. polvet suussa.
 
http://www.nettiauto.com/bmw/325/2579572
Kävästiin tossa muutama päivä sitten kattoon tätä ja kokeileen paikanpäällä, eli tässä 90% varmuudella se ensimmäinen auto, toivottavasti ei lahoo. Kouluu viel vuosi jäljel enkä töissä oo niin ei oo rahaa oikee korjailla, mutta nirsokun on niin en kelpuuta mitää Nissan sunnyjä ajettavaks:(
Bemari ei oo todellakaan persaukisten auto. Tulipahan vaan huomattua kun meni auton hinnan verran rahaa mokomiin laitoksiin vuodessa.. Jos varmoja kilometrejä haluaa ni kannattaa nuo bemarit jättää kauppaan (ainakin vanhemmat :E).
 
Bemari ei oo todellakaan persaukisten auto. Tulipahan vaan huomattua kun meni auton hinnan verran rahaa mokomiin laitoksiin vuodessa.. Jos varmoja kilometrejä haluaa ni kannattaa nuo bemarit jättää kauppaan (ainakin vanhemmat :E).


Tuo on kyllä totta. Ei oo helppoa löytää ei raiskattua versiota enään vanhemmista, e30, e34, e36 varsinkaan jos on isommalla koneella.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ensiautoks kannattaa ostaa semmonen kohtuu arvokas auto.
Silloin sitä oppii varomaan vähän eritavalla kuin jotain tonnin ruoskaa.
Myös turvallisuuspuoli on noissa uusissa autoissa paremmassa kuosissa eli antavat aloittelevan kuskin virheet paremmin anteeksi.
 
Tuollaista 700-sarjalaista kun on ajannut, niin mikään auto ei enää tunnu sen jälkeen hyvälle. Oli kyllä virhe vaihtaa 500-sarjalaiseen.

Nyt täytyy talveksi hommata kyllä uudestaan tuollainen 730/735/740 ittelle..
 
Ensiautoks kannattaa ostaa semmonen kohtuu arvokas auto.
Silloin sitä oppii varomaan vähän eritavalla kuin jotain tonnin ruoskaa.
Myös turvallisuuspuoli on noissa uusissa autoissa paremmassa kuosissa eli antavat aloittelevan kuskin virheet paremmin anteeksi.
Kolikon kääntöpuolena mitä kalliimpi kärry niin sen vittumaisempi se on jos sen sattuu kolauttamaan johonkin. Ja tolla tokalla tarkotit varmaan ajonvakautusjärjestelmää, olet oikeassa, mutta toisaalta, ilman sitä voi oppia auton käsittelystä ääriolosuhteissa (ts. tilanteissa jossa se ajonvakautusjärjestelmä puuttuisi peliin) enemmän. Itse kuitenkin olisin semmoisen ekaan autooni ottanut, jos olisi ollut mahdollisuus.:)


Mutta oli auto mikä tahansa niin turvallisuuspuoli kannattaa ehdottomasti olla hyvällä mallilla. Ja mitä isompi auto, niin sitä enemmän mun mielestä oppii, ts. sen jälkeen ei tartte miettiä että joku auto tuntuu isolta. Jos ajat jollain puntolla 10 vuotta ja hyppäät 7-sarjan bemarin rattiin niin voi ehkä vähän olla totuttelemista. Taas toisinpäin ei mitään ongelmaa.
 
Niin arpa peliä sattuuko auto lahoomaan vai ei. En ainakaan lähtis sen perusteella jotain merkkiä ensiautoksi kumoamaan. Ite ostin 1,5v sitten tollasen 318Ti compactin ensiautoksi. Oli kyllä todella hyvin pidetty(jonkun autoharrastelijan vanha) eikä ole ollut vian vikaa koko 1,5v aikana. Huollot vaan tehty ajallaan :)
Säkäähän tässä ollut mukana mutta kyllä sekin on jo todella paskaa säkää jos auton arvon verran menee rahaa ekana vuonna korjailuihin...
 
Nyt on iskenyt sen verran kova bemarikuume, että ajattelin ostaa tuollaisen e30 316:sen leluksi. :D Eli jos joku haluaa ostaa turbofiiatin, niin täällä olisi yksi...
 

Suositut

Back
Ylös Bottom