Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikös tässä ihan pian tuli uusi 5-sarja markkinoille? Joten noiden e39:sien hinnat kyllä tippuu. Enemmän tietenkin tippuu e60 sarja.

Uusi 3er (vuosimalli 2012) on aika magee:

thumb-2012-bmw-3series-2.jpg

thumb-2012-bmw-3series-6.jpg

Noi kuvat taisivat olla piirrettyjä vuodelta 2008. Tässä pari aidompaa:

2012_bmw_3_series_preview_002-0109-950x650.jpg

2012_bmw_3_series_preview_001-0109-950x650.jpg

Huomasin tuossa, että tuollaisen BMW 318/320 vuodesta 2006 eteenpäin alkaa saamaan 25 tuhannen euron pintaan kohtuullisilla kilometreillä. Onko noissa jotain erityistä mihin pitäisi kiinnittää huomiota?

Löysin tämmösen nettiautosta. 530 d 92 tkm ajettu ja kaikilla varusteilla. Ajattelin eka että tuo auto on tax free, mutta katoin sit mobilesta että ne maksaa saksassakin yli 15 000e. Ei taida olla koko autoo olemassakaan kun numerokaan ei hälytä, eikä vastaa kysymyksiin jne.
http://www.nettiauto.com/bmw/530/2664326

edit. Olin ehtinyt suunnitella mielessäni kovat bisnekset, mutta ei taida onnistua :D
edit2. löyty muuten toinen samanlainen ilmoitus ja sekin on laitettu eilen http://www.nettiauto.com/bmw/530/2663578

Löysin tämmösen nettiautosta. 530 d 92 tkm ajettu ja kaikilla varusteilla. Ajattelin eka että tuo auto on tax free, mutta katoin sit mobilesta että ne maksaa saksassakin yli 15 000e. Ei taida olla koko autoo olemassakaan kun numerokaan ei hälytä, eikä vastaa kysymyksiin jne.
http://www.nettiauto.com/bmw/530/2664326

edit. Olin ehtinyt suunnitella mielessäni kovat bisnekset, mutta ei taida onnistua :D
edit2. löyty muuten toinen samanlainen ilmoitus ja sekin on laitettu eilen http://www.nettiauto.com/bmw/530/2663578

Noita täysin keksittyjä ilmotuksia on nettiautossa jonkun verran. Nettimotosta niitä löytyy myös.
Jonkun teorian mukaan noilla koetetaan jotenkin hämätä tulliviranomaisia, ne kun verottaa esim saksasta uitettuja autoja suomen markkinoilla olevien autojen keskihinnan mukaan.
Saadaan sitä keskihintaa alemmas kun markkinoilla on tuon hintaisia pelejä...

Tämä nyt oli vaan yks teoria, totuudesta ei ole tarkkaa tietoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noita täysin keksittyjä ilmotuksia on nettiautossa jonkun verran. Nettimotosta niitä löytyy myös.
Jonkun teorian mukaan noilla koetetaan jotenkin hämätä tulliviranomaisia, ne kun verottaa esim saksasta uitettuja autoja suomen markkinoilla olevien autojen keskihinnan mukaan.
Saadaan sitä keskihintaa alemmas kun markkinoilla on tuon hintaisia pelejä...

Tämä nyt oli vaan yks teoria, totuudesta ei ole tarkkaa tietoa.
Eiku kyllä nämä ovat joidenkin epätoivoisia kusetusyrityksiä. Otappa yhteyttä sähköpostitse niin saat vastauksen, että kys. hlö. on ollut töissä Suomessa Englannin tms. suurlähetystössä ja jäänyt eläkkeelle. Auto on rekisteröity Suomeen ja kaikki verot ym. maksettu. Mutta pointti onkin, että auto on tällä hetkellä Englannissa mistä sen saisi itselleen ihan palautusoikeuden kera kunhan vain maksaa etukäteen. Etukäteen maksu hoidetaan kyllä oikean huolitsijan kautta mutta rahoja ei kuitenkaan saa takaisin, kun autoa ei näy eikä kuulu. Todellisuudessa sitä autoa ei ole olemassakaan ja rahat menevät jonkun Nigerialaisen taskuun.

Noista on paljon juttua netissä ja jokainen joka kysyy mailitse autosta saa saman mailin, joka on kirjoitettu huonolla Suomella. Nuo ilmoitukset ilmestyvät nettiautoon viikonloppuisin, koska viikonloppuisin sivustojen ylläpito ei ole poistamassa niitä. Nuokin ilmoitukset tulevat katoamaan huomenna nettiautosta, kunhan ylläpito tulee viikonloppulomilta töihin.

Ite oon vedättäny noita huvikseni useiden meilien verran. Rahaa ne haluaa etukäteen ja autoa ei voi mitenkään nähdä.. Laittakaa ihmeessä meiliä, kivaa puuhaa kusettaa kusettajaa.

Olen itse tehnyt täysin samaa kuin Teri 1 ilmoittajan kanssa vaihdettiin varmaan 20 s-postia jonka jälkeen viimeisin viesti myyjältä oli ihmettelyä miksei rahat näy hänen tilillään :)

Noniin nyt Maurice Glisson vastasi mulle sähköpostitse ja sano, että työskenteli suomessa vuoden ja auton on suomen kilvissä, mutta auto on Lontoossa. Tiukka hinta on 8500 € joka sisältää toimituskulut lontoosta kuopioon. Parasta tässä on se, että auton halpa hinta johtuu vasemman puoleisesta ohjauksesta, joka ei ole hänen mieleensä lontoossa. Eli maksan vaan 8500 € ja auton viiden päviän kuluessa parkkipaikallani... Voi paska :D

Eikö noita kusettajia saa jotenkin trackattya ja suljettua häkkiin.

Noniin nyt Maurice Glisson vastasi mulle sähköpostitse ja sano, että työskenteli suomessa vuoden ja auton on suomen kilvissä, mutta auto on Lontoossa. Tiukka hinta on 8500 € joka sisältää toimituskulut lontoosta kuopioon. Parasta tässä on se, että auton halpa hinta johtuu vasemman puoleisesta ohjauksesta, joka ei ole hänen mieleensä lontoossa. Eli maksan vaan 8500 € ja auton viiden päviän kuluessa parkkipaikallani... Voi paska :D

Eräs seppä oli ostanut auton halvalla saksasta huutokaupasta, ja ei häntäkään miellyttänyt lontoon teillä tuo vasemmanpuoleinen ohjaus. Rahaa etukäteen ja auto muutamassa päivässä suomessa, että näin :)

Huomasin tuossa, että tuollaisen BMW 318/320 vuodesta 2006 eteenpäin alkaa saamaan 25 tuhannen euron pintaan kohtuullisilla kilometreillä. Onko noissa jotain erityistä mihin pitäisi kiinnittää huomiota?

Mulla on käyttiksenä 320i E90 vm-06, mittarissa nyt 40tkm ja on ainakin toistaseks ollu ihan soiva peli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom