Kokemuksia BMW:stä

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Löytyykö muita kohtalotovereita, kun kaverin bemarista polttaa sulaketta ja sen takana on käynnistyshimmelit ilmeisesti(start-stop?/nro39.).
Jättänyt kertaalleen pihalle ja kerran tien päälle. Ei starttaile eikä puhu mtn. Autona 2009 BMW 320d xdrive.

On muuten pullukalle ahtaat penkit.
 
Löytyykö muita kohtalotovereita, kun kaverin bemarista polttaa sulaketta ja sen takana on käynnistyshimmelit ilmeisesti(start-stop?/nro39.).
Jättänyt kertaalleen pihalle ja kerran tien päälle. Ei starttaile eikä puhu mtn. Autona 2009 BMW 320d xdrive.

On muuten pullukalle ahtaat penkit.
5 vuoden ikäisenä se munkin bemari alkoi happanemaan. Äkkiä vaan kiertoon.
 
Zone-sarja -42%
Kauhea autokuume päällä ja hakusessa olis e39 sedani bensakoneella. Mikä noista bensakoneista on luotettavin (2.8, 2.5 tai 3.0). Facelift malleissa taisi tulla paljon parannuksia, joten vuosimalli asettunee välille 1999-2003. Kulutus noissa lienee kaikissa melko sama, mutta tehossa vähän eroja. Kulutuksella ei niin väliä, mutta onko automaatit luotettavia vai onko manuaaliaski parempi? Automaatti sopisi kyllä tuollaiseen herrasmiehen autoon paremmin. Halvallahan noita tuntuisi jo saavan ja sen takia ne kiinnostaakin. Samalla rahalla saisi toki vähemmän ajetun hieman uudemman Corollan, mutta vituttaishan sellasella ajella. Korjaushommat ei pelota, koska työkalut pysyy kyllä kädessä ja autoja on tullut ropattua. Pakko saada BMW!
 
Siihen pitää ainakin varata 5 tonnia varalle koneremppaa varten.
 
Onko täällä kukaan rullaillut E60/E61:lä pidempään, tai omistaako joku 200-300tkm ajetun?

Kiinnostaisi tietää missä kohdin alkaa esim. DPF, turbiini, suuttimet ja turbo olla vaihtokuntosia.
 
Kauhea autokuume päällä ja hakusessa olis e39 sedani bensakoneella. Mikä noista bensakoneista on luotettavin (2.8, 2.5 tai 3.0). Facelift malleissa taisi tulla paljon parannuksia, joten vuosimalli asettunee välille 1999-2003. Kulutus noissa lienee kaikissa melko sama, mutta tehossa vähän eroja. Kulutuksella ei niin väliä, mutta onko automaatit luotettavia vai onko manuaaliaski parempi? Automaatti sopisi kyllä tuollaiseen herrasmiehen autoon paremmin. Halvallahan noita tuntuisi jo saavan ja sen takia ne kiinnostaakin. Samalla rahalla saisi toki vähemmän ajetun hieman uudemman Corollan, mutta vituttaishan sellasella ajella. Korjaushommat ei pelota, koska työkalut pysyy kyllä kädessä ja autoja on tullut ropattua. Pakko saada BMW!

Näyttäisi olevan myös pari kohtuuhintaista Alpinaakin myynnissä tolla vuosihaitarilla.

BMW Alpina D10 Bi-Turbo Touring #33/94 Farmari 2001 - Vaihtoauto - Nettiauto
BMW Alpina B3 3.3 SWITCH-TRONIC Touring Farmari 2001 - Vaihtoauto - Nettiauto

Nippelitietona: 2000vm ja alle säästää vakuutusmaksuissa jotain euroja bensakoneissa.
Trafi.fi - Ajoneuvoverolaskurit
 
Jaaa, pitäisköhän ostaa 2006vm 280tkm ajettu 530D ?
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitäis. Noille kilsoille on jo varmasti hyvin huollettu/korjattu tyyppiviat. Onko sedan vai farkku?

Farkku comfortpenkein ym... Ainoa mikä noilla kilsoilla huolettaa on automaattiloota/turbiini/momentinmuunnin. Hyvä laatikko noissa pitäisi kyllä olla.

Toinen vaihtoehto olisi 525i e60 170tkm ajettuna, mutta perus jakkaroilla.
 
Farkku comfortpenkein ym... Ainoa mikä noilla kilsoilla huolettaa on automaattiloota/turbiini/momentinmuunnin. Hyvä laatikko noissa pitäisi kyllä olla.

Toinen vaihtoehto olisi 525i e60 170tkm ajettuna, mutta perus jakkaroilla.
Mua huolettas moni muukin asia. Mietin viime vuonna e61:een vaihtoa hetken, mutta tulin järkiini. Seuraava bemari sitten ku on rahaa ostaa semmonen, jossa on takuuta jäljellä. Eli tuskin ihan heti, koska mitään 116i/d:tä ei oo tulossa.

Tuo ekan linkin alpina on kyllä hieno.
 
Farkku comfortpenkein ym... Ainoa mikä noilla kilsoilla huolettaa on automaattiloota/turbiini/momentinmuunnin. Hyvä laatikko noissa pitäisi kyllä olla.

Toinen vaihtoehto olisi 525i e60 170tkm ajettuna, mutta perus jakkaroilla.

Tuo ei taida olla vielä lci? Niissä mun ymmärtääkseni niissä vähän kestävämpi laatikko, tai ainakin nykimis/humppaamis -ongelmia vähemmän.
Onhan niihinkin lääkkeet olemassa, sit taas pärjää pitkälle.
 
Tuo ei taida olla vielä lci? Niissä mun ymmärtääkseni niissä vähän kestävämpi laatikko, tai ainakin nykimis/humppaamis -ongelmia vähemmän.
Onhan niihinkin lääkkeet olemassa, sit taas pärjää pitkälle.

Jos en ihan väärin muista niin lci:n laatikot oli aika paljon enemmän sähköistettyjä, mitkä toivat omat ongelmansa.

Tässä hyvää luettavaa tosta ZF 6HP26 laatikosta: Everything about your ZF 6HP26 transmission issues | BMW Logic7 site
 
Että kokemuksia.

Päälle vuoden päivät nyt ajellut E92 325i upeella cupeella :) Eikä vielä kyllä keksi yhtään pahaa sanottavaa! Tällä viikolla tärähtää 100k mittariin (vasta). Todella mukava ja tarpeeksi ripeä omaan makuun. Leima tuli 1kk sitten moitteetta ja nyt kesäksi tarkoituksena hieman ulkonäköä kohennella. Lasit tummennutin muutama vk sitten (taakse 35%, eteen 50%), tämä jo toi aivan uuden ilmeen. Kesävanteen menossa maalaukseen ja hieman spaceria alle niin avot :)
 
Ei semmosta autoa olekaan, mihin ei vetokoukkua saisi.

Nyt vasta osu silmään tämä.

Eli Ford mondeo st220 farmari/sedaniin ei myöskään saa vetokoukkua laittaa... :jahas:
 
Kävin koeajamassa tota e61 530d comfort sportpenkein. Ei olisi ehkä pitänyt... On kyllä aika upeat sohvat noi. Autollahan oli ajettu 280tkm, mutta oli hemmetin hiljanen niin konehuoneesta kuin sisältäkin. Omaan st220 mondeoon hypätessäni tuli kaipuu kuulosuojaimista. Automaattiloota vaihtoi siististi eikä luistanut tai jurnuttanut 80-100 vedätettäessä käsivaihtein 6:sella. Ei juuri ollut käytön jälkiä sisällä, toisin kuin 525i 170tkm ajetussa missä vaalea beige sisusta. Sitä en käynyt edes koeajamassa sen takia.

Huomenna käyn katsomassa tota D10 Alpinaa :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom