Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
mikä on ääntävä siitin? Mul se ei ääntä pidä, mut pistän kyl kevyesti paremmaks. 2 kertaa se o jotain tokassu ja ne osumat maksaa kai tilastokeskuksen mukaan joitain satoja tuhansia elinkaarensa aikana isälle.
 
Siellä on lukijoiden lähettämissä kuvissa silminnäkijän kommentti, josta saa käsityksen että tahallaan on ajettu rekan keulaan. Väistänyt pari henkilöautoa tähdätessään rekkaan. Kai sieltä olis joku sillan pilari tai kalliokin löytynyt mihin voi tähdätä ettei tartte muiden henkeä tai terveyttä uhata...

Poliisi kaipaa apua Lahdenväylän kuolonkolarin selvityksessä - tiedätkö jotain ruskeasta BMW:stä? | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Ei se ihan selvä keissi tainnut ollakkaan.
 
Nyt sitten iski (taas) bemarikuume. Pihasta löytyy 2 luotettavaa autoa ja vain e39 bensana kiinnostaa, onko mitään mahdollisuutta löytää luotettavaa bemaria? :D
Minulle siis luotettavuus tarkoittaa sitä, että öljyjä, suodattimia, jarruosia ja renkaita pääasiassa vaihdellaan. Eikä mitään merkkifoorumien parin tonnin "ominaisuuksien parantamista" joka vuosi..
 
Jaa-a, uskaltaako minkään merkin/mallin kohdalla puhua täydellisestä luotettavuudesta? Itselläkin kyllä on e39 bensa seuraavaksi autoksi mielessä...
530iA houkuttaisi ihan perkeleesti mutta kun on tottunut ajelemaan parin tonnin autoilla niin hirvittäisi 4-5 kertaistaa hankintahinta kun autoa ei oikeasti tarvitse mihinkään.
 
Nyt sitten iski (taas) bemarikuume. Pihasta löytyy 2 luotettavaa autoa ja vain e39 bensana kiinnostaa, onko mitään mahdollisuutta löytää luotettavaa bemaria? :D
Minulle siis luotettavuus tarkoittaa sitä, että öljyjä, suodattimia, jarruosia ja renkaita pääasiassa vaihdellaan. Eikä mitään merkkifoorumien parin tonnin "ominaisuuksien parantamista" joka vuosi..

Suosittelisin jättämään ne pari vara-autoa pihaan bemarin seuraksi. On sitten toinen viikoille ja toinen viikonlopuille jos tarviit liikkuakin :D
 
Kuhan ostaa bensakoneellisen vaparina manuaalivaihteilla ja ilman sähkötoimisia hienouksia.

M50 moottorissa saattaa vääntyy kannet, tai haljeta.
M57D30 automaattivaihteisto paskaa tekoa. 200tkm kohilla 500-2500e lasku(lastutettuna aikasemminkin).
N47 jakopää hajottaa koko paskan. Ketju hyppää sammutuksen yhteydessä ja seuraavassa käynnistyksessä hajottaa kaiken.
Lukuiset sähköviat uudemmissakin.


Jos mä jonku ostaisin niin ehkä e38 740i tai e39 535i ja 540i.
 
Oma e39 on ainakin tähän asti palvellut mainiosti, en voisi parempaa autoa tuohon rahaan kuvitella. Totta kai perushuoltoja ja kuluvien osien vaihtelua pitää tehdä, mutta mitään kummosta remppaa ei ole tullut eteen. Toivottavasti ei tule jatkossakaan. On se heittämällä parhaiden ajamieni autojen joukossa ja vielä kärkipäässä.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuhan ostaa bensakoneellisen vaparina manuaalivaihteilla ja ilman sähkötoimisia hienouksia.

M50 moottorissa saattaa vääntyy kannet, tai haljeta.
M57D30 automaattivaihteisto paskaa tekoa. 200tkm kohilla 500-2500e lasku(lastutettuna aikasemminkin).
N47 jakopää hajottaa koko paskan. Ketju hyppää sammutuksen yhteydessä ja seuraavassa käynnistyksessä hajottaa kaiken.
Lukuiset sähköviat uudemmissakin.


Jos mä jonku ostaisin niin ehkä e38 740i tai e39 535i ja 540i.

No enpä sanois. Esim. M54 on loistava kone, kasissa on tuplasti enemmän kansia, tiivisteitä, antureita... Alustakin on erilainen etupäästä ja tukivarret ja iskarit on erilaisia. Automaattikin kestää hyvin bensan kanssa ilman öljynvaihtojakin (joita ei kyllä huolto-ohjelmaan kuulu), manuaaleista menee todennäköiesti kytkin jossain 200tkm kohdalla.

Omassa autossa ei oikeen sähkövikojakaan ollut sillon. Alustaa meni rahaa, jäähdytin meni, jarruja laiteltiin jne. Osat aina kalliita mutta kutosessa ehkä vähän halvempia. En kyllä usko että yhtä halvalla saa mitään vastaavaa autoa, väyrysmesetkin taitaa olla kalliimpia.
 
Mites kun tossa omassa tourinki e39 on ilmaalusta takana,niiin onkos porukka iskeny sinne normi jousia tilalle? kattelin et kun auton sammuttaa perä laskee napsun,eli joku vuotaa,kattelin uudet palkeet kustantaa n.250€ tsipale,alla pyörii 19" 265/30, sitä vaan kun traktori efektiä en kaipaa,et mahtuiskohan nuo pyörii 30mm madalluksella?

picture.php
 
Itellä on ollu jo pitkään autokuume ja e39 525/528/530ia lähinnä mielessä. Olen saanut yllättävän luotettavan ja hyvän kuvan noista e39 bensoista, etenkin päivityksen jälkeisiä on kehuttu (oliko se joskus -98 loppu vuodesta tullu?) Toistaiseksi oon vaan tyytynyt onanoimaan nettiautoa katsellessa.:kuola:
 
Komppaan makek. Pääsin joku aika sitten ajamaan e39 2.9 da M-sporttia ja voi veljet, että on kuola valunut suupielistä sen jälkeen. Itse olen kans kattellut 520 (2.2) tai 525 bensoja, mutta en ole vielä uskaltanut moista laittaa...
 
tuo oma on 530 da
varsin miellyttävä ajella.

Ei se käyttövoima paljoa ajettavuuteen vaikuta ;) varsinki jos automaatti.

Toki tästä väännön saa aikaseksi, mutta alusta + ohjaus (+ vetotapa) on yhteensä 80% ajettavuudesta.

Mulla alkaa kohta olemaan tää autokuume niin saamarin kova, että hankin e39 bensan kakkosautoksi. Sit siinä käy kumminki niin, että ajan sillä 9 ajoa kymmenestä jos vaan ehjänä pysyy :jahas:

Edit. Ihan sama miten tuota diesel laskuria bensan eduksi pyörittää, niin minimisäästö kiisselillä 500 €/vuosi. Vitun vittu :jahas:
 
on noita bensa ja diisseleitä ollu molempia, saa ottaa vaan suht ison bensa koneen et pääsee samoihin vääntöihin diisselin kanssa,toisekseen tulee kulutus vastaan myös.
 
Zone-sarja -42%
Mites kun tossa omassa tourinki e39 on ilmaalusta takana,niiin onkos porukka iskeny sinne normi jousia tilalle? kattelin et kun auton sammuttaa perä laskee napsun,eli joku vuotaa,kattelin uudet palkeet kustantaa n.250€ tsipale,alla pyörii 19" 265/30, sitä vaan kun traktori efektiä en kaipaa,et mahtuiskohan nuo pyörii 30mm madalluksella?
BTCF forumilta löytyy juttua ilmajousituksen vaihdosta rautajousiin. Eihän nuo pelkät palkeet vielä omaisuutta maksa. Jos tulis omassa autossa vastaava tilanne vaihtaisin ne uusiin, sen verran mukava ominaisuus se ilmajousitus automaattisella tasonsäädöllä on. Mutulla heittäisin että noilla renkailla ja madallusjousilla voi tulla perse ja selkä kipeiksi, jos joutuu ajamaan muuallakin kuin autobahnilla.
 
Selvittäisin yhden saksalaisen bemarin varusteluettelon VIN-koodin avulla. Minulla on tiedossa auton rekisterinumero mutta ei vin-koodia. Osaako joku sanoa, että miten saan selville vin-koodin käyttämällä tuota rekisterinumeroa?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom