Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihme räpellystä. Lukkoperä sopii 60-70 luvun jenkkeihin.
BMW:llä ajetaan X-Drivellä.
kyyllähän avoin perällin on arvaamaton luisuttaa menee vrt lukolliseen. tiedätte jos ootte koittanu luisuttaa kuivalla asfaltilla
voe vit, ja nyt meni kone purkuun vai?
edit. pitääkin marmattaa. Yksi turhimpia lisävarusteita, toimimattomien kääntyvien valojen lisäksi on, ei enempää eikä vähempää kun sadetunnistin. jos joku ottaa päähän niin se näin tihkusateella tai vähänkin kostealla kelillä. Eikä sitä paskaa saa edes pois, siihen normaaliin moodiin, missä pyyhkimisen välissä odotetaan joku tietty aika. Aikaisemmassa mersussa vm01 oli myös tunnistin mutta en kyllä muista että se näin paljo olisi vituttanut. mites muilla on sadetunnistimet pelannut?
Itse ajellut viimeiset 4 vuotta sadetunnistimillisilla bemareilla ja kyllä otti päähän kun vähän aikaa sitten lainasin autoa ilman sadetunnistinta. Ei tullut ajamisesta mitään, kun vähän väliä havahtui siihen ettei lasista näe mitään, taikka sitten pyyhkijät pyyhkii kuivaa suolapaskaa edestakaisin siinä lasissa. Ainakin itsellä on BMWn sadetunnistimet toimineet erittäin hyvit ja pyyhkineet aina sillon kuin pitääkin. Pakollinen varuste sporttinahkojen ja kattoluukun lisäksi.
Paljon mahtaa maksaa bemariin sadetunnistimella varustettu tuulilasi?
Vittu mitä paskaa, bemarit nimenomaan pilataan nykyään liian usein xDrivellä, miks ostaa kalliilla etupyörille turhaa työtä. Toisaalta eipä niitä uudempia käytettyinä kuitenkaan uskalla ostaa.
Onhan se normiperä tylsä luisuttaa. Lukkoperä olis hiton jees ja ärsyttää että niitä on aika harvoissa autoissa mutta mielellään sen kanssa ottais napista toimivan hyvän ajonvakautuksen.
Kuitenkin ilman elektroniikkaa aika vaarallinen esimerkiks ohituksissa. Mielummin teho harakoille toisesta fillarista ja pito toisessa kuin yhtäkkinen pidon katoaminen koko perästä, varmaan sama efekti kun vetäis kässärin hetkeks päälle, suorimmaltakin tieltä löytyy sen verran kallistuksia että lähtee perä sivulle. Kenties ton takia normiautojen lukkoperät on usein vaan jotain 25%-45%?
Alan kyllä ymmärtämään Huppea. tässä yksi bmwn hyvä ominaisuus.
ylimääräinen reikä mosan kyljessä jonka "tulppa" ei pidä ajansaatossa ja sen korjaamiseksi pitää purkaa puoli autoa.
aika mietojahan noi vakio käikäleet on, onko nuo uudempien penarien luklt vielä kitkalukkoja? mietin vaan kun noita vanhempia kitkaperiä porukka kiristyttää 75% .itse en kyllä ihan allekirjoita tota luistonestoa.mielummin ajan ilman.työajossakin tuntuu tosta suttaamisen estosta olevan enempi haittaakun hyötyä. mut makunsa kullakin.
Riippuu myös autosta, edellisessä autossani oli hyvin toimiva ajonvakautus+luistonesto saman napin takana eikä hauskanpidon lisäksi ollut yhtään syytä ottaa sitä pois talvella, liikkeellelähdöt sujuivat jopa paremmin ajonvakautus päällä. Niin sen varmaan pitäiskin toimia. Kaveri taas sano että sen taksimesessä luistonestosta on lähinnä haittaa ja talvella on pakko ajaa ilman sitä.
Paljon mahtaa maksaa bemariin sadetunnistimella varustettu tuulilasi?
Tää sadetunnistin ei sitten ilmeisesti oo se namiska siinä viiksen päässä? Mikäs se on sitten nimeltään?
Riippuu niin paljon korimallista ja lasin ominaisuuksista että turha edes arvuutella!
Viimeviikolla 7er BMW:n vaihdatin lasin ja 1300€ teki kaikkineen antureineen ja töineen
Onko tuossa tehty jotain sellaisia kusetuksia, että konsultti on taipuvainen suosittelemaan/katsomaan sellaisia autoja joissa on korkea pyyntihinta ja laittaa omana taskuun kaiken mitä sai tingattua vaikka muusta olisi sovittu?
Taksimies on ammattimies ja tottakai osaa harjaantuneella varpaallaan liikkua luiston rajalla kuin muumimaailman mörkö aamukasteen päällä.