Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Alan kyllä ymmärtämään Huppea. tässä yksi bmwn hyvä ominaisuus.




ylimääräinen reikä mosan kyljessä jonka "tulppa" ei pidä ajansaatossa ja sen korjaamiseksi pitää purkaa puoli autoa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
voe vit, ja nyt meni kone purkuun vai?

edit. pitääkin marmattaa. Yksi turhimpia lisävarusteita, toimimattomien kääntyvien valojen lisäksi on, ei enempää eikä vähempää kun sadetunnistin. jos joku ottaa päähän niin se näin tihkusateella tai vähänkin kostealla kelillä. Eikä sitä paskaa saa edes pois, siihen normaaliin moodiin, missä pyyhkimisen välissä odotetaan joku tietty aika. Aikaisemmassa mersussa vm01 oli myös tunnistin mutta en kyllä muista että se näin paljo olisi vituttanut. mites muilla on sadetunnistimet pelannut?
 
Ihme räpellystä. Lukkoperä sopii 60-70 luvun jenkkeihin.
BMW:llä ajetaan X-Drivellä.

Vittu mitä paskaa, bemarit nimenomaan pilataan nykyään liian usein xDrivellä, miks ostaa kalliilla etupyörille turhaa työtä. Toisaalta eipä niitä uudempia käytettyinä kuitenkaan uskalla ostaa.

kyyllähän avoin perällin on arvaamaton luisuttaa menee vrt lukolliseen. tiedätte jos ootte koittanu luisuttaa kuivalla asfaltilla

Onhan se normiperä tylsä luisuttaa. Lukkoperä olis hiton jees ja ärsyttää että niitä on aika harvoissa autoissa mutta mielellään sen kanssa ottais napista toimivan hyvän ajonvakautuksen.
Kuitenkin ilman elektroniikkaa aika vaarallinen esimerkiks ohituksissa. Mielummin teho harakoille toisesta fillarista ja pito toisessa kuin yhtäkkinen pidon katoaminen koko perästä, varmaan sama efekti kun vetäis kässärin hetkeks päälle, suorimmaltakin tieltä löytyy sen verran kallistuksia että lähtee perä sivulle. Kenties ton takia normiautojen lukkoperät on usein vaan jotain 25%-45%?
 
voe vit, ja nyt meni kone purkuun vai?

edit. pitääkin marmattaa. Yksi turhimpia lisävarusteita, toimimattomien kääntyvien valojen lisäksi on, ei enempää eikä vähempää kun sadetunnistin. jos joku ottaa päähän niin se näin tihkusateella tai vähänkin kostealla kelillä. Eikä sitä paskaa saa edes pois, siihen normaaliin moodiin, missä pyyhkimisen välissä odotetaan joku tietty aika. Aikaisemmassa mersussa vm01 oli myös tunnistin mutta en kyllä muista että se näin paljo olisi vituttanut. mites muilla on sadetunnistimet pelannut?

Itse ajellut viimeiset 4 vuotta sadetunnistimillisilla bemareilla ja kyllä otti päähän kun vähän aikaa sitten lainasin autoa ilman sadetunnistinta. Ei tullut ajamisesta mitään, kun vähän väliä havahtui siihen ettei lasista näe mitään, taikka sitten pyyhkijät pyyhkii kuivaa suolapaskaa edestakaisin siinä lasissa. Ainakin itsellä on BMWn sadetunnistimet toimineet erittäin hyvit ja pyyhkineet aina sillon kuin pitääkin. Pakollinen varuste sporttinahkojen ja kattoluukun lisäksi.
 
Itse ajellut viimeiset 4 vuotta sadetunnistimillisilla bemareilla ja kyllä otti päähän kun vähän aikaa sitten lainasin autoa ilman sadetunnistinta. Ei tullut ajamisesta mitään, kun vähän väliä havahtui siihen ettei lasista näe mitään, taikka sitten pyyhkijät pyyhkii kuivaa suolapaskaa edestakaisin siinä lasissa. Ainakin itsellä on BMWn sadetunnistimet toimineet erittäin hyvit ja pyyhkineet aina sillon kuin pitääkin. Pakollinen varuste sporttinahkojen ja kattoluukun lisäksi.

Mulla ei bemaria ole mutta kyllä sadetunnistinta oon kans pitäny erinomaisena varusteena vaikka aluksi turhakkeeksi luulinkin :D Volvossa saan kyllä viikses valita käytänkö sadetunnistinta vai tihkukytkintä ja riippuen siitä kumpi on käytössä saa rulalla säätää herkkyyttä/aikaa. Mutta en edes muista milloin olis tihku ollu päällä, pyyhkii tunnistimella tarvittaessa ja lopettaa kun ei tarvi :) Reissun alkaessa näppää tunnistimen päälle niin koko matkalla ei tarvi viikseen sattua, automatiikka hoitaa rekkojen lennättämät kurat tuulilasilta, sadekuurot jne. Eihän tuo välttämätön tietysti ole, mutta mukava varuste silti!
 
Paljon mahtaa maksaa bemariin sadetunnistimella varustettu tuulilasi?

Muakin kiinostas tietää tää, kattelin asennettuna "kunnon liikkeessä" normi tuulilasi e46:een oli jotain 300 pintaan.. Mitähän maksaa tunnistimella? Kiva halkeama kuskin puolella..

ja noista sadetunnistimista, hyvin toimii mulla ainekin.
 
Vittu mitä paskaa, bemarit nimenomaan pilataan nykyään liian usein xDrivellä, miks ostaa kalliilla etupyörille turhaa työtä. Toisaalta eipä niitä uudempia käytettyinä kuitenkaan uskalla ostaa.



Onhan se normiperä tylsä luisuttaa. Lukkoperä olis hiton jees ja ärsyttää että niitä on aika harvoissa autoissa mutta mielellään sen kanssa ottais napista toimivan hyvän ajonvakautuksen.
Kuitenkin ilman elektroniikkaa aika vaarallinen esimerkiks ohituksissa. Mielummin teho harakoille toisesta fillarista ja pito toisessa kuin yhtäkkinen pidon katoaminen koko perästä, varmaan sama efekti kun vetäis kässärin hetkeks päälle, suorimmaltakin tieltä löytyy sen verran kallistuksia että lähtee perä sivulle. Kenties ton takia normiautojen lukkoperät on usein vaan jotain 25%-45%?

aika mietojahan noi vakio käikäleet on, onko nuo uudempien penarien luklt vielä kitkalukkoja? mietin vaan kun noita vanhempia kitkaperiä porukka kiristyttää 75% .itse en kyllä ihan allekirjoita tota luistonestoa.mielummin ajan ilman.työajossakin tuntuu tosta suttaamisen estosta olevan enempi haittaakun hyötyä. mut makunsa kullakin.
 
Alan kyllä ymmärtämään Huppea. tässä yksi bmwn hyvä ominaisuus.




ylimääräinen reikä mosan kyljessä jonka "tulppa" ei pidä ajansaatossa ja sen korjaamiseksi pitää purkaa puoli autoa.


Kone näyttää yhtä hyvin rasvatulta ulkoa päin kuin omakin näytti. Ei tuota kannattanut korjailla, öljyä mahtui kuitenkin se 9 litraa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
aika mietojahan noi vakio käikäleet on, onko nuo uudempien penarien luklt vielä kitkalukkoja? mietin vaan kun noita vanhempia kitkaperiä porukka kiristyttää 75% .itse en kyllä ihan allekirjoita tota luistonestoa.mielummin ajan ilman.työajossakin tuntuu tosta suttaamisen estosta olevan enempi haittaakun hyötyä. mut makunsa kullakin.

Riippuu myös autosta, edellisessä autossani oli hyvin toimiva ajonvakautus+luistonesto saman napin takana eikä hauskanpidon lisäksi ollut yhtään syytä ottaa sitä pois talvella, liikkeellelähdöt sujuivat jopa paremmin ajonvakautus päällä. Niin sen varmaan pitäiskin toimia. Kaveri taas sano että sen taksimesessä luistonestosta on lähinnä haittaa ja talvella on pakko ajaa ilman sitä.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Riippuu myös autosta, edellisessä autossani oli hyvin toimiva ajonvakautus+luistonesto saman napin takana eikä hauskanpidon lisäksi ollut yhtään syytä ottaa sitä pois talvella, liikkeellelähdöt sujuivat jopa paremmin ajonvakautus päällä. Niin sen varmaan pitäiskin toimia. Kaveri taas sano että sen taksimesessä luistonestosta on lähinnä haittaa ja talvella on pakko ajaa ilman sitä.

Taksimies on ammattimies ja tottakai osaa harjaantuneella varpaallaan liikkua luiston rajalla kuin muumimaailman mörkö aamukasteen päällä.
 
Zone-sarja -42%
~600 €. Bmwn ohjeistuksen mukaan samalla pitää vaihtaa lasiin kosteudentunnistin osa. Ei mene ainakaan laajennettu ilmastointi sit sekaisin kun taisi olla liimalla kiinni lasissa, vaikea siirtää seuraavaan.. Anturi tais olla vajaan satasen.
 
Paljon mahtaa maksaa bemariin sadetunnistimella varustettu tuulilasi?

Riippuu niin paljon korimallista ja lasin ominaisuuksista että turha edes arvuutella!

Viimeviikolla 7er BMW:n vaihdatin lasin ja 1300€ teki kaikkineen antureineen ja töineen
 
Tuleekin varmasti ikimuistoisin auton hakureissu viikonloppuna, ensin lennetään kuusamoon ja sielt autokaupoille ja uudellla penarilla takas etelään :D
 
Tää sadetunnistin ei sitten ilmeisesti oo se namiska siinä viiksen päässä? Mikäs se on sitten nimeltään?

Siinähän se sadetunnistin napin pitäisi olla. Omassa kärryssä taitaa se herkkyyden säätö olla paskana, ei se muuten kyllä niin huonosti voi toimia. puuh, tulis jo kevät, sais kesämersun alle
 
Kirjoittelen tänne nyt hieman ajatuksia auton hakemisesta saksasta josko joku haluaisi kommnetoida.

Elikkäs siis 130i olisi tulossa saksasta. Olen sopinut alustavasti tyypin kanssa joka tekee hommaa (semi)ammatikseen.

Vuosimalli 2005 - 2008 ja kilometrit siinä sadantuhannen tuntumassa. 2007 tuli facelift, jossa ei kovin oleellisia parannuksia ja joidenkin mielestä jopa huononnuksia (hydraulinen ohjaustehostin vaihtui sähköiseen). Noita faceliftejä ei ole myynnisäkään kyllä kuin pari kolme. Ajatuksia:
- mobile.de hintahaitari on aika iso 9500 - 16000 ja jotkut jopa lähes 20 000. Ainoat erot varustelussa. Tai kenties jossain muussa mikä ei näy ilmoituksessa. Kannattaako mielestänne maksaa tuhansia euroja noista varusteista jälleenmyyntiarvomielessä?
- Kannattaako mielestänne jostain varusteista maksaa käyttöarvomielessä? Eli mitkä on teille ns. must have? Ihan pakollisia tällä hetkellä minulle olisivat cruise, penkinlämmittimet ja sporttipenkit. M sport paketti olisi kanssa kova, sekä "KEYLESS GO" ja handsfree/bluetooth/whatever sydeemi jolla voi puhua puhelimeen pitämättä sitä korvalla.
- Joissain on ns. "auxialary heating" eli suomeksi webasto. Onkohan tuo aina pelkkä sisälämmitin ja ei siis lämmitä moottoria
- Aion tietenkin itsekin nyt vielä perehtyä asiaan, mutta mitä tarkastuskohteita kannattaisi teroittaa tuolle hakukonsultille, että pitää ainakin tsekata kyseisestä bemarista.
- Konsultti ostaa auton itselleen ja myy sitten kotomaassa minulle. Muutama muukin näyttäisi tekevän noin sen sijaan, että ostaa auton suoraan asiakkaan rahoilla. Onko tuossa tehty jotain sellaisia kusetuksia, että konsultti on taipuvainen suosittelemaan/katsomaan sellaisia autoja joissa on korkea pyyntihinta ja laittaa omana taskuun kaiken mitä sai tingattua vaikka muusta olisi sovittu?

Mjoo täähän on toki tosi puhutta aihe internetseissä, mutta kaikki kommentointi tässä on suuresti arvostettua.
 
Onko tuossa tehty jotain sellaisia kusetuksia, että konsultti on taipuvainen suosittelemaan/katsomaan sellaisia autoja joissa on korkea pyyntihinta ja laittaa omana taskuun kaiken mitä sai tingattua vaikka muusta olisi sovittu?

Rehellinen autokauppias? :hyper:

Webaston saat kyllä sisälokarin purkamisella muutettua lämmittämään moottoriakin, ei oo iso rasti.
 
Taksimies on ammattimies ja tottakai osaa harjaantuneella varpaallaan liikkua luiston rajalla kuin muumimaailman mörkö aamukasteen päällä.

Huikea vertaus :D Kyseinen taksimies sanoi myös ettei mersu lähtenyt ilman luistonestoakaan yhtä helposti lumella liikkeelle kuin oma autoni jossa oli kuluneet kitkat alla.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom