Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiiä sit miten kylmä siellä päin on, mutta eiks tuo oo ihan normaalia mille tahansa jos auto on kunnossa?On se baijerilainen sit vaan laatu peli, koko viikon seiso pakkasessa hallin pihalla,ja laakista käymään ilman lämmitystä :D
Ja sama bimmeri + omistaja nähty tänä aamuna samalla parkkiksella tällä kertaa auto ei starttaa :D Alkaa oleen omistajalla aikalailla vittuuntunu ilme
Itellä ollu reilu vuoden verran tuommonen E46 korimallin 320i, 36 tuhatta kilometriä sillä oon päästelly ja hyvin on pelannu. Autoasentaja oon koulutukseltani ja bemarin liikkeessä olin työharjottelussa 3 kuukautta kanssa. Pirun hyviähän nuo on ajaa ja muutenkin ihan hyviä vehkeitä mutta eipä mikään nykyauto 100% varma ole.
Njoo.. eikös noi ole jo 10vuot vanhoi vehkeit?
EI jumalauta nyt ei enää voi ku nauraa, ei mikään auto voi olla noin paska eihän.. Nyt oli jäänyt tän kaverin bemari kaupan pihaan ton on pakko olla joku maanantaikappaleiden kuningas, ei vittu kellään voi kestää hermo tollasta..
Pitänyt BMW:n dissaamista lähinnä kateellisten hommana, mutta niin vaan naapurin 1-sarjalainen lähti kuormurin kyytiin huoltoon.
Onko e39 525:ssa mekaaninen vai sähköinen polttoainepumppu? Enkä puhu siirtopumpusta :D
36sessa kiisselissä näytytäis olevan mekaaninen, äkkiseltään löytäny e39siin tietoja. Puhuttiin kuitenkin vissin kiisselistä?