Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Niin no,kyllä bensa koneet on ollu aika varmoja kelillä ku kelillä,kiisselin kanssa ollukkin joskus ongelmaa.Lähinnä nuissa seisomisissa tulee äkkiä akun huonous selville,eikä "pitkät" seisottamiset muutenkaan niin erityisen hyvää autoille tee.

Itellä ollu reilu vuoden verran tuommonen E46 korimallin 320i, 36 tuhatta kilometriä sillä oon päästelly ja hyvin on pelannu. Autoasentaja oon koulutukseltani ja bemarin liikkeessä olin työharjottelussa 3 kuukautta kanssa. Pirun hyviähän nuo on ajaa ja muutenkin ihan hyviä vehkeitä mutta eipä mikään nykyauto 100% varma ole.

Ja sama bimmeri + omistaja nähty tänä aamuna samalla parkkiksella tällä kertaa auto ei starttaa :D Alkaa oleen omistajalla aikalailla vittuuntunu ilme

EI jumalauta nyt ei enää voi ku nauraa, ei mikään auto voi olla noin paska eihän.. Nyt oli jäänyt tän kaverin bemari kaupan pihaan ton on pakko olla joku maanantaikappaleiden kuningas, ei vittu kellään voi kestää hermo tollasta..

Itellä ollu reilu vuoden verran tuommonen E46 korimallin 320i, 36 tuhatta kilometriä sillä oon päästelly ja hyvin on pelannu. Autoasentaja oon koulutukseltani ja bemarin liikkeessä olin työharjottelussa 3 kuukautta kanssa. Pirun hyviähän nuo on ajaa ja muutenkin ihan hyviä vehkeitä mutta eipä mikään nykyauto 100% varma ole.

Njoo.. eikös noi ole jo 10vuot vanhoi vehkeit?

EI jumalauta nyt ei enää voi ku nauraa, ei mikään auto voi olla noin paska eihän.. Nyt oli jäänyt tän kaverin bemari kaupan pihaan ton on pakko olla joku maanantaikappaleiden kuningas, ei vittu kellään voi kestää hermo tollasta..

Todella mielenkiintoista

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mieluummin ajaisin vikaherkällä Bemulla kuin Avensiksella tai Octavialla ja nauraisin täällä vioille. Nyt siis Accord ja hävettää...

36sessa kiisselissä näytytäis olevan mekaaninen, äkkiseltään löytäny e39siin tietoja. Puhuttiin kuitenkin vissin kiisselistä?

Joo kyllä.
RealOEM.com * BMW E39 525tds DIESEL INJECTION PUMP

Jotain sähköä siellä ainakin on. Liekkö pelkkä anturi, vai meneeköhän aivolaatikolle?
Jos on sähköllä ohjattu, en osta koskaan edes tuota e39 mallia. Vp44 tuottaa ihan tarpeeksi harmia. Pitänee siis ostaa Omega samalla m51 koneella :D

Edit. Jostain britti foorumilta löysin epäilyn, että pumpun mallinimi olisi VP37, eli sähkö ohjaus. Le fuu

Juu on varmaan osittain ainakin sähkö ohjattu mutta voimansa ottaa kampiakselilta. kyllähän sielä varmasti jotain sähköä on :D. Onkos ongelmia?

No mulla hajos omasta 2.0 Omegasta toi VP44, niin ois oiva sauma vaihtaa autoa. Mutta en perkele toista VP-alkuista Boschia laita. Muutenkin yks sähköhelvetti koko auto, niin pakko jostain karsia :D

Omegassa on toi sama kone mekaanisella pumpulla.

Jaaaa,no kyllähän omppu kannattaa aina penariin vaihtaa :D vaikka oliski sama kone,ni onhan Bmw sentäään Bmw. Tai hanki mv6 omppu sit vasta kivaa onkin :D

Zone-sarja -42%
Nonii, pitkästä aikaa täällä purnaamassa. Tai en mie ny ajatellu edes purnaa (pahasti), kuhan tulin omistajan intoa puhkumaan ja pikku vikalistaa kasvattamaan. -01 e39 ollut siis puoltoista vuotta alla, auto toiminut enemmän tai vähemmän moitteettomasti. Mutta viimosen kolmen kuukauden on minun ja bemmin suhdetta koeteltu ihan huolella, autosta korjattu/huollettu seuraavat: edestä iskarit, takaa tukivarsi, vas. edestä jarrusatula halkesi ja meni vaihtoon levyn kanssa sekä pakoputken "haitari" fixattiin, nämä kaikki tuli siis kerralla, köyhdyin reilun tonnin. Seuraavaksi auto alko menettää tehoa, lopulta ei kiihtynyt ja nyki lähdöissä, max vauhti oli ajoittain 40-60 tietämillä. Vaihdettiin dieselsuodatin, mut ongelma olikin paskana ollut ilmanmäärämittari, joka oli mennyt paskaks tukkiutuneen ilmansuodattimen takia (erikoista ettei missään huollossa ole tuota vaihdettu, jälleen opin jotain!). Taas auto päiväksi pajalle. Satasia meni, onneksi osat oli edulliset Virosta tilattuna. Myös webastoon on vaihdettu talven aikaan ohjainlaite, ja nyt se pelittääkin mut auto ei vaan lämpene prkl! Uusi termari vaihdettiin eilen, mutta lämmöt nousee max mittarin sinisen alueen yläpuolelle. Seuraavaksi ajattelin kokeilla egr termostaatin vaihtamista, jos se ei auta ni perse repee. Kuluvaa osaa on toki mennyt paljon mut tää on ihan vitun ylimäärästä. En ole edes viitsinyt laskea kuinka paljon tuo auto on yhteensä rahaa syönyt, muutenki tarpeeks paha mieli. Kohta kun oon kaikki osat kertaalleen vaihtanut niin rumba alkaa alusta... :itku:

Siltikään rakkaus bemariin ei ole laantunut. Vielä. Hulluksi kai tässä kohta tulee jos ei sitä jo ole.

e. miusta ei tuu Huppea, miusta ei tuu Huppea...hyvä auto, paras auto...purn....

Suositut

Back
Ylös Bottom