Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eikös uusissa bemareissa moottorin äänet tule kaijuttimista? Sinnehän voi laittaa ties minkä pikkulohkon mutta moottorin äänet saa sellaiseksi kun haluaa.

Ehkä joissain huippumalleissa varusteena tollaset äänentoistot. Ihan hirveetä paskaa ja niin nykyaikaista, kaiken voi muka korvata elektroniikalla.

Ehkä joissain huippumalleissa varusteena tollaset äänentoistot. Ihan hirveetä paskaa ja niin nykyaikaista, kaiken voi muka korvata elektroniikalla.
Käsittääkseni BMW-miehet ovat ottaneet hyvin vastaan nuo kajareista tulevat keinotekoiset moottoriäänet. Säästää polttoainetta mutta äänet on kuin isommasta moottorista jne.

Itse en kyllä ymmärrä miksi kukaan haluaisi kuunnella kajareista moottorien soundia.

Käsittääkseni BMW-miehet ovat ottaneet hyvin vastaan nuo kajareista tulevat keinotekoiset moottoriäänet. Säästää polttoainetta mutta äänet on kuin isommasta moottorista jne.

Itse en kyllä ymmärrä miksi kukaan haluaisi kuunnella kajareista moottorien soundia.

Toi on vaan niin helvetin naurettavaa, moottorinäänet kaiuttimista :D Kaikista kauheinta on se että ne varmaan kuulostaa tosi hyvältä sisälle. Silti, niin feikkiä paskaa ettei oo tosikaan.

Itse olen lukenut myös ainakin audi a6 allroadin koeajosta jossa mainittiin kaiuttimista tulevat äänet.

Toi on vaan niin helvetin naurettavaa, moottorinäänet kaiuttimista :D Kaikista kauheinta on se että ne varmaan kuulostaa tosi hyvältä sisälle. Silti, niin feikkiä paskaa ettei oo tosikaan.
Samaa mieltä. Minusta auton hiljaisuus on ihan hyvä juttu. (Alan jo valmistautua sähköauto aikaan?)

Itse olen lukenut myös ainakin audi a6 allroadin koeajosta jossa mainittiin kaiuttimista tulevat äänet.
Jostain audista luin kommentin, että "keinotekoiset äänet lähinnä latistaa tunnelmaa, koska ne kuulostaa kuin olisivat avaruusaluksesta".

Emäntä halus jonkun 80 lukulaisen 318 bemarin. Kun oli niin hienoja, noh sellasenhan se hommas. Varottelin siitä ja sen ajo-ominaisuuksista henkilölle joka ei ole ikinä ajanu takavetosta... Eka talvi ja ohitti hitaampaa ja katolleen ojaan xD

Aikanaan oli puhetta että autoihin tulee vastamelutoiminta, eli kaiuttimiin syötetyillä äänillä vaimennetaan möykkää. Ja tämä on nyt pitänyt kääntää niin päin että lisätään sitä älämölöä. Tule sähköauto.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aikanaan oli puhetta että autoihin tulee vastamelutoiminta, eli kaiuttimiin syötetyillä äänillä vaimennetaan möykkää. Ja tämä on nyt pitänyt kääntää niin päin että lisätään sitä älämölöä. Tule sähköauto.

Kun olin ala-asteella ja yläasteella, niin oli noloa kun mun isän vanha auto piti kauheaa ääntä. Pakoputki pärisi oikein kunnolla. Luokkakavereiden isien uudet autot pitivät sivistynyttä pientä pörinää vain. Kun ottaa tämän kaiutinjärjestelyn mietintään, niin toisin sanottuna mun olis kannattanu olla vasta nyt 2010-luvulla siellä peruskoulussa. Meidän vanha auton raato olis ollu in.

Bemaristin päiväuni:

hitech_soundracer_iso.webp

Soundracer - Pulju.net Verkkokauppa

Tosin, sama värkki on uudessa Octavia RS:ssä :jahas:

Mikähän toi mahtaa olla? Linkkis ei toimi. Tai toimii mut ei vie mihinkään tuotteeseen.

Luulin sen ensin olevan BMW miehille suunniteltu anustappi. Mutta ilmeisesti kyseessä on tupakinsytyttimeen tökättävä äänipäristin. Saa Lambon äänet 1.6 litraiseen prolelavettiin.

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom