Itse onnekkaana omistan 325 E90:n
Ootappa kun Valvetronic alkaa vittuilee. :D "Vaiha piuha...vaiha poksi, on tämä saatana työmaa. Viinaa pittää juua!"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse onnekkaana omistan 325 E90:n
Ootappa kun Valvetronic alkaa vittuilee. :D "Vaiha piuha...vaiha poksi, on tämä saatana työmaa. Viinaa pittää juua!"
Eikös uusissa bemareissa moottorin äänet tule kaijuttimista? Sinnehän voi laittaa ties minkä pikkulohkon mutta moottorin äänet saa sellaiseksi kun haluaa.
Käsittääkseni BMW-miehet ovat ottaneet hyvin vastaan nuo kajareista tulevat keinotekoiset moottoriäänet. Säästää polttoainetta mutta äänet on kuin isommasta moottorista jne.Ehkä joissain huippumalleissa varusteena tollaset äänentoistot. Ihan hirveetä paskaa ja niin nykyaikaista, kaiken voi muka korvata elektroniikalla.
Käsittääkseni BMW-miehet ovat ottaneet hyvin vastaan nuo kajareista tulevat keinotekoiset moottoriäänet. Säästää polttoainetta mutta äänet on kuin isommasta moottorista jne.
Itse en kyllä ymmärrä miksi kukaan haluaisi kuunnella kajareista moottorien soundia.
Samaa mieltä. Minusta auton hiljaisuus on ihan hyvä juttu. (Alan jo valmistautua sähköauto aikaan?)Toi on vaan niin helvetin naurettavaa, moottorinäänet kaiuttimista :D Kaikista kauheinta on se että ne varmaan kuulostaa tosi hyvältä sisälle. Silti, niin feikkiä paskaa ettei oo tosikaan.
Jostain audista luin kommentin, että "keinotekoiset äänet lähinnä latistaa tunnelmaa, koska ne kuulostaa kuin olisivat avaruusaluksesta".Itse olen lukenut myös ainakin audi a6 allroadin koeajosta jossa mainittiin kaiuttimista tulevat äänet.
Ehkä joissain huippumalleissa varusteena tollaset äänentoistot. Ihan hirveetä paskaa ja niin nykyaikaista, kaiken voi muka korvata elektroniikalla.
Itse olen lukenut myös ainakin audi a6 allroadin koeajosta jossa mainittiin kaiuttimista tulevat äänet.
Aikanaan oli puhetta että autoihin tulee vastamelutoiminta, eli kaiuttimiin syötetyillä äänillä vaimennetaan möykkää. Ja tämä on nyt pitänyt kääntää niin päin että lisätään sitä älämölöä. Tule sähköauto.
Mä ruksin tämän lisävarustelistasta omaani : Toyota corolla turbo fart can AWESOME SOUND vaasa ( vasa ) - YouTube
Johonkin skoodan voisin vastaavan laittaa, mutta eipä tartte BMW:n 10 pyttyiseen supersprintin putkella moisia viritellä
Meinaatko että lähtee yhtä vakuuttavat, ellei jopa tiukemmat äänet jo ihan vakiona?;)
Bemaristin päiväuni:
katso liitettä 107925
Soundracer - Pulju.net Verkkokauppa
Tosin, sama värkki on uudessa Octavia RS:ssä :jahas:
Mikähän toi mahtaa olla? Linkkis ei toimi. Tai toimii mut ei vie mihinkään tuotteeseen.
Luulin sen ensin olevan BMW miehille suunniteltu anustappi. Mutta ilmeisesti kyseessä on tupakinsytyttimeen tökättävä äänipäristin. Saa Lambon äänet 1.6 litraiseen prolelavettiin.
Ole hyvä! Pataässä | Kaalimato.com Hyviä arvostelujakin näköjään kerännyt!!! "Kesän hittituote! Istunnot ovat hieman venähteneet alku jäykkyyden jälkeen. Sopii mielestäni aloittelijoille! Itse aloitin suoraan tällä ja höpöä teki!!!Ottaisin mielummin sen anustapin.