Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitenkään puollustelematta niin 135tkm ajettu auto ei oo kyl uusi ja helvetin kallis, johon kenenkään pitäisi 100% ruveta takuuseen vaihtaa uusia osia. Ehtoopuolella tuollanen auto on jo ja miksi siihen pitäisi mahdollisesti liikkeen suostua vaihtamaan uusi laatikko, koska silloinhan ostaja saa uuden lootan 135tkm ajetun yksilön hinnalla. Sellaisenhan ostaja on ostanut. Näin myös kuluttajasuojalakikin käsittelee asian. 50% jos liike maksaa korjauksesta on se musta ihan reilu peli. Älkää ostako kalliimpia autoja mihin on varaa. Tämä pätee myös yllä oleviin 7 sarjalaisiin. 100t€ auto niin 5 tonnin remppa on sit taskurahoja tuon kanssa.

Tälläisien ihmisten takia autoliikkeen myyjät sanoovat aina ensin kun valittaa jostain ettei korvata..,

ps: mun viimeisin auto hintalapussa oli 16000€ autoliikkeelle tuli korjauskuluja kaikkineen sellainen 4-6k€ väliin riippuu ihan miten laskuttivat itseään työstä.. JA auto oli tuolloin jo 8v vanha. Ja kyllä autoliikkeen myyjän ensimmäinen kommentti oli että ei kyllä korvata.. Vasta siinä vaiheessa kun annoin kuluttajansuojan (dinääri)? numeron alkoi homma toimimaan.

Ja zeikille älä ota paineita ilmoitat vaan että korjaavat tai lunastaavat auton takaisin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Auto ollut nyt mulla itse asiassa tasan 4kk ja ajoa tullut noin 15tkm. Enkä tiedä miten automaattilaatikon voisi edes saada itse hajotettua. Eikä ollut korjattavaksi myyty auto.

No esimerkiksi vedättämällä jatkuvasti ylämäkeen saa lootan rikki. Eikai tohon nyt uutta laatikkoa tarvi vaihtaa. Kyllä tästä maasta löytyy asiantuntevia pajoja, jotka korjaavat vanhan.

Tuntuu muuten, että nyt kun näitä saksalaisia voima-autoja on tullut katukuvaan lisää niin niistä saadaan laatikot ja kytkimet jatkuvasti hajalle. Jokainen voi miettiä nelivetovehkeissä, mitä siellä luistaa kuivalla asfaltilla paikaltaan lähdettäessä kovilla kierroksilla jos renkaat ei sudi...

Mun e39:ssä on yks hemmetinmoinen puute; ei mukitelineitä. Miten tämä on edes mahdollista? Paikka pahvikahville on yksi auton tärkeimmistä ominaisuuksista. Pitää varmaan tilata ebaystä joku viritelmä, onko suosituksia? En halua mitään typerän näköistä räpellystä.

Muuta valitettavaa en koko autosta oikeastaan keksikään. Tai no, aux-liitäntämahdollisuutta ei tohon business-soittimeen saa kun on pari vuotta liian vanha ja säilytyslokeroista muutama on todella epäkäytännöllisiä. Jos jatketaan samalla linjalla, niin suksipussi on aivan saatanan vaikea saada takaisin paikoilleen jos sen avaa ja ohjaustehostimen pieni vinkuminen kylmänä on vähän ärsyttävää.

En oikein vieläkään usko todeksi, että noin pienellä summalla rahaa saa tuontasoisen auton, joka on vielä käytännössä virheettömässä orkkiskunnossa ja spesiaalimmilla varusteilla. Ihan käsittämätöntä.

E65 on muistaakseni 3.0dieseleissä sama susipaska automaattiloota kuin e46:sa.

Nope. Tuon seiskan laatikko on kuusivaihteinen ZF:n GA6HP26Z, esiteltiin ensi kertaa juuri tuohon autoon. Sitä en tiedä kuinka kestävä tuo on, mutta varmasti parempi kuin vanhat 5-vaihteiset askit.

Nope. Tuon seiskan laatikko on kuusivaihteinen ZF:n GA6HP26Z, esiteltiin ensi kertaa juuri tuohon autoon. Sitä en tiedä kuinka kestävä tuo on, mutta varmasti parempi kuin vanhat 5-vaihteiset askit.

Onkos toi zf nyt sitten sama mitä esim Corveteissa ja tehokkaimmissa Jaguareissa on ollut?

Tekis mieli vaihtaa autoa, bmw tai audi hakusessa, heittäkääs hyviä sivuja mistä löytää autoja saksasta?

Kokemuksia ja mielipiteitä olisi kans kiva tuoda kuka tuolta on autoja tuonut.

Tuollainen 335D farkku houkuttais kovasti

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itte bongasin mobile.de:stä omani ja lähdettiin isän kanssa hakemaan. Nyt tiedän miten hommat menee ja varmaan haen tulevaisuudessakin omia ajoneuvoja saksanmaalta, mikäli se sattuu olemaan järkevää. Ei siinä kauheata rahallista säästöä välttämättä tule, mutta valikoimaa onkin sitten ihan eri tavalla. Ja hieno reissu. Seuraavaksi haen toivottavasti m-merkeillä varustetun auton ja menen sen kanssa viikoksi lomalle ringin kupeessa olevaan kylään nauttimaan elämästä. :thumbs: Tämä projekti tosin vaatii jo hieman enemmän tota likviditeettiä.

Mitään yllätyksiä tai ongelmia ei meidän reissulla tullut. Väliaikaisten kilpien saaminen saksan puolella olikin vähän luultua kalliimpaa ja siinä kesti perhanan kauan. Onneksi liikkeen myyjä hoiti sen meidän puolesta. Oli vaan perseestä odotella se viisi tuntia, kun iski just aivan uskomaton ukkosmyrsky siihen kohtaan. Mutta kunhan vaan sattuu semmonen myyjä kohdalle joka osaa englantia riittävästi, niin kaupankäyntikin sujuu kyllä mainiosti.

Paljonkos sitä hakemalla säästää? Viron autotarjontaa olen katsonut (ois halvempaa käydä sieltä hakemassa) ja 10-15 k€ hintaluokassa säästöt aika pieniä. Entäs kalliimpien kohdalla & Saksasta hakemalla? On tuo autoverotusta aikamoista..

Paljonkos sitä hakemalla säästää? Viron autotarjontaa olen katsonut (ois halvempaa käydä sieltä hakemassa) ja 10-15 k€ hintaluokassa säästöt aika pieniä. Entäs kalliimpien kohdalla & Saksasta hakemalla? On tuo autoverotusta aikamoista..

Eikun Virosta vaan hakemaan joo. Saksasta Puolalaiset ostaa kolariautoja, vie ne latviaan pajalle ja kilvet pistetään virossa. Sitten myydään Suomeen.

Savolainen myi toiselle Volkswagenin - katsastuksessa selvisi kummia - Autot - Ilta-Sanomat

Sama ku lentäs Kiinaan ostamaan aitoja Leviksiä. Yhtä järkevää.

Ei sieltä mitään passattia kannata lähtee hakemaan. Erikoisemmissa autoissa säästää sitten kymppitonnista ylöspäin.

Eikun Virosta vaan hakemaan joo. Saksasta Puolalaiset ostaa kolariautoja, vie ne latviaan pajalle ja kilvet pistetään virossa. Sitten myydään Suomeen.

Savolainen myi toiselle Volkswagenin - katsastuksessa selvisi kummia - Autot - Ilta-Sanomat

Sama ku lentäs Kiinaan ostamaan aitoja Leviksiä. Yhtä järkevää.

Joo kannattaa ottaa historia selville, itse en ostaisi ainoatakaan autoa joka on tuotu myyntitarkoituksena Viroon Saksasta, Jobbarit tosiaan hakee niitä milloin mistäkin ja ainut kriteeri jobbareille on se että saadaan halvalla ulkoisesti hieno auto. Joka on sitten helppo myydä veks..

Vaikea sanoa mitä tolla nyt säästäisi, mutta kaveri haki E mersun ajoi sillä 2vuotta 50tkm ja sai omansa pois kun myi Suomessa, oli todella hienossa kunnossa ja varustetaso oli vähän erilainen kuin SUomen vastaavissa... Nyt haki Virosta uudemman E:n ja ollut tyytyväinen..

Zone-sarja -42%
Joo kannattaa ottaa historia selville, itse en ostaisi ainoatakaan autoa joka on tuotu myyntitarkoituksena Viroon Saksasta, Jobbarit tosiaan hakee niitä milloin mistäkin ja ainut kriteeri jobbareille on se että saadaan halvalla ulkoisesti hieno auto. Joka on sitten helppo myydä veks..

Vaikea sanoa mitä tolla nyt säästäisi, mutta kaveri haki E mersun ajoi sillä 2vuotta 50tkm ja sai omansa pois kun myi Suomessa, oli todella hienossa kunnossa ja varustetaso oli vähän erilainen kuin SUomen vastaavissa... Nyt haki Virosta uudemman E:n ja ollut tyytyväinen..

Jos mä toisin oman autoni Suomeen ja maksaisin siitä keskimääräisen autoveron, mitä tullin taulukko sanoo ja saisin sen myytyä vastaavan suomalaisen auton hinnalla (lähde:nettiauto), voittaisin n.6k€. Toki lohkolämmitin ja suomalaiset talvirenkaat pitäis asentaa, winter-paketti löytyy.

Jos mä toisin oman autoni Suomeen ja maksaisin siitä keskimääräisen autoveron, mitä tullin taulukko sanoo ja saisin sen myytyä vastaavan suomalaisen auton hinnalla (lähde:nettiauto), voittaisin n.6k€. Toki lohkolämmitin ja suomalaiset talvirenkaat pitäis asentaa, winter-paketti löytyy.

Jeps, jostain 10k säästöstä toi E mese tyyppikin selitti, nyt se pystyy taas pari vuotta ajeleen ilman että auton hinta tippuu miinukselle,. Vakavasti miettinyt jos ite vaihdan auton niin haen sen kyllä Saksasta tai Virosta.

Onneks olkoon vaan teille. Jos ei Bemarissa yksistään ole riittävästi murhetta niin ostakaa semmonen Virosta :jahas:

Back
Ylös Bottom