- Liittynyt
- 22.1.2008
- Viestejä
- 6 447
Ja kiihtyy tasaisesti koko kierrosalueen?
On sitä jotain kehitystä 10-vuodessa tapahtunu :D
On sitä jotain kehitystä 10-vuodessa tapahtunu :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainut asia mikä tuossa häiritsee on se lievä raksutus koneesta. Muuten todella makee auto ja ajettavuudesta ei varmaan tartte ees sanoo mitään.
Voiko sillä ajaa vaikka se on merkkiliikkeen mukaan rikki?
135tkm ajetussa 530d:ssä merkkihuollon mukaan automaattilaatikko rikki, uusi laatikko 6000e + työt. BMW - laatua. Enpä ajatellut kyllä itse maksaa kun autokin on vasta 3kk sitten liikkeestä ostettu...
Tekkeekö näillä mitään?
Molemmat on Valvetronic-koneita, joten noilla kilsoilla valvetronic-akselin ja mekanismiin liittyvien välivipujen kuluma on tosiasia. Ilmenee yleensä sillai että kylmällä koneella joku pytty pimeänä, lämpimänä toimii normaalisti. Remppa maksaa tonnista kahteen per kansi, eli ei ihan halpaa. Inpa-softa kannattaa ottaa mukaan koeajolle, jolla voi katsoa vikakoodeja. Jos löytyy vikamuistista "missfire cylinder x", niin juokse! Lisäksi noissa v-koneissa korkkaa joku vesiputki lohkojen välissä, joka on hankala korjata. Jenkit on kehittänyt siihen jonkun korvausputken, mutta maksaa se silti jos korjata pitää. Itse katselisin ehdottomasti 730d-versiota, jos olisin tuollaista ostamassa. Pomminvarma kone, johon saa modaamalla löylyä hyvin. Varaosat kalliita myöskin, hinnoissa seiskalisä. Osta pois! :D
E61 kyseessä. Ja kyllä tosiaan saa myyjä maksaa ainakin pääosin kulut tästä revohkasta.