Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voi itku ku on muovisen näköinen ja sit ku on nahkaa ni vittu ku on kallis. Lattiamatot o ihan surkeet ja alumiinilistatkii ei oo harjattua alumiinia(ne on alumiinia muuten). Ihme itkemistä. mersun s sarjalaisessa on muovia muuten kojelauta. Ainii listatkin on iänikuiset, mut silti jokaisessa autossa sellaset nykyään on. Kukaa ei oo muistanut mainita miten kauhee toi vaihdekeppi on. Ranteet auki.

Siis ekana noi penkit on aivan helvetin makeet. livenä paljon makeemmat mitä kuvissa ja alcantaraa toisin ku monen muun merkin feikkialcantarat. Kaiken lisäksi yhet parhaista penkeistä missä oon istunut. Esim referenssinä audin sport penkit ei tarjoa oikein mitään tukea verrattuna noihin. Listat on sit alumiinia ihan oikeaa sellasta. Lattiamatot on kumiset sportlinet. Kyl niitä saa kankaisina 100 euron hintaan, et tuskin on maailman loppu sekään. Musta kattoverhous toimii ku sukka jalassa. Aivan helvetin makee laitos, mut liikaa vetäviä pyöriä:).

- - - Updated - - -

Eniten noissa uusissa kolmossarjalaisissa häiritsee toi karvalakki-navi, jos siinä edes navia on. Nettiautossa näyttää kaikissa olevan toi pieni ja ruma näyttö.

Siis tä? Eihää se bemarin vika oo jos nettiautos o vaa alkaen malleja myynnissä:D. Mä voin myydä isol navil sulle tuollasen jos se siitä on kii;). Laakkoselta noita saa ku piirtää kynällä ruksin ison navin kohdalle.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Voi itku ku on muovisen näköinen ja sit ku on nahkaa ni vittu ku on kallis. Lattiamatot o ihan surkeet ja alumiinilistatkii ei oo harjattua alumiinia(ne on alumiinia muuten). Ihme itkemistä. mersun s sarjalaisessa on muovia muuten kojelauta. Ainii listatkin on iänikuiset, mut silti jokaisessa autossa sellaset nykyään on. Kukaa ei oo muistanut mainita miten kauhee toi vaihdekeppi on. Ranteet auki.

Siis ekana noi penkit on aivan helvetin makeet. livenä paljon makeemmat mitä kuvissa ja alcantaraa toisin ku monen muun merkin feikkialcantarat. Kaiken lisäksi yhet parhaista penkeistä missä oon istunut. Esim referenssinä audin sport penkit ei tarjoa oikein mitään tukea verrattuna noihin. Listat on sit alumiinia ihan oikeaa sellasta. Lattiamatot on kumiset sportlinet. Kyl niitä saa kankaisina 100 euron hintaan, et tuskin on maailman loppu sekään. Musta kattoverhous toimii ku sukka jalassa. Aivan helvetin makee laitos, mut liikaa vetäviä pyöriä:).

- - - Updated - - -



Siis tä? Eihää se bemarin vika oo jos nettiautos o vaa alkaen malleja myynnissä:D. Mä voin myydä isol navil sulle tuollasen jos se siitä on kii;). Laakkoselta noita saa ku piirtää kynällä ruksin ison navin kohdalle.

Penkit on ihan makeet ja totta helvetissä on varmaan livenä hienompi mut kai täällä nyt vittu saa kommentoida? Sitähän varten tää on että voi rahattomana himasta käsin arvostella kaikkea :D
Ihan kiva jos listat on alumiinia tylsältä ne silti näyttää ainakin omaan makuun kun ottaa huomioon että toi on keskivertosuomalaisen vitun 2v bruttopalkka?

Mitä vitun väliä jollain navin näytöllä, sellasia pitäis edes olla autossa :D
 
Yhes jutus mä oon kyl vähän samaa mieltä ku lefis. Tol navil eikä isolla näytöllä oo oikein muuta virkaa ku et näyttää paremmalta ku se pieni:). Internettikin on nii turha tilpehööri etten oo kertaakaan käyttänyt ees. Iso näyttö ajotietokoneessa ajaa navin kanssa kaiken sen mitä toi telkku keskel autoo. paljon selvempi navigoida ton ajotietokoneen näytöltä jos navigaattoria ny ees tarvii. Tietty hudin kautta ois kaikkein paras, jos sellanen ois.
 
Pitäis olla olemassa kaikkiin mallisarjoihin hc m-sport -varustelu. Ei yhtään navinäyttöjä eikä valikoita mistä voi säätää portaattomasti saattovalojen keston ym. turhuutta. Ei nelivetoa lisävarusteena ettei kukaan erehdy ruksaamaan sitä. Sporttialusta, lukkoperä ja tietysti ilmastoinnit ym. oikeasti tarpeelliset.

Totahan ei ostais kukaan koska asiakkaat joille auto tilataan ovat keski-iältään varmaan 50v :D Silti semmonen vois olla optiona koska eihän siinä tarvis muuta kun jättää asioita pois.
 
Kyl tos lefiksen ajatukses ois perää. Sellanen downgrade varustelista. Vois täppää pois varusteita ja saada auton helvemmalla:). Kyl tos autos ois potentiaalia haastaa ilman äänieristyksiä su muita varusteita aika kovia haastajia. Joku toyota aegxy86 ois vastaantulija ku karsis parisataa kiloa pois massaa. Siltikii toi ois hiljasempi ja mukavampi ku joku toyota sporttimalli tai typer. Hinnan sais helpolla tiputettu 4 alkavaan lukemaan. Eiköhän sieltä tuu m3 csl/competition parin vuoden sisään, mut siinä ajatus karkaa GT porsche linjalle eikä sovi normitallaajille.
 
Zone-sarja -42%
Ei varmaan kannata tehdä downgradingia kun ei saa niin hyviä katteita. Varmaan just tollasilla navihärpättimillä ja parkkitutkilla pystytään perustelemaan sitä hintaa, en usko että niiden duunaaminen nykyään on kovin kummosta kun tekniikka on jo keksitty.
Jo suunnittelun alusta lähtien niiden pitäis suunnitella semmonen neekerimalli normimallin rinnalle. Jätettäis pois ihan alustalähtien vähän kaikkea "ylimääräistä.
Ei sen tarttis olla paljoa halvempi mutta ois ihan magee semmonen todellinen sporttimalli missä saa kaiken tarpeellisen muttei mitään turhaa samalla hinnalla kuin perusmallin mukavuuksilla.

Muutenkaan nykyään ei ole oikeasti kohtuuhintaisia ajajan autoja. Toyota Gt86 piti olla mutta kuinkas kävikään, alkaen 46 tonnia. :jahas:
Vois tulla joku ihan perus mazda kolmonen mutta vaan takavetosena. Kolmosbemari on nykyään lähinnä tollasta. Ennen muinoin kaikki maholliset escortit ja asconat oli takapotkuja, nykyään ne on jotain vitun focuksia ja astroja, kiinnostus 0 :jahas:
 
Muutenkaan nykyään ei ole oikeasti kohtuuhintaisia ajajan autoja. Toyota Gt86 piti olla mutta kuinkas kävikään, alkaen 46 tonnia. :jahas:
Vois tulla joku ihan perus mazda kolmonen mutta vaan takavetosena. Kolmosbemari on nykyään lähinnä tollasta. Ennen muinoin kaikki maholliset escortit ja asconat oli takapotkuja, nykyään ne on jotain vitun focuksia ja astroja, kiinnostus 0 :jahas:

Hinnoittelu Suomessa on kyllä suurimmaksi osaksi verotuksen vika, etelänaapurissa gt86 on alkaen 30ke.

Takavedon suunnittelu ja valmistaminen on ilmeisesti niin kallista ettei kannata, olen itsekin miettinyt miksi kukaan ei tee takavetoja näiden perinteisten merkkien lisäksi.
 
Hinnoittelu Suomessa on kyllä suurimmaksi osaksi verotuksen vika, etelänaapurissa gt86 on alkaen 30ke.

Takavedon suunnittelu ja valmistaminen on ilmeisesti niin kallista ettei kannata, olen itsekin miettinyt miksi kukaan ei tee takavetoja näiden perinteisten merkkien lisäksi.

No sitäpä se tietty on, unohdin. Kiva pikku hintaero. Onneks maapallo pelastuu kun suomessa kaikki maksaa ihan vitusti. Gt86 päästöt onkin katastrofaaliset 180g/km, onneks tollanen luonnontuhoaja on verotettu kuoliaaks.

Kai se takavedon suunnitteleminen on just niin paljon kalliimpaa ettei se kannata. Ketään ei kiinnosta mistä päästä kauppakassi vetää eikä suuret asiakasmassat näkisi mitään syytä maksaa sellaisesta yhtään enempää. Hui kauhistusta sehän olisi vaarallinenkin vielä!
Eiköhän toi ykkösbemarikin kohta ole etuvetoinen kun suurinta osaa varmaan ei kiinnosta pätkääkään miten se kulkee ja halvemmaks varmaan tulis tehdä etuvetoisena. Vaikkapa minin pohjalevylle? Hip hei!
 
Itselläni oli hiukan tiivistevuotoja Mersussa, jotka korjataan tässä reilun viikon sisään. Toinen menee uusitun turbon takuuseen perjantaina (keväällä uusitun turbon tiiviste hikoilee hiukan) ja toinen omaan piikkiin ensi viikon keskiviikkona. Lisäksi autoni menee ensi viikolla Vehon korroosiotarkastajalle, koska ovessa on hiukan ruostetta.

Kaveri ajaa -05 530 xd:llä 60-70 tkm vuodessa ja alkoi nyt vittuilla, että on kuulemma käyttäjävika, kun tulee tuollaisia vuotoja, ruostetta ja muita ongelmia. Hänen BMW:nsä on nyt ylittänyt 200 tkm ja mitään vikaa ei ole ollut. Onko tuo nyt ehkä kuitenkin sellainen lausahdus, joka olisi kannattanut kuitenkin jättää tekemättä? Joku päivä ei sitten baijerilainen käynnistykään...
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitenkäs e39 takatilat, meneekö pari turvaistuinta ja teini-ikäinen suht kivuttomasti?

Ei varmasti mene. Osta Verso, siihen menee. Mä kävin onneks vasektomiassa, ei tartte ostaa Versoa koskaan. ;)
 
Just eilen mittasin Skoda Octavia 2014 mallin takapenkit. 2 turvaistuinta reunoilla (turvavyöistuimia) niin väliin jää tasan 21cm tilaa. Ei mahdu edes A4 paperi taittamatta.
 
Jos on pakko mennä tilaosastolle niin vanhempaa S-MAX 2.5 bensaturboa kehiin. Kolme täysikokoista penkkiä takana, jokainen omilla kiskoilla. Iso bensakone -> reilusti tinkivaraa ostaessa. Toisaalta janoinen bensakone -> ei saa näinä viherpiiperoaikoina sitten mitenkään enää myytyä.
 
Jos on pakko mennä tilaosastolle niin vanhempaa S-MAX 2.5 bensaturboa kehiin. Kolme täysikokoista penkkiä takana, jokainen omilla kiskoilla. Iso bensakone -> reilusti tinkivaraa ostaessa. Toisaalta janoinen bensakone -> ei saa näinä viherpiiperoaikoina sitten mitenkään enää myytyä.

Just meinasin ehdottaa mutta noita ei näyttänyt olevan myynnissä automaattina. Eiks sitä oo ollenkaan vai onks todellakin suurin osa valinnut auton keppivaihteilla? :wtf:
Sekin vielä jos budjetti on e39:n sopiva niin ton smaxin hinnat saattaa karata.
 
Budjetti nyt näissä hommissa aika suhteellinen käsite, voin ihan hyvin ostaa auton jonka hinta on 2000-20000€ välillä kunhan saan juuri sille summalle vastinetta. E60/61 ei mun mielestä ole hintansa arvoinen joten sellaista ei tule vaikka budjettiin mahtuisi, e39 taas bensakoneella kelpaisi.
Onhan noita vaihtoehtoja vaikka mitä, tehosta ja vaihteistosta voin tarvittaessa tinkiä mutta tila on se mitä on pakko olla. Ainahan sitä voi itelleen hommata jonkun lelun kakkosautoksi.
 
Budjetti nyt näissä hommissa aika suhteellinen käsite, voin ihan hyvin ostaa auton jonka hinta on 2000-20000€ välillä kunhan saan juuri sille summalle vastinetta. E60/61 ei mun mielestä ole hintansa arvoinen joten sellaista ei tule vaikka budjettiin mahtuisi, e39 taas bensakoneella kelpaisi.
Onhan noita vaihtoehtoja vaikka mitä, tehosta ja vaihteistosta voin tarvittaessa tinkiä mutta tila on se mitä on pakko olla. Ainahan sitä voi itelleen hommata jonkun lelun kakkosautoksi.

Mitenkäs E38 tai E65 ja vielä jos L-versiona sattuu löytymään?
 
Mitenkäs e39 takatilat, meneekö pari turvaistuinta ja teini-ikäinen suht kivuttomasti?

Yksi aikuinen ja kaksi teini-ikäistä ainakin menivät täysin kivuttomasti satojen kilometrien siivuja siellä takana, joten en tyrmäisi täysin. E39 takatilat vaikuttaa oikeastaan käytännössä aika yhtäläisiltä x5:n tilojen kanssa, lukuunottamatta matalampaa kattoa.
 
Noista Fordin tila-autoista porsii ekana se vaihdeloota. Hitto, muistanko aivan väärin mutta oliko se Bemarin loota, sitä surullisenkuuluisaa roskaa E39:stä?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom