- Liittynyt
- 22.1.2008
- Viestejä
- 6 447
Onko puslia vaihdettu eteen ja taakse koskaan? Rikkinäiset puslat tuota aiheuttaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei ne nyt ihan kaikki ainakaan hienoihin autoihin kuulu :D
katso liitettä 105156
Ei huomattu mullakaan. Tukivarret oli jokaisesta kolmesta nurkasta hajalla, peräpään puslat myös silminnähden riekaleina. Ratti tärisi yli 80 km/h vauhdissa, ratissa iso välys ja jarruttaminen mahdotonta pienessäkin vauhdissa, kun ratti veti toiseen suuntaan ja renkaat päinvastaiseen. Olin ihan satavarma että ei mene läpi, mutta kehujen kanssa tuli Opel pihalle :D
Edit. Olin hakemassa kuukauden ajoaikaa, koska remppa-aika oli kortilla. Korjasin viat seuraavalla viikolla.
Pahoittelen myös että lisäsin kuvan bemarista, jota ei vielä euroopassa ole myynnissä ja josta monet eivät osaa vielä uneksiakaan. Täytyy varmaan pyytää Mikeä poistamaan. Lisä-offtopiccina todettakoon etten pysynyt autobahnille kiihdytyksessä oikein mukana
BMW 4-sarjan Coupé ennakkoesittelyssä 12.9.2013 klo 12-19 | Autokeskus Oy
Kyllä niitä jo suomessa on muutama autokeskuksella ja pääsee kokeilemaankin tarvittaessa..
En jaksa uskoa noihin sovitteisiin. Ne vanteet on kuitenkin pulteilla kiinni. Nosta samalla vaivalla peräkin ilmaan. Rikkoutuneet puslat näkee helposti; niistä on kumet riekaleina.No nostan ainakin etupään huomenna ilmaan ja katson jos siellä on jotain paskana, vaikka en hirveemmin autoja ole rassannut. Yks mikä tuli mieleen on että jos olen epähuomiossa tiputtanut soviterenkaan renkaita vaihtaessa. Sekin saattais aiheuttaa varmaan jotain tollasta.
"BMW 4-sarjan Coupén ennakkomyynti käynnistyy Suomessa loppuvuodesta. Malli lanseerataan tammikuussa 2014."
härrkä: Hyvällä tai huonolla tuurilla ollaan kollegoja ;)
En kyllä ainakaan ite jaksa uskoa, että Audit, Skodat ja VW:t on ihan paskalla bensakoneella. Ehkä todennäkösempää on se, että noita on myyty niin jäätävä määrä, että sen takia löytyy kauhutarinoita netistä. Tosin en uskonu bemarin turbonkaa olevan mikään ihan paska kapistus ja semmonen levis lauantaina.
No nostan ainakin etupään huomenna ilmaan ja katson jos siellä on jotain paskana, vaikka en hirveemmin autoja ole rassannut. Yks mikä tuli mieleen on että jos olen epähuomiossa tiputtanut soviterenkaan renkaita vaihtaessa. Sekin saattais aiheuttaa varmaan jotain tollasta.
Tuon ongelma on tehnyt nämä pitkät Longlife huollot ja öljypumpun sihti on mennyt tukkoon!1.8t koneen piti olla luotettava, mut öljypohja kerää jonnekin kiinteeseen sihtiin paskaa ja tukkii kai lopulta öljyn kierron(tyyppivika). Mut hei noi on vag konsernin autoja. Ei noi oo typpivikoja et muuttuvasiipisistä turboista tulee juuttuvasiipisiä(tyyppivika). dsg
Mun 2002 525i täristi ihan helvetisti just noiden soviterenkaiden puutteen takia.
Tarvikevanteet?
Tuon ongelma on tehnyt nämä pitkät Longlife huollot ja öljypumpun sihti on mennyt tukkoon!
Tuon ongelma on tehnyt nämä pitkät Longlife huollot ja öljypumpun sihti on mennyt tukkoon!