Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itse en ainakaan ole ja meikäläisellä toi auto on ollut 1,5 vuotta. Luulis että katsastuksessa rikkinäiset puslat olis huomattu?

Ei huomattu mullakaan. Tukivarret oli jokaisesta kolmesta nurkasta hajalla, peräpään puslat myös silminnähden riekaleina. Ratti tärisi yli 80 km/h vauhdissa, ratissa iso välys ja jarruttaminen mahdotonta pienessäkin vauhdissa, kun ratti veti toiseen suuntaan ja renkaat päinvastaiseen. Olin ihan satavarma että ei mene läpi, mutta kehujen kanssa tuli Opel pihalle :D

Edit. Olin hakemassa kuukauden ajoaikaa, koska remppa-aika oli kortilla. Korjasin viat seuraavalla viikolla.

Tänne vaan tai hienoihin autoihin, varsinkin niitä 80-90 lukujen autoja.

No ei ne nyt ihan kaikki ainakaan hienoihin autoihin kuulu :D
IMG_2918.webp

Osa toki ansaitsis paikkansa siellä:
IMG_2874.webp
IMG_2928.webp

Viimeksi muokattu:
Ei huomattu mullakaan. Tukivarret oli jokaisesta kolmesta nurkasta hajalla, peräpään puslat myös silminnähden riekaleina. Ratti tärisi yli 80 km/h vauhdissa, ratissa iso välys ja jarruttaminen mahdotonta pienessäkin vauhdissa, kun ratti veti toiseen suuntaan ja renkaat päinvastaiseen. Olin ihan satavarma että ei mene läpi, mutta kehujen kanssa tuli Opel pihalle :D

Edit. Olin hakemassa kuukauden ajoaikaa, koska remppa-aika oli kortilla. Korjasin viat seuraavalla viikolla.

No nostan ainakin etupään huomenna ilmaan ja katson jos siellä on jotain paskana, vaikka en hirveemmin autoja ole rassannut. Yks mikä tuli mieleen on että jos olen epähuomiossa tiputtanut soviterenkaan renkaita vaihtaessa. Sekin saattais aiheuttaa varmaan jotain tollasta.

Zone-sarja -42%
No nostan ainakin etupään huomenna ilmaan ja katson jos siellä on jotain paskana, vaikka en hirveemmin autoja ole rassannut. Yks mikä tuli mieleen on että jos olen epähuomiossa tiputtanut soviterenkaan renkaita vaihtaessa. Sekin saattais aiheuttaa varmaan jotain tollasta.
En jaksa uskoa noihin sovitteisiin. Ne vanteet on kuitenkin pulteilla kiinni. Nosta samalla vaivalla peräkin ilmaan. Rikkoutuneet puslat näkee helposti; niistä on kumet riekaleina.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"BMW 4-sarjan Coupén ennakkomyynti käynnistyy Suomessa loppuvuodesta. Malli lanseerataan tammikuussa 2014."

härrkä: Hyvällä tai huonolla tuurilla ollaan kollegoja ;)

Kun pakkislaiset natsilandiassa kohtasivat. Itsekin kun asuis vielä tuolla niin voitas sanoa huomenna Wiesnillä: O'Zapft is! :kippis1:

Skoda-threadista, jälleen yksi vaihtaja Bemarista pois tuloillaan:

En kyllä ainakaan ite jaksa uskoa, että Audit, Skodat ja VW:t on ihan paskalla bensakoneella. Ehkä todennäkösempää on se, että noita on myyty niin jäätävä määrä, että sen takia löytyy kauhutarinoita netistä. Tosin en uskonu bemarin turbonkaa olevan mikään ihan paska kapistus ja semmonen levis lauantaina.

Semmosia ne on ne Bemarit.

En viitti trollaa skoda ketjuu enempää ku kolmas turbo appiukolla octaviassa(ajettu alle 100tkm), frendin audi s4 söi pakosarjasta sisäpinnoitteet turboihin 5 touhutonnii lasku(tyyppivika, että se pinnoite irtoaa sieltä), 1.8t koneen piti olla luotettava, mut öljypohja kerää jonnekin kiinteeseen sihtiin paskaa ja tukkii kai lopulta öljyn kierron(tyyppivika). Mut hei noi on vag konsernin autoja. Ei noi oo typpivikoja et muuttuvasiipisistä turboista tulee juuttuvasiipisiä(tyyppivika). dsg vaihteisto levis broidilta audissa lähes uutena ja oli pajalla riittävän pitkään. Eiköhän ny oo aika vitun selvää et kun autoon lisätään turbo lisääntyy kikareiden määrä ja vikaherkkyyttä tulee varmasti lisää. Ihan sama onko auto audi tahi bmw tai vag konsernin demaripeli skoda. Samaa paskaa eri kupissa.

Mulla ei vikakoodin vikakoodia vielä autossa. Toimii ku unelma ja kävipä yks vannoutunut vag konsernin kannattaja testaa tuota ja totes tollasen rupusen dsg bensaturbon jälkihöyryistä et onhan tää sentään auto;). Ihmetteli auton hiljasuutta vielä moneen otteeseen. Kaasua se ei uskaltanut painaa pohjaan ku ei ollu tottunut et nopeusmittarissa tapahtuukin jotakin. Kyl mul tuli sellanen jännä tunne repsikan paikalla et tuollasta se elämä on kai skodan puikoissa. Oli ku pikkulapsi karkkikaupas eikä ois nähnyt karkkia elämänsä aikana ikinää.

Kyllä mulla on pari Bemaria ollut, semmostahan se on. Paras auto ajella mitä maanpäällä on.

Mun 2002 525i täristi ihan helvetisti just noiden soviterenkaiden puutteen takia.

1.8t koneen piti olla luotettava, mut öljypohja kerää jonnekin kiinteeseen sihtiin paskaa ja tukkii kai lopulta öljyn kierron(tyyppivika). Mut hei noi on vag konsernin autoja. Ei noi oo typpivikoja et muuttuvasiipisistä turboista tulee juuttuvasiipisiä(tyyppivika). dsg
Tuon ongelma on tehnyt nämä pitkät Longlife huollot ja öljypumpun sihti on mennyt tukkoon!

Tuon ongelma on tehnyt nämä pitkät Longlife huollot ja öljypumpun sihti on mennyt tukkoon!

Jos on longlife huolto-ohjelma niin ja ei tule 30 000 vuoteen täyteen niin sitten kerran vuodessa öljyn vaihto. Sillä pääsee tuosta ongelmasta. Parikin konetta aukaistu joissa ajettu joku 8-12t per vuosi ja samoilla öljyillä 3vuotta niin sinne kertyy kosteutta joka sitten muuttuu sellaiseksi puuroksi tuon longlife öljyn kanssa että varmasti tukkii sihdin.

Suositut

Back
Ylös Bottom