Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En usko että nekään haluaa brändäytyä kalliina premiumina josta pahimmillaan hajoilee moottorit takuuajan sisään. Toki takuu korvaa mutta takuuajan jälkeiset omistajat levittää huonoa mainetta aika laajalle kun joutuu maksamaan suunnitteluviat omasta pussista. Sen ymmärrän jos tollanen yli 200 tuhatta rullattu alkaa leviämään paikasta jos toisesta.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mun Bemari meni katsastuksesta läpi vaikka meinasi syttyä palamaan takakontin johtosarjan oikosulun vuoksi katsastushallissa. Ukko vaan totes, että sulla on jotain sähkövikaa tuolla kun ei takakontti kestä kiinni ja naksuu koko ajan.

Hehee, saaga jatkuu. Threadia seuranneet saattavat muistaa taannoisen vuodatukseni koneen kilahtamisesta, Mordorin takaa tilatusta vaihtokoneesta jota seurasi asentajan peruuttaminen huoltamon pihassa autoni kylkeen ja masiivinen öljyvuoto väärille jengoille asennetun ketjunkiristimen johdosta. Lisää on satanut. Kone alkoi ääntämään reilun kuukauden jälkeen ja ampui lopulta nesteitä ulos. Diagnoosi: väärillä ohjureilla koottu kone taivutti kantta ja loppu onkin mekaniikan perustietoa. Kansi koneistamolle ja auto taas muutaman viikkoa pajalla. Nyt odotellaan paksumpaa kannentiivistettä, toimituksen kestosta päätellen pikkuprinssin tähdeltä. Samalla meni mystisesti reikääntynyt intercooler uusiksi. Alkaapa olemaan autolla hintaa, mutta saa tästä huumoria koko rahalla. bimmi.webp

Jos tosiaan olisin sinä, niin nyt viimeistään kiikuttaisin kyseisen katiskan lähimmän gheton alepan parkkipaikalle ja tuikkaisin tuleen:hyper:.

On sulla kyllä lehmän hermot, et oo oikeesti aatellu alkaa esim guruksi? Mielenhallinta ainakin kondiksessa.

Ei minusta guruksi ole, puran vain turhautumisen lähimmäisiini kuten kunnon miehen kuuluukin:) Ja onnekashan tässä saa olla; tällainen projekti opettaa valtavasti moottoritekniikasta vaikkei itse edes rasvamontussa ole. Vaihdan tietysti heti kun sopiva vastaan tulee. Ei ole tullut. Autokandidaattien tylsyys voisi useimmassa tapauksessa vaivuttaa pirihuorankin ruususen uneen.

- - - Updated - - -

Musta tuntuu että tossa mennään vitutus levelillä epic. Vituttaa jo niin paljon, että se ei enää tunnu miltään :D

Tilannehan on juuri tämä, turta ukko, hehee! Itse asiassa nauroin lähes kippurassa tuota kuvaa ottaessani. Naapurit luulivat kai hulluksi..

Mä oon varottanu noista Bemareista. Lisäksi kun niiden "seppiä" on kaikensorttisia niin saa yleensä mitä sattuu tulemaan.

Mä oon varottanu noista Bemareista. Lisäksi kun niiden "seppiä" on kaikensorttisia niin saa yleensä mitä sattuu tulemaan.

Jotenkin on ylipäätään alkanut tuntumaan että automekaanikkojen ammattikunta on kokenut pientä inflaatiota. Jos toisaalta on laitteetkin hieman monimutkaisempia.

Ite näin eilen ekaa kertaa liikenteessä M550d:n.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Joo aivan, anteeksi kauheasti..

Pahoittelen myös että lisäsin kuvan bemarista, jota ei vielä euroopassa ole myynnissä ja josta monet eivät osaa vielä uneksiakaan. Täytyy varmaan pyytää Mikeä poistamaan. Lisä-offtopiccina todettakoon etten pysynyt autobahnille kiihdytyksessä oikein mukana :)

Pahoittelen myös että lisäsin kuvan bemarista, jota ei vielä euroopassa ole myynnissä ja josta monet eivät osaa vielä uneksiakaan. Täytyy varmaan pyytää Mikeä poistamaan. Lisä-offtopiccina todettakoon etten pysynyt autobahnille kiihdytyksessä oikein mukana :)

Tutunnäköinen paikka, missä tuo tarkalleen ottaen on?

Ei itsellänikään tuonne mitään asiaa ollut, kunhan olin bemareita bongailemassa ;) Ei vaan, oikeasti kävin kaverin liiserin palauttamassa, salapoliisi selvittää aika nopeasti miksi juuri tuollapäin Müncheniä :) Bemarin museossa on yllättäen aika siistejä pelejä, voisin niitäkin kuvia johonkin uploadata niille joilla ei ole ollut mahdollisuutta siellä vierailla. Ei kyllä jaksa sitä varten perustaa omaa ketjua ja tännehän ei saa kuin kokemuksista kirjotella...

Ei itsellänikään tuonne mitään asiaa ollut, kunhan olin bemareita bongailemassa ;) Ei vaan, oikeasti kävin kaverin liiserin palauttamassa, salapoliisi selvittää aika nopeasti miksi juuri tuollapäin Müncheniä :) Bemarin museossa on yllättäen aika siistejä pelejä, voisin niitäkin kuvia johonkin uploadata niille joilla ei ole ollut mahdollisuutta siellä vierailla. Ei kyllä jaksa sitä varten perustaa omaa ketjua ja tännehän ei saa kuin kokemuksista kirjotella...

Onhan se kokemus sekin, käydä katsomassa Otsikon mukaisessa automuseossa autoja.
Sopii erinomaisesti tähän ketjuun. Paremmin kuin mun whinetykset takaluukusta jossa johtosarjat katki.

Mulla jäi käymättä, kun mentiin maanantaina ja se oli kiinni. Käytiin kyllä siinä aulassa ja sitten tehdaskierroksella.

Tänne vaan tai hienoihin autoihin, varsinkin niitä 80-90 lukujen autoja.

Meikäläisen e46:ssa on alkanut ratti täristää jossain 60-90km/h vauhdeissa. Täristi ihan pikkasen aikaisemminkin 60-70km/h vauhdeissa, mutta nyt pikkasen enemmän ja pikkasen isommissa nopeuksissa. Ei todellakaan tällä hetkellä rahaa alottaa mitään remonttia. Katsastuksesta meni heittämällä läpi kuukaus sitten eikä tärinää ole esim. jarruttaessa, niin ei se varmaan levyissä ainakaan ole.

Onko muilla ollut vastaavaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom