Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nii. Miksiköhän? Vitosta saa rempata vuodessa yhden kolmisen ostohinnan summalla. Eikusori. Mullahan oli maailman ainoa paska vitonen. Ai kännissä? Nii oonki. Mitä sitten?
 
Kyllähän nyt jokainen tietää että bemareita saa rassata hulluna. Kokemusta on 323, 325 td, 525 td ja 535 td. Kaikissa ollut hirveästi sähkövikoja. Poika sai synttärilahjaksi Bemari polkuauton. Veikkaan että historian ensimmäinen meidän talouden bemari jossa ei ole odotettavissa sähköremppoja.

2013-03-30-1069 (Medium).webp
 
Nii. Miksiköhän? Vitosta saa rempata vuodessa yhden kolmisen ostohinnan summalla. Eikusori. Mullahan oli maailman ainoa paska vitonen. Ai kännissä? Nii oonki. Mitä sitten?

Tässä nyt ei puhuttu ihan saman aikakauden vitosista, e60 ei taida olla vielä halvempi kuin e46.
 
Olen nyt innostunut katselemaan noita preemium luokan isoja ja isolla koneella olevia diisseli autoja niin en tiedä onko tää hupen tapaus vai mikä tehnyt sen tempun että en ole etes vilassut bmwn leiriin. Tarkailtu on lähinnä S ja E mersuja ja A8 audia.
 
Olen nyt innostunut katselaemaan noita preemium luokan isoja ja isolla koneella olevia diisseli autoja niin en tiedä onko tää hupen tapaus vai mikä tehnyt sen tempun että en ole etes vilassut bmwn leiriin. Tarkailtu on lähinnä S ja E merusja ja A8 audi.

Ihan huoletta vaan Bemaria alle. Todistetusti mulla oli maapallon ainoa rikkoutuva BMW, foorumin pojat kerto. Kunhan et sitä samaa osta. Btcf on mun perustama palsta ja trollaan siellä itselleni 12.000 eri nimimerkillä mitä kummallisempia itse keksimiäni vikoja kaikista mahdollisista bmw-malleista.
 
Huppe on ihan samanlainen (entinen) BMW:n omistaja kuin kaikki muutkin. Huppe on vain ainoa joka myöntää että vikoja on.
Monesti kun bmw:n omistajalta kysyy mites auto on pelittänyt niin vastaus on "hyvin, ei oo ollu mitään vikoja", vaikka todellisuudessa auto saattaa olla jatkuvasti pajalla ja ympäriinsä liikutaan sitten vaimon corollalla, kunnes bemmin vika on varaa korjata.

e: tosin sama hommahan se on kaikissa jutuissa joissa porukka on fanaattista. Jenkkiautomiehiltä jos kysyy niin ei kuluta mitään jne.
 
Olen nyt innostunut katselemaan noita preemium luokan isoja ja isolla koneella olevia diisseli autoja niin en tiedä onko tää hupen tapaus vai mikä tehnyt sen tempun että en ole etes vilassut bmwn leiriin. Tarkailtu on lähinnä S ja E mersuja ja A8 audia.

Pysy erossa A8:sta.

Sinuna ostaisin A6 3.0 TDIQ B7.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pysy erossa A8:sta.

Sinuna ostaisin A6 3.0 TDIQ B7.
http://www.nettiauto.com/audi/a8/5540423

Mikäs noissa on vikana? helvetin halpoja suhteessa muihin luxus tiisseleihin.
e: tosin sama hommahan se on kaikissa jutuissa joissa porukka on fanaattista. Jenkkiautomiehiltä jos kysyy niin ei kuluta mitään jne.

En tiiä ketä jenkkiautomiehiä olet jututtanut mutta kyllä mulle ei kovin ruususta kuvaa silloin maalailtu kun ite ton pulputtajan ostin. Enkä kyllä ole sitä eteenpäinkään kertonut halvaksi harrastukseksi.
hyvä puoli nuisa vanhoissa jenkeissä on että saman rahan niistä ainakin pois saa kun itse ostaessa vaikka jo polttoaineena sen auton hinta on ainakin kertaalleen poltettu taivaan tulliin :D.
 
Tuohon audiinhan tulee vielä tuo +6000e vero päälle?

e: tosin kun vertaa nettiauton muihin vastaaviin niin on tuon veron jälkeenkin helvetin halpa :wtf:
e2: ja herrajumala että noihin isoihin dieselkoneisiin saa ihanasti tehoa kun lyö lastun kylkeen :kuola:
 
Ihan huoletta vaan Bemaria alle. Todistetusti mulla oli maapallon ainoa rikkoutuva BMW, foorumin pojat kerto. Kunhan et sitä samaa osta. Btcf on mun perustama palsta ja trollaan siellä itselleni 12.000 eri nimimerkillä mitä kummallisempia itse keksimiäni vikoja kaikista mahdollisista bmw-malleista.

Sanoppa joku tietyn automerkin foorumi missä ei olisi kaikenlaisia vikoja kaikista automalleista? Toyotalla tuskin on edes foorumia kun ei niiden kuskit osaa tietokonetta edes käyttää. Itse olen kyllä ollut tyytyväinen omaan vanhaan e39:n. Vikoja on ollut, mutta nehän saa laitettua kuntoon ja monet vielä itse vaikka en koskaan ole autoja rassannut, kiitos hyvän merkki foorumin josta saa ohjeet joka hommaan. Eikä niitä vikoja mitenkään paljon ole ollut, enimmäkseen kuluvia osia kun kilometrejä tulee melko paljon. Ainut huono puoli on vakuutusten hinnat. Tuohon hintaan ei parempaa autoa saa, luotettavamman ehkä mutta se on aivan tuurista kiinni. Jos rahaa on laittaa 50000e autoon niin eikö se ole aivan sama onko siinä vikoja vai ei? Käyttää korjaamolla niin nehän laittaa sen kuntoon. Sulla vissiin harmittaa kun menit sen myymään kun koko ajan haukut kuinka paskoja ne on. Taitaa vaan ikävä olla. Ehkä tärkeintä kuitenkin bemareissa on että jos jotain vikoja tulee niin ei niin paljon vituta laittaa kuntoon kuin jotain "luotettavaa" kotteroa jolla joka päivä vituttaa ajaa.
 
Tuohon audiinhan tulee vielä tuo +6000e vero päälle?

e: tosin kun vertaa nettiauton muihin vastaaviin niin on tuon veron jälkeenkin helvetin halpa :wtf:
e2: ja herrajumala että noihin isoihin dieselkoneisiin saa ihanasti tehoa kun lyö lastun kylkeen :kuola:

nii on hinta vaikka +20k niin silti se on sika halpa ku vierelle lyyän S mersu 400 tai bemu, phaeton. Jotain vikaa noissa a8 o ku ovat niin edullisia.

tuota 400cdi e meseäki mitä ihaillut niin 320hp/750nm lastutettuna. Tiisselit on siitä mahtavia että saa tehoa ja kulutus pysyy silti järkevänä
 
http://www.nettiauto.com/audi/a8/5540423

Mikäs noissa on vikana? helvetin halpoja suhteessa muihin luxus tiisseleihin.


En tiiä ketä jenkkiautomiehiä olet jututtanut mutta kyllä mulle ei kovin ruususta kuvaa silloin maalailtu kun ite ton pulputtajan ostin. Enkä kyllä ole sitä eteenpäinkään kertonut halvaksi harrastukseksi.
hyvä puoli nuisa vanhoissa jenkeissä on että saman rahan niistä ainakin pois saa kun itse ostaessa vaikka jo polttoaineena sen auton hinta on ainakin kertaalleen poltettu taivaan tulliin :D.

Eikö epäilytä yhtään? :rolleyes: Joskus ihmettelin samaa asiaa kun audi A6:sia 2.5tdi koneella oli myytävänä tosi halvalla, vähän lueskeli niin selvisi syyt.
 

Vuosimalliksi merkitty 2004 vaikka keula on facelift 07/2005 ->. Voi olla 2005 puolella rekisteröity ja ilmoituksessa kirjoitusvirhe, ehkä. 4.0TDI valmistus loppu faceliftin kanssa 07/2005, joten tossa autossa on facelift keula, pre-facelift moottori ja vuosimalli 2004 ???!?!? Kulkenut todennäkösesti saksasta viroon ja sieltä suomeen. En keksi muuta kun että keula on mällätty ja mennyt sen takia uusiks ja tehty samalla facelift malli. perinteinen facelift keulakonversio näyttää erilaiseta.

Jos ollaan optimistisia niin voi olla että joku on tehnyt isolla rahalla tohon keulan vaihdon jolloin siitä ei huomaa että on pre-facelift malli.

Kaikkien näiden seikkojen takia jättäisin suosiolla välistä.
 
http://www.nettiauto.com/audi/a8/5540423

Mikäs noissa on vikana? helvetin halpoja suhteessa muihin luxus tiisseleihin.

Tota 4litrasta en oo niin paljon tutkinut, ja tolla korimallilla voi olla ihan hyväkin auto. Yhden mallin vanhemmista audeista levinny vaihteistoa jonkunverran. Tais olla pitkälti sama laatikko mitä bemareissa käytetään..

Mielenkiintonen Audi. Tuplaturbo ja kaikki. Tollanen 4.2 TDI voi olla järkevämpi ostos, ja aika paljon enemmän potkuakin siinä on.

https://www.autorekisteri.fi/?gclid=CJjv35bc2LYCFah6cAodlioAQA

On noita 2004vm. paljon nettiautossa mitkä on oikeesti 2005. Farkuissa sen näkee ainakin perän lampuista, ja äkkiseltään tossa sedanissa on 2005 peräkin. En tosin muista millanen edeltäjässä oli..
 
Taitaa olla iso diesel aika punainen vaate muunmuassa Baltian valtioissa, toki halpa hinta puhaltaa saksasta käsin. Alle 10k:lla saa melko pornon 4.0tdi Sakemanneista. Ite oon yrittänyt bongaa single framilla varustettua D3 3.0TDIQ:na... Tahtoo pitää hyvin hintansa jos vertaa tuohon kiloa suurempaa malliin.

Selviääkö 4.0tdissä 6k veroilla, jos näin on niin varaan tänään lentoliput saksaan. Ei noita taida olla hirveästi suomeen uitettukaan niin ei ole paljoa taulukoissa ko. mallia minkä veroja verrata. Eikös kuitenkin tuon 4.0tdi:n päästötkin ole niin kovat että verotusluokka on jotain +40% luokkaa?

Makia auto olis ja ei tarttis miettiä millä varustuksella, kun ei noita paljoa pappamalleina ole tehtaalta ulos puskettu...
 
Tota 4litrasta en oo niin paljon tutkinut, ja tolla korimallilla voi olla ihan hyväkin auto. Yhden mallin vanhemmista audeista levinny vaihteistoa jonkunverran. Tais olla pitkälti sama laatikko mitä bemareissa käytetään..

Mielenkiintonen Audi. Tuplaturbo ja kaikki. Tollanen 4.2 TDI voi olla järkevämpi ostos, ja aika paljon enemmän potkuakin siinä on.

https://www.autorekisteri.fi/?gclid=CJjv35bc2LYCFah6cAodlioAQA

On noita 2004vm. paljon nettiautossa mitkä on oikeesti 2005. Farkuissa sen näkee ainakin perän lampuista, ja äkkiseltään tossa sedanissa on 2005 peräkin. En tosin muista millanen edeltäjässä oli..

Ei a8 farkkua oo koskaan ollutkaan. Vuonna 2004 sai uudella keulalla ainoastaan w12 moottorilla olevaa. Voihan olla että toi on alunperin ollu w12 koneella joka on vaihdettu 4.0TDI:hin...

Perä ennen faceliftiä:
audi-a8-5449129_l_77250515.jpg


Perä faceliftin jälkeen:
audi-a8-4927193_l_65454525.jpg


en noista äkkiseltään eroavaisuuksia löydä.

Taitaa olla iso diesel aika punainen vaate muunmuassa Baltian valtioissa, toki halpa hinta puhaltaa saksasta käsin. Alle 10k:lla saa melko pornon 4.0tdi Sakemanneista. Ite oon yrittänyt bongaa single framilla varustettua D3 3.0TDIQ:na... Tahtoo pitää hyvin hintansa jos vertaa tuohon kiloa suurempaa malliin.

Selviääkö 4.0tdissä 6k veroilla, jos näin on niin varaan tänään lentoliput saksaan. Ei noita taida olla hirveästi suomeen uitettukaan niin ei ole paljoa taulukoissa ko. mallia minkä veroja verrata. Eikös kuitenkin tuon 4.0tdi:n päästötkin ole niin kovat että verotusluokka on jotain +40% luokkaa?

Makia auto olis ja ei tarttis miettiä millä varustuksella, kun ei noita paljoa pappamalleina ole tehtaalta ulos puskettu...

Voi olla että tulevaisuudessa noita saa järkevällä verolla. Kouvolan hallinto-oikeus linjasi että päästöperusteinen autovero on syrjivä vuonna 2007 ja sitä ennen rekisteröidyille autoille. Tulli valitti asiasta ja kohta taas väännetään. Jos tuomio pysyy ennallaan niin kaikki 2007 ja sitä ennen ensirekisteröityjen autojen autovero maahantuonnin yhteydessä on 29%
 

Suositut

Back
Ylös Bottom