Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun Bemarin sais joku nyt ostaa. Tarjouksia?

2004 E61 530dA, musta, ajettu 170tkm, lähes kaikki tehtaan varusteet löytyy. Kaikki tyyppiviat taitaa olla nyt korjattuna (kts. tämä thread), vaihdan vielä tuon takalasin kytkimen kunhan pakkanen hellittää. Uutta osaa tuhansilla euroilla. Imusarjan läpät toki poistettu.

Itse toin muuttoautona tuon Suomeen ja ostin sen Saksasta BMW Münchenistä (Niederlassung, Fröttmaning). Eli en turkkilaiselta häkkivarastosta. Tämä on se kauppa mistä Ralf Schumacher ostaa autonsa. Täydellinen huoltokirja.

Huoletonta ajoa 30tkm eteenpäin, toissapäivänä pistettiin uudet öljyt, jarrupalat ovat uudet edessä ja takana.

Eli täältä ostettu:

http://www.bmw-muenchen.de/de/nl_muenchen/de/dealer/contact/Kontakt_Anfragen_Froettmaning.html

Vaihdossa voidaan ehkä huomioida uudehko (Bensa)Verso / Corolla Verso, väliraha suuntaan tai toiseen mahdollinen.

Harkinnassa olisi 1998-2000vm

Jos olisin ostamassa E39:ä, niin katsoisin 9/98 ja sitä uudempia, koska tuolloin tuli tekniikan facelift. Helvetin hyvä autohan tuo E39 on ajaa (kunhan ei erehdy kokeilemaan E38 jonka jälkeen mikään ei tunnu miltään :)) eikä noissa pahemmin mitään vikojakaan ole, kun ostaa hyvällä pidolla olleen auton. Ainakin kaikki lähipiirissä olleet E39:t on toimineet hyvin ja siihen perustuu tuo kokemus, ei mihinkään foorumin mutupalstaan.

Joku tahtoo Bemustaan oikeesti eroon http://www.nettiauto.com/bmw/530/3824226

Tiedä sitten mikä tuokin on, toisaalta väittää että kaikki varusteetkin jopa toimii niin voiko tuo sen paskempi paljoa olla mitä muutkaan ?

Huoltoihin jäisi ainakin ihan mukavasti rahaa ja rahalla tuokin varmasti lähtee tasarahaan 11.000e.

Tiedä sitten mikä tuokin on, toisaalta väittää että kaikki varusteetkin jopa toimii niin voiko tuo sen paskempi paljoa olla mitä muutkaan ?

Huoltoihin jäisi ainakin ihan mukavasti rahaa ja rahalla tuokin varmasti lähtee tasarahaan 11.000e.

Toihan on Eestin rekkareissa, eiks siellä oo autot halvempia joten...

niin eestissä ei ole autoveroa ollenkaan, eli sama kuin saksasta toisi auton, vero tulee maksettavaksi.

jaa no lukee tuossa että hinta verollinen...

niin eestissä ei ole autoveroa ollenkaan, eli sama kuin saksasta toisi auton, vero tulee maksettavaksi.

jaa no lukee tuossa että hinta verollinen...

Näin tekee. Oon ite hieman sitä vastaan että halpa olisi paska koska on niin monesti nähty että ne kalliitkin hajoaa aivan samalla tavalla(Huppe).

Ei oo mahdottomuus että noista halvoistakin olisi tyyppivikoja korjattu jo tuhansilla euroilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näin tekee. Oon ite hieman sitä vastaan että halpa olisi paska koska on niin monesti nähty että ne kalliitkin hajoaa aivan samalla tavalla(Huppe).

Ei oo mahdottomuus että noista halvoistakin olisi tyyppivikoja korjattu jo tuhansilla euroilla.

Joo ei se kyllä hintaa katsomalla selviä. Jos auto, malli ja vuosimalli on sama niin samat viat siinä voi olla suurella todennäköisyydellä kuin toisessakin. Tärkeintä on että ostaja tietää mitkä asiat on läpi katottava...

Normihinta, kolaroidusta ja korjatusta 400 ajetusta. Kilauttakaas joku?

Joo olin jo melkein rahapussia kaivelemassa taskusta ja junalippuja varaamassa kun ajattelin tekeväni elämäni autokaupat :D

Kukaan tuskin tekee koskaan elämänsä autokauppoja vaikka ostais corollan. Mitähän lie verot? Mulla oli 7700e

Itse kyllä hinnoittelin omani aika reilusti ja halvemmaksi kuin yksikään vastaava Suomessa verollisena. Pitänee puljata nettiautoonkin toi ilmo.

Kukaan tuskin tekee koskaan elämänsä autokauppoja vaikka ostais corollan. Mitähän lie verot? Mulla oli 7700e

Itse kyllä hinnoittelin omani aika reilusti ja halvemmaksi kuin yksikään vastaava Suomessa verollisena. Pitänee puljata nettiautoonkin toi ilmo.

höpöhöpö. Suomalainen mies tekee aina elämänsä autokaupan. Sun poikkeus vaan vahvistaa säännön.

Niin tein minäkin :D.

Lähinnä meinasin tuota railakasta alihintaa mitä tuossa olisi ollut. 5 tonnia kuulemma olisi verot, mutta tiedä häntä.

Nuo Viron kilvet tiputtaa hintaa aika paljon. Itse en ostaisi mitään Eestistä, korkeintaan tupakkia ja kaljaa. Yleensa ne on Saksassa katon kautta ympäri kolaroitu, Liettuassa pajavasaralla suoristettu ja Virossa tehty uudet paperit :D

Kellään tietoa löytyykö tästä mallista pahamaineiset imusarjan läpät

Bmw 330d touring vm 01 manuaali ?

Läpät kun lähtee irti niin koko mylly paskana :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom