Mulle tulee mieleen: antaa koiralle sen käden suuhin ja toisella kädellä sormi silmästä sisään. Kuullostaa brutaalilta varsinkin, kun itsekin pidän itseäni koiraihmisenä.
Pakeneminen onnistuu, jos sattuu olemaan aita tms. lähellä.
PS. Kai tässä pitää alkaa kantamaan veistä mukana, jos vaikka vihainen rotikka käy kimppuun ;-) <- *provo*
2 PS. Näin viime viikolla Korkeasaaressa Amurin tiikerin, sitä vastaan vois luovuttaa suosiolla.....
Pakeneminen onnistuu, jos sattuu olemaan aita tms. lähellä.
PS. Kai tässä pitää alkaa kantamaan veistä mukana, jos vaikka vihainen rotikka käy kimppuun ;-) <- *provo*
2 PS. Näin viime viikolla Korkeasaaressa Amurin tiikerin, sitä vastaan vois luovuttaa suosiolla.....

Enhän mä siinä kerenny edes kattomaan jos autoja tuli, eikun hanaa ja niin perkeleesti! Ja odotin vaan että koska se saa musta kiinni, ku oli kyllä semmonen fiilis et ei se monen sentin päässä ollu, en tosin uskaltanu kattoa taaksepäinkään! No onneks sain sitte tarpeeks vauhtia eikä se koira kiinni saanu, mutta se juoksi mun perässä varmaan pari kilsaa (sitte ku oli joku 50-60 lasissa ni rupesin kattelemaan taaksepäin, ja siellä se perkele vaan tuli vielä perässä kylillä monen sadan metrin päässä). Ei mulla siitä tosin tullu ku fobioita just sitä otusta vastaan, mutta aika pelottavaa se oli... :itku: