Niinkuin jo edellä todettiinkin. Sama kai se on mistä syystä koira tulee päälle? Tuskin sitä ehtii miettiä "tilanteen" ollessa päällä.Hoida mieluummin oma kammosi pois ja huomaat ettei koirat pahoja ole, vaan jotkut niiden sairaista omistajista...
Vuosia sitten ajelin talvi aamuna Jakomäen ostarin ohi pyörätiellä kun joku/jonkun koira näykkäsi jalasta. Siinä on semmoinen pitkä suora ja koira näki mut jo kaukaa ja juoksi kohti. Tuli niin lähelle että luulin eka sen jäävän alle. Kääntyi sit ympäri,lähti juoksemaan perässä/vieressä ja sai silloin tehtyä pohkeeseen pienen vekin.
Joku sitä huusi jossain niin perkeleesti ( en muista nimeä ), no en oikeen keksinyt muuta kuin lähteä karkuun. Onneksi ei pysynyt pyörän perässä!
Olisi varmaan pitäny kääntyä takaisin ja selvittää tilanne, mutta kai mä pelästyin niin paljon et ajoin suoraan duuniin ja sieltä sit terkkarille ottamaan piikin.
Joskus skidinä mua puri koira poskeen ja käteen landella. En varsinaisesti pelkää koiria mutta en kullä erityisemmin niistä pidäkään. Voi kai ne jotain vaistota jos kuitenkin käy noi joksus mielessä? Ainakin mulle aina haukutaan ohi mennessä tai paikalle saapuessa. Voihan se tietysti olla että olen vaan senverran vittumaisen oloinen kaveri... Niiden mielestä?