Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Gillyanne sanoi:Selvennyksenä kerrottakoon, että emme koskaan päässeet siihen vaiheeseen, että mieheni olisi päässyt baariin minua pakoon. :marmorikaulin:
Kaljastahan ei tuu känniin, vai mitä. :DPalkinto sanoi:Lähes kaikki tarvittava on jo sanottu.
...
edit. Kaljaa vaan on vastaus kysymykseen.
Palvelu pitää tulla kuitenkin ennen tippiä, ei toisin päin. Jos naama on norsunvitulla heti, kun tilaus kuuluu, pysyy meikäläisen kolikot taskussa.Deepspace sanoi:Baarissa toimii hyvin, kun pitää euron tai kahden kolikkoa sormissaan vettä tilaillessa. Jos vesi lasi tuodaan eteen ja kerrotaan et ei maksa mitään, niin tippaa sillä kolikolla kuitenkin baarimikkoa. Tämän jälkeen ei kuulu narinaa veden tilailusta. Tippaus uusitaan tarvittaessa.
En usko, et on baarista kiinni. Kyllä se vesi usein sieltä ilmaiseksi putoo, mutta välillä vaan törmää niihin "mä-tiedän-kaiken-kun-olen-tän-paikan-uus-baarimikko-ja-aivan-liian-ylpeä-siitä-joten-paina-sä-streittari-vittuun-siitä"-pelleihin. Pitää ens kerralla napata pirikuukelia kurkusta kiinni ja pyyhkiä tiski sillä. :evil:training_day sanoi:Oot käynyt väärissä baareissa... itselle on ainakin usein käynyt niin, että kun on syystä tai toisesta jäävettä tilannut niin ei ole edes tarvinnut maksaa siitä mitään.
mxm sanoi:Täytyy vaan saada jokin asia sen ryyppäämisen tilalle, ei se muuta vaadi.
Toi vituttaa justiisa ko oot selvin päi paaris ni se on kuin vittuilua jos tilaa vettäDeepspace sanoi:Baarissa toimii hyvin, kun pitää euron tai kahden kolikkoa sormissaan vettä tilaillessa. Jos vesi lasi tuodaan eteen ja kerrotaan et ei maksa mitään, niin tippaa sillä kolikolla kuitenkin baarimikkoa. Tämän jälkeen ei kuulu narinaa veden tilailusta. Tippaus uusitaan tarvittaessa.
reino} Ratkaisu: älä mene baariin. Sinun on siis löydettävä nainen! Mmmm.... nainen. :kuola:[/QUOTE sanoi:
Ei jokaviikonloppuisessa perseiden vetämisessä tosiaankaan ole mitään järkeä mutta kyllä tällaset viikonloppureissut hyvällä porukalla on kiva olla niin pihalla kuin voi Rappiolla on niin mukavaa kun millään ei ole mitään väliä.