Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
training_day sanoi:Tässä on jo pidemmän aikaa kytenyt sellainen ajatus, että mitä jos yrittäisi opetella sellaisen kohtuullisen alkoholinkäytön. Ihan tyystin absolutistiksi en halua ryhtyä, mutta ei kai se voi olla niin vaikeaa, että joisi baari-iltana vain muutaman bissen ja lopun aikaa sitten vaikka jäävettä...
Tuohon olen minäkin huuli pyöreänä törmännyt.JoAT sanoi:Itse olen havainnut mielenkiintoisen ilmiön. Monet baarimikot v*ttuilevat päin naamaa, kun tilaa vettä. Mielestäni ala-arvoista palvelua. K
JoAT sanoi:Itsekin olen muuttanut juomatottumukseni tuolle "pari kaljaa" linjalle. On se vaan mukavaa seuraavana aamuna, kun päänsärkyä ei ole ja aamupalakin maistuu hyvin.
Itse olen havainnut mielenkiintoisen ilmiön. Monet baarimikot v*ttuilevat päin naamaa, kun tilaa vettä. Mielestäni ala-arvoista palvelua. Kerran eräs baarimikko käski opetella juomaan viinaa. Olin vaan, että WTF? Harvoin jään sanattomaksi, mutta se kuitti oli niin reilusti vyön alle, että en voinut kuin tuijottaa kaveria.
Krusifiksi sanoi:Paras tulos tulee kun juo pelkkää kaljaa, ei tule darraa kuin päiväksi ja selviää satasella ellei pelipiru iske.
Palkinto sanoi:Kaljaa vaan on vastaus kysymykseen.
training_day sanoi:Nyt kiinnostaisi kuulla kommentteja etenkin ihmisiltä, jotka juovat vain vähän tai eivät lainkaan, että miten te esim. baarissa viihdytte? eikö se rupea ärsyttämään, kun about kaikki muut ovat sellaisessa "vhittu, että shä olset shittten hyvä thyyppi" humalassa ja itse on selvinpäin?
training_day sanoi:Nyt kiinnostaisi kuulla kommentteja etenkin ihmisiltä, jotka juovat vain vähän tai eivät lainkaan, että miten te esim. baarissa viihdytte? eikö se rupea ärsyttämään, kun about kaikki muut ovat sellaisessa "vhittu, että shä olset shittten hyvä thyyppi" humalassa ja itse on selvinpäin?
reino sanoi:Ratkaisu: älä mene baariin. Sinun on siis löydettävä nainen!
Mmmm.... nainen.
MissEvilEve sanoi:[Yleensä pariskunnat muuten tuhlaavat vähiten yhteistä aikaa baareissa... ymmärtääkseni suurinosa ravintoloiden suurkuluttajista on sinkkuja?]
Gillyanne sanoi:Ex-mieheni kommentti männävuosilta: "Ravintolaan mennään kahdesta syystä, naista etsimään ja myöhemmin sitä naista pakoon." Tämä lausuttiin tilanteessa, kun ehdotin, että olisimme voineet pitkästä aikaa mennä illalla yhdessä ulos :jahas:
Gillyanne sanoi:Ex-mieheni kommentti männävuosilta: "Ravintolaan mennään kahdesta syystä, naista etsimään ja myöhemmin sitä naista pakoon."
MissEvilEve sanoi:Käsittääkseni training_dayllä on (avo)vaimo...
[Yleensä pariskunnat muuten tuhlaavat vähiten yhteistä aikaa baareissa... ymmärtääkseni suurinosa ravintoloiden suurkuluttajista on sinkkuja?]
reino sanoi:Joo ei o helppoo miehen elämä tilanteessa tai toisessakaan. :lol2:
Mä joudun nyt vähän korjaamaan edellistä kommenttiani:
training_day, sun pitää löytää sellainen nainen, jota ei tarvitse lähteä kapakkaan pakoon. Siis uusi nainen. :D ;)
Gillyanne sanoi:"Ravintolaan mennään kahdesta syystä, naista etsimään ja myöhemmin sitä naista pakoon."