kohtalotovereita...

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onko kellään asiat yhtä huonosti:D eli kun natikkana otat bienen bulkin päälle ja saat painoa 3-5kg parissa kk:sa vaikka läsää ei tule paljoa niin esim penkki tippuu reilulla 10kg ,mutta kun taas sen jälkeen diettaa jokin verran painoa pois niin johan mennään penkissä enkka rautoihin...:confused:

Originally posted by Kauramoottori
:confused:

Etkä muuta mitään muuta kuin ruokavaliota?
Jeps..tekee paljon kun sitkuttelee opiskelijan eväillä ja sitten kun alkaa mässäämään ja nostaa protskut pilviin niin tuleehan sitä tulosta liha puolella mutta voimat tippuu jonkuverran jonku aikaa saa sitkutella pinemmillä raudoilla mutta kun diettaa rasvoja alas niin johan alkaa puntti kulkea..

Pääsääntöisesti penkki tippuu mutta osaan liikkeistä tulee uudet enkat..

No ei todella :) ainakun mulle tulee painoa lisää nii tulee myös voimaa

Miten treenaat penkkiä? Oletko varma, että ojentajat ehtii palautua? Siis jos dieetillä käytät pienempiä rautoja ja tulokset nousee, mutta mässäillessä ei. Omituista.

Minulle kuulostaa aika oudolta toi teoria. Kyllä minullakin on voimat ennemmin nousseet kuin laskeneet. Tosin kesällä kiristin muutaman kilon niin voimat pysyivät samana.

Näin se vain treenaan mässäillessä samallalain kuin tiputan painoa..

En kai muuten olis edes tälläista topickia aloittanut,mutta kaveritkin on ihmetellet samaa kuin minä...

Siitä ne sitten tasautuu,mutta dietillä painot nousee(jos sitä nyt voi dieetiksi sanoa kun vähän pudottaa painoa..)

No ei mulla aivan noin mene mutta olen monesti ottanut enkkarautoja tyhjennysviikolla 3-4 kiloa kevyempänä ja toisaalta jos koko päivän on syönyt itsensä tukkoon kärsii se treenikin. Mutta kyllä mulla ne tulokset pidemmällä painonpudotuksella laskee eikä varmaan maksimiraudat bulkissa tipu vaikkei treeni aina kulkisikaan.

"Onko kellään asiat yhtä huonosti:D eli kun natikkana otat bienen bulkin päälle ja saat painoa 3-5kg parissa kk:sa vaikka läsää ei tule paljoa niin esim penkki tippuu reilulla 10kg ,mutta kun taas sen jälkeen diettaa jokin verran painoa pois niin johan mennään penkissä enkka rautoihin...:confused: "

Kyllä soon niin notta PAINO ON VOIMAA JA YLIPAINO ON YLIVOIMAA! :p

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
sekosammy sanoi:
Onko kellään asiat yhtä huonosti:D eli kun natikkana otat bienen bulkin päälle ja saat painoa 3-5kg parissa kk:sa vaikka läsää ei tule paljoa niin esim penkki tippuu reilulla 10kg ,mutta kun taas sen jälkeen diettaa jokin verran painoa pois niin johan mennään penkissä enkka rautoihin...:confused:

En ole kohtalotoveri, mutta tiedän tunteen.
Joo, no kehitys saattaa välillä pysähtyä/hidastua. joillain erikoiskeinoilla saatat saada uuden sykäyksen touhuun, oletko kokeillut pakkotoistoja koskaan ? Ei kannata treenata liikaa myöskään, sen varmaan tiesitki jo mut sanoinpa kuiteski.( reilun 10 kilon penan putoomine kuulostaa aika paljolta).
normaalisti luulis että diettaamalla tulokset "huononee". kummaa.

sekosammy sanoi:
Eikös tuo johdu insuliinin tuotosta?! Diettauksen jälkeen lihassolut toimii paremmin. Ihan tarkkaan en muista joten jätän sen jollekki spesialistille joka muistaa tarkemmin.

mä taas oon huomannu että bulkatessa voimatasot eivät juurikaan nouse. Dieetillä tippuvat kyllä, mutta bulkatessa pysyvät samassa. Siksi en hirveetä bulkkia päälle vedäkään. Tai sitten vaan en osaa bulkata :)

Ainoo selkeä hyppäys voimapuolen kehityksessä tapahtuu meikäläisellä aina kevät-kesällä. Liekö sitten aurinkoiset taikka lämpimät kelit syynä, mutta näin. Varmaan koulustressilläkin vaikutusta. Poikkeuksetta kuitenkin tällöin yritetään vuodenajasta johtuen olla mahdollisimman fittinä. :)

Jaahas, kun vetää kuuriluontoisesti "kolmosia", niin penkki kehittyy silmissä, +20 kg saa lisää kädetönkin poro parissa kuukaudessa ;-))
Sitten sekaan vielä silloin tällöin negoja, niin .......

luulisi hermotuksesta olevan kiini tuon. itselläni penkki laahasi intin jälkeen ihan maassa, mutta kun sain syötyä reilusti niin viidessä viikossa pomppasi +30kg..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom