- Ikä
- 38
Shagrath sanoi:Poliisi saa kyllä ajaa ylinopeutta ilman hälyjäkin juuri niin paljon kuin huvittaa, jos on virkatehtävä. Kun poliisilla on virkatehtävä, se ei tarkoita sitä että mennään aina piipaata.
Näköjään ambulanssitkin saa ajella kuin lujaa huvittaa ilman vilkkuja. Olin yöllä tulossa töistä ja ajoin semmosta huonosti valaistua tietä. Edessä oli semmone loiva mutka. Metsää oli kuitenkin niin lähellä tietä että ei nähny sinne mutkan toiseen päähän ollenkaan. Olin muutaman sadan metrin päässä siitä mutkasta ku vastaan tulee auto ja saman tien ambulanssi tulee sen auton rinnalle, eli siis minun kaistalleni. Pelkät ajovalot oli ambulanssilla päällä. Siinä vetäsin ABS:t pohjaan ja puoliks penkalle. Oltiin 3 autoa vierekkäin sillä kapealla tiellä sit. Olis varmaan keulat kolahtanu jos ei ois se vastaantuleva autoilija tajunnu kans vetää puoliks penkalle. Ambulanssi tuli siihe mutkaan kyllä aikamoista ylinopeutta. 60 alue ja itekki taisin ajella sen 80. Siinä kyllä väsymys katos kertalaakista.