Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-Marchi- sanoi:Eikö Nilsujen invincibleissä ole juuri tommoinen muljuva uinti?
Ahvena sanoi:Mun piti laittaa noin viiden sentin mittanen papukaija-invincible pois uistelupakista, koska muita vapoja ei ehtiny saada vetoon kun oli jo kala kiinni.
Timbe sanoi:Toki kalastellaan. Oon jo muutaman kerran käyny kattomassa vakiokalapaikoissa, että joko pian pääsee
Taitaa hauki, ahven ja muut kalat, jotka kutee keväällä, käydä pyydykseen parhaiten juuri jäiden lähdön jälkeen.
:thumbs:
sss sanoi:En edes lukenut thredia loppuun asti kun jo oli pakko kommentoida.
"Käydä pyydykseen", erikoinen termi, käsitän sen aktiivikalastuksena. Jos taas puhut verkoista, katiskoista, rysistä jne niin silloin olet oikeassa.
Sen sijaan verkot aivan rantavedessä voivat antaa oikean "pieterin kalansaaliin".
-Marchi- sanoi:Käykö taimen uistimeen näin keväällä suht kylmissä vesissä? Mimmosia värejä pitäisi olla, vai eikö ole juuri väliä? Vuokselle lähinnä ajattelin.
Relg sanoi:Vuoksesta ei ole henk koht kokemuksia, mutta yleisesti tähän aikaan vuodesta tarjoaisin taimenelle jotain ihan räikeän värisiä, punaisia, keltaisia, oransseja vaappuja..
huumor sanoi:itse oon kuullu et pitäis ottaa aikalailla sen veden värinen viehe..elikkäs kirkkaaseen veteen kirkas uistin ja tummaan tumma. äkkiseltään kuulostaa aika oudolta mut tälle oli jotku perusteetkin joita en nyt muista
huumor sanoi:itse oon kuullu et pitäis ottaa aikalailla sen veden värinen viehe..elikkäs kirkkaaseen veteen kirkas uistin ja tummaan tumma. äkkiseltään kuulostaa aika oudolta mut tälle oli jotku perusteetkin joita en nyt muista
Misanthrop sanoi:Odottelen vesi kielellä alkukesän aamuja, koskea ja jalokaloja. Ultra Light -vermeet on jo rasvattu..
Salilla raskasta ja kalassa kevyttä...