Kofeiinin käyttösi päivää kohden

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tical
  • Aloitettu Aloitettu
Tällainen hupaisa treadi jossa kysytään pakkislaisten Kofeiinin käyttöa per päivä?

eli paljon sitä menee ja missä muodossa?

Entä sivuvaikutukset?

Itselläni
Aamukahvi
iltapäivän kahvi

.. reenipäivinä 2 tabua ennen treeniä eli 2*viikossa

:wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En käytä kofeiinia missään muodossa vakituisesti. Silloin kun vieraissa tarjotaan. Ja käyn harvoin vieraissa :D

Siinä 400-600mg päivää kohden. Kahvin muodossa tai cofetabuina. Saatta hiukkasen ylittyä joskus tuo 600mg... En tiedä miksi, mutta minulla on yleensä "rajana" tuo edm. määrä...

Joskus pidän vaikka viikon parin tauon kofeiinista kokonaan...Kylläpä ne vieroitusoireet siinä sitten esille tulevat ihan tuntuvasti..:rolleyes:

Kahvia menee aika reilusti, mutta jos olen ilman kofeiinia vaikkapa kuukauden, ei ilmaannu minkäänlaisia vieroitusoireita.
Strange, indeed.

Yleensä ei tule kofeiinia yhtään missään muodossa. Joskus harvoin sitten otan treeniin tabun tai kaksi vähän piristämään.

Harvoin tulee kahvia juotua. Aina silloin tällöin, kun istutaan kavereiden kanssa huoltsikalla/kahvilassa. Eniten tulee käytettyä kofeiinia piristeenä ennen treeniä. Joskus juon batteryn tai EDin + 1-2 kofetabua. Useimmiten otan pelkästään 2-4 kofetabua, eli 200-400mg.

Jep jep kahvia kuluu tuhottomasti...

Normaalina päivänä kahvin käyttö on:

11:00: 1-2 kuppia (aamu palan kanssa)
13:00 1 kuppi (duunissa kahvi tauolla)
15:00 1 kuppi (duunissa safkan jälkeen)
17:00 1 kuppi (duunissa kahvi tauolla)
21:00 1 kuppi (himassa safkan jälkeen)
23:00 1-2 kuppia (piristeeksi)

Eli n. 6-8 kuppia päivässä. Huh.. pitäiskö vähentää..

Taitaa mennä kuppi kerran kuukaudessa, joka on välillä välttämätön piriste ennen treeniä(esim. jalkatreeni edessä ja väsy olo). Muuten kofeiinia tulee kolasta n. 1krt/2 viikossa.
:kippis1:

:kuola: mulla ei mee kuin korkeintaan 4 kofe tabua päivässä (ennen treeniä), ja lisäksi joku 3-4 kuppia kahvia. Paljokohan kofeiinia on kupissa kahvia noin keskimäärin?

yleensä 600mg... kofeiinia otan sykleinä eli esim 1vko on / 1vko off. tosin joskus tulee liiankin pitkiä putkia ja maha ärtyy.

Kesällä ennen aamulenkkii 100-200mg. Nykyään jos tulee treenattua aamulla niin 100-200mg. Joskus ennen kovaa jalka treeniä samat määrät. Mulla on ihmeellinen juttu, kun 100mg ei tunnu antavan yhtään mitään, mutta 200mg auttaa helvetisti.

Is this placebo? ......Nou.

Pannukahvi
Kofeiinia 60-80 mg / 1 dl

suodatinkahvi
Kofeiinia 70-90 mg / 1 dl

Itellä menee normaalisti siinä 200-400 mg kofeiinia päivässä ihan kahvina, ja joskus yli 600 mg. Nappeja en oo syöny, vielä, mutta jos syön niin vähennän sitten kahvia. Tollanen yli 500 mg alle parissa tunnissa niin sitä juoksee pitkin seiniä ja häpäsee koirat ja kissat.:lol2:

Kahvia tulee juotua noin 8-10 kuppia päivässä, ehkä turhan paljon. Jos ei juo kahvia niin vieroitus oireina rupeaa päätä särkemään.

pitää ny kysyä että paljonko finrexinissä on kofeiini kun sehän on jotenkin kielletty aine urheilu suoritusta varten.

Mulla on töissä melkein koko ajan kahvikuppi kädessä. Joten eiköhän viikolla tule sellainen about 8 kuppi vedettyä napaan. Viikonloppuna pärjään pelkällä aamukahvilla ja on aika ihme ettei mitään vieroitusoireita tule.

Piti ihan tarkistaa Finrexin paketin kyljestä paljonko siinä on kofeeiinia. Vastaus on 30 mg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom