Pistäis sen km-korvauksen rajan vaikka sinne pariin tuhanteen kilsaan niin ois vähän pakko muuttaa käytäntöjä niin että firmat ostaa autoja joita kaupparatsut sitten työvälineenä käyttää ja nostaa vaikka KTA mukaista palkkaa ajaessaan. Ihan niinkuin normaalitkin ihmiset töissä tekee.
Näin sen soisikin menevän. Siinä vaan on se ongelma, että tämä tulee fimoille vähän saatanan kalliiksi. Varsinkin jos niitä reppureita on useempia. Silloin kun auto ei ole oma, siitä ei vitut välitetäkkään. Saa vähän "lämää" motarilla enempi kuin tarpeen jne jne.
Taasen oikeasti paljon ja säännöllisesti ajavien kohdalla ehkä järkevämpikin tuo firman auto. Mä ottasin sellaisen vaikka heti, mutta ei pelkoa että tarjotaan.
Mutta mutta, vaikka tässä nyt saisi verotonta liksaa, niin mitä sitten? Summat on kuitenkin aikasta pieniä. Saahan sitä verotonta liksaa jokainen timpurikin joka viittii tehdä "perheellen kodin" ja myydä sen 2 vuotta ja 5 minuuttia siinä asuttuaan. Eikä tartte olla edes timpuri. Sitten saa vähemmän verotonta, mutta sitäkin ansiottomampaa etua kun painaa puoli vuotta tukka putkella hommia ja tienaa vuoden liksan ja sitten toisen puolivuotta makaa himassa ja nostaa ansiosidonnaista.
Sitten jotkus perkeleet vetää pari askia röökiä päivässä ja sairastelemeen mun makamilla veroeuroilla. Puhumattakaan liikalihavista toisen asteen diabeteksiensä kanssa. Ja nämä kulut on suorana niistä verorahoista, ei mitään etua mistä ei tartte veroja maksaa.
Miksi ette valita siitä että säätiöt ja rahastot nostaa osingot verotta? Puhutaan taas muutama kertaluokkaa isommista rahoista kuin tässä asiassa.
Aikaslailla turhan suuret mittasuhteet saa tämä jos sitä ei nyt olekkaan mitoitettu tyyliin mun vuoden 93 Carinan kulujen mukaan.
Mutta mä taidan kohta luovuttaa. Tässä on niin vähän omatkaan intressit pelissä, ettei jaksa. Taitaa olla tänävuonna kaikki 500 km mulla työajoja, eikä mitään ole näköpiirissä. Että eipä ole oikeasti hevonpaskaa merkitystä mulle vaikka poistasivat tuon kokonaan. Saispahan firmaan auton!