Klassisen tyhmät ihmiset

Kaverin kanssa pelailtiin yhellä huoltsikalla sillasta ratilla ja polkimilla varustettua autopeliä kaksin vastakkain kahdella koneella...sitten kaveri tokasi siihen "olis aika hyvä kun täs olis sillanen kuvakulma mistä näkis ratin kanssa"...hetken aikaa ihmeteltiin että mikä tässä nyt ei oikeen menny putkeen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Roccer sanoi:
Kaverin kanssa pelailtiin yhellä huoltsikalla sillasta ratilla ja polkimilla varustettua autopeliä kaksin vastakkain kahdella koneella...sitten kaveri tokasi siihen "olis aika hyvä kun täs olis sillanen kuvakulma mistä näkis ratin kanssa"...hetken aikaa ihmeteltiin että mikä tässä nyt ei oikeen menny putkeen.

En ymmärrä mikä tuossa on nyt niin tyhmää? Siis jos kaveri tarkoitti sitä sisäkuvakulmaa jota ei kaikissa (arcade) peleissä ole. (ja ymmärrän kyllä että siinä laitteessa on ratti, mutta kuitenkin?)

kodari76 sanoi:
Mulla oli vuosia sitten salikaverina yksi hieman yksinkertaisempi kaveri. Oli pakko lopettaa "salisuhde" sen kanssa kun sai aina hävetä sitä. Heppu oli yksinkertaisesti aivan liian ulospäinsuuntautunut. Hänelle oli ihan normaalia mennä juttelemaan täysin ventovieraille ihmisille. Ai että mitenkäkö? No siten, että kun joku vääntää penkistä ykköstä, niin kaveri hiippaili penkin taakse ja työnsi yllättäen naamansa toisen naaman eteen ja sanoi "minusta tuo näyttää aika painavalta". Meinasi parilla jampalla mennä tahtipuikko sekaisin kesken sarjan (tai ykkösen...)

Viimeinen niitti oli se, että sälli alkoi joraamaan salilla! Voi svidu. Radiosta alkoi soimaan joku sen lempparidiskohitti. Ja äijä alkoi ketkuttamaan itseään keskellä salia :david: Oli pakko ottaa hieman hajurakoa ettei sekoitettaisi samaan porukkaan.

Sen saliohjelmatkin olivat aika simppelit. Maantantaina treenataan ranteet, keskiviikkona etuolkapäät ja perjantaina tehdään vatsalihaksia. Ja joka kerta koitetaan (samaa) penkkiykköstä.

:hyper: Ei saakeli

Mulla oli luokalla lukiossa tyttö, joka tuumi 1. fyssan kurssilla, että energiaa voitaisiin säästää käyttämällä akkuja, koska ne voi ladata uudestaan. ;)

naksu sanoi:
Mulla oli luokalla lukiossa tyttö, joka tuumi 1. fyssan kurssilla, että energiaa voitaisiin säästää käyttämällä akkuja, koska ne voi ladata uudestaan. ;)
Onhan tossa pointtia.

naksu sanoi:

Luuliko hän, että ne itsekseen latailee itsensä taas täyteen?

Intissä tarvittiin kolme miestä kiinnittämään alokkaan monot suksen siteisiin ja pitämään alokasta pystyssä ko. tapahtuman aikana. Laitettiin sauvat vielä käteen. Alokas aikansa mietittyään: "Kumpaan suuntaan mun sitten pitää työntää, että nää lähtee eteenpäin?" :eek:

Sanottiin, että työnnät sauvoilla taaksepäin. No, alokas tökkäisi sauvat eteensä maahan, työnsi, ja lähti loivaan alamäkeen hurjaa vauhtia taaksepäin, kolautti suksen kannat 30 senttimetrin päässä olleeseen suksivaraston seinään ja kaatui naamalleen suksiensa väliin! :hyper:

Olin salilla kaikessa rauhassa vääntämässä reeniäni, kun arviolta noin nelikymppinen kaksi metrinen tumma päärynävartalon omaava mies tulee kesken scott-hauis sarjani päivittelemään käyttämääni paino määrää. Hän hieroo ystävyyttä ja kehuu lihaksiani ja siirtyy tekemään itsekin hauiskääntöä käsipainoilla. Painojen koko yllättää minut, n. 5kiloa. Eikä siinä vielä kaikki, kaveri saa näillä painoilla juuri ja juuri 10 toistoa. Sitten hän istahtaa alas ja alkaa kyselemään penkkiennätystäni. Ja hän häkeltyy jälleen. Ai että ihan 75 kiloa hän karjaisee. "Onko se jokin suomen ennätys?". Vastaan, että ei se ihan. Kerron myöskin, että todistin taannoin saliomistajamme tekevän muutaman toiston sarjoja vähän vajaalla 200 kilolla penkkipaidan kanssa. Mies toteaa ottavansa itsekin parisataa paidan kanssa, nehän nostavat periaatteessa painon itsestään. Kertoo hän myöskin legendaa kehonrakentajista, jotka käyvät salilla vain öisin (salille pääsee klo 10-21). Nämä kehonrakentajat tekevät penkkiä ilman paitaa 250 kilolla 20 sarjoja. Tässä vaiheessa itseltäni pettää pokka ja purskahdan nauruun. Mies innostuu ja kertoo tottakai lisää näistä kehonrakentajista. Ne asuvat yleensä Ruotsin puolella ja harjoittelevat silti Suomessa. Kohta mies siirtyy kohti penkkiä ja nakkaa molempiin päihin 20 kilon painot ja nostaa sen kerran ähisten. Autan miestä purkamaan hurjan painomäärän ja totean, että en kestä tätä enää ja lähden kotiin sanaakaan sanomatta miehelle.

EDIT: lisätäänpä vielä seuraavaa.. Uskon ja toivon, että mies ei ollut tosissaan,vaan yritti vain pyrkiä suosiooni nuilla hurjilla jutuillaan. Tai ehkä hän vain halusi kusettaa. Ei kukaan oikeasti tuollaisia juttuja todeksi usko :lol2:

kodari76 sanoi:
Mulla oli vuosia sitten salikaverina yksi hieman yksinkertaisempi kaveri. Oli pakko lopettaa "salisuhde" sen kanssa kun sai aina hävetä sitä. Heppu oli yksinkertaisesti aivan liian ulospäinsuuntautunut. Hänelle oli ihan normaalia mennä juttelemaan täysin ventovieraille ihmisille. Ai että mitenkäkö? No siten, että kun joku vääntää penkistä ykköstä, niin kaveri hiippaili penkin taakse ja työnsi yllättäen naamansa toisen naaman eteen ja sanoi "minusta tuo näyttää aika painavalta". Meinasi parilla jampalla mennä tahtipuikko sekaisin kesken sarjan (tai ykkösen...)

Viimeinen niitti oli se, että sälli alkoi joraamaan salilla! Voi svidu. Radiosta alkoi soimaan joku sen lempparidiskohitti. Ja äijä alkoi ketkuttamaan itseään keskellä salia :david: Oli pakko ottaa hieman hajurakoa ettei sekoitettaisi samaan porukkaan.

Sen saliohjelmatkin olivat aika simppelit. Maantantaina treenataan ranteet, keskiviikkona etuolkapäät ja perjantaina tehdään vatsalihaksia. Ja joka kerta koitetaan (samaa) penkkiykköstä.

:thumbs: Otan osaa!

Mulla oli samanlainen sälli sekä salilla että eräässä kamppailulajissa. Nolointa oli se kun sälli rupee pokkana joka reeneissä kyseleen smackdown tempuista! Kyselee vakavalla naamalla miten niistä otteista pääsis irti ja että mitä pitäs tehä jos joku kävis sillee päälle. Eniten kyrsi että kysely alkoi heti kun se ite oli saanu harjoitella uutta liikettä ja olisi ollu mun vuoro kokeilla. Seiso siinä sitte tatamilla tumput suorina ku muut reenaa...

Samalla luokalla oli yläasteella yksi todella yksinkertainen tapaus. Kundin lempinimen etuliite olikin "jumi". Ekoilla yhteisillä tunneilla opettaja kysyi onko kukaan käynyt ulkomailla ja kertoisiko missä. Tämä samainen tapaus viittasi innokkaasti ja huusi "Ahvenanmaalla". Muilla ainakin oli hauskaa...

Töissä meillä on myös eräs naisihminen, jonka kanssa moni on ihmeissään välillä hänen yksinkertaisuutensa vuoksi. Esimerkkinä hänen itsensä kertoma tapaus menneisyydestä. Hän oli jollain kurssilla ja kaverit olivat antaneet jollekin pojalle lempinimen "Läski". Poika itse ei nimestään vielä tiennyt.Työkaverini oli mennyt kysymään neuvoa pojan luokse iloisesti tervehtien "Hei läski!". Oli kuulema hieman nolottanut...

Yläasteella samalla luokalla ollut poika oli tyhmän oloinen. Arvosanat eri aineista pyöri siellä 4-6 välillä tyhmyyden takia. No historian tunnilla puhuttiin toisesta maailmansodasta ja lähinnä Neuvostoliiton tilanteesta ja sitten opettaja kysyi, että "Kukas se onkaan Neuvostoliiton diktaattori/johtaja?"
Kyseisellä pojalla nousee käsi ylös samalla sekunnilla ja kaikki on luokassa :eek:.
No opettaja antaa kyseisen pojan vastata, koska hänkin on yllättynyt käden nostosta. Pojan vastaus on Hitler. Opettajakin menee vähän vaivautuneeksi ja sanoo, että ei Hitler oli kyllä Saksan johtaja ei Neuvostoliiton.

exitusletalis sanoi:
Työssä tapahtunutta:
Mies 45-50v, soittaa minulle kännykkääni. Kaveri on ennalta tuttu "hankala tapaus", joka kysyy tai pyytää mitä ihmellisimpiä asioita. Vakiokalustoon kuuluu mm. hänen erinäisten papereidensa skannaaminen word-muotoon jota hän itse ei vaivaudu tekemään, koska hänellä on omien sanojensa mukaan ranteeseen asennettu metalliosia. (?)

Kuulostaa aika tutulta... Helpparissa duunissa? Mulle riitti 1.5 vuotta helpparissa ja sen jälkeen vaihtui hommat. Noita samanlaisia laiskoja mulkeroita on paljon.

Naxu sanoi:
Kuulostaa aika tutulta... Helpparissa duunissa? Mulle riitti 1.5 vuotta helpparissa ja sen jälkeen vaihtui hommat. Noita samanlaisia laiskoja mulkeroita on paljon.

Joo, tavallaan. Samassa tiimissä helpparin kanssa. Monet ihmiset soittelee aika sokeasti kaikkien numeroihin joiden toimenkuva liippaa tietotekniikkaa. Koita siinä sitten setviä kun marginaalikin on liian leveä..

Vähä-älyiset yleensä tunnistaa siten, että he yrittävät peittää typeryytensä vinkumalla siitä, että muut ovat tyhmiä. :piis:

naksu sanoi:

Lyhyt fysiikka? Meillä laskettiin auton jarrutusmatkaa, kun tiedettiin auton nopeus ja tien kitkakerroin. No muut sai tuloksia väliltä 10m-100m, ei siinä mitään. Mutta yksi urheiluluokan jalkapalloilija sai tulokseksi 23km. Opettaja sitten alkoi kysymään, että olisiko vastauksessa kenties jotain pielessä? Sälli tapitti takaisin ihan pokkana ja sanoi ettei ole, ihan ok vastaus. Porukka alkoi jo hihittämään ympärillä. Pojalla naama punoitti ja pää pyöri. Opettaja vaan tenttaa, että eikös jarrutus ole hieman liian pitkä? No ei kuulemma ole, kovassa vauhdissa on kuulemma yllättävän pitkät jarrutusmatkat. Opettaja sanoi sitten olevan aika hurjaa, jos 80km/h nopeudesta jarrutus menee seuraavan kaupungin puolelle. Jätkä miettii ja alkaa hermostumaan "ei se ny niin pitkä matka ole!" Mutta ei mennyt jakeluun. Ruosteisten rattaiden raksutus kuului miehen päästä vielä pitkään tuon tilanteen jälkeen...Tuskin on älynnyt vieläkään.

Intissähän sitä näki jos jokinlaista hiipparia. Alokasajan alussa oli oppitunti rynnäkkökivääristä. Eräs melko yksinkertainen tyyppi kysyi tuntia pitäneeltä kadetilta: "Onko rynnäkkökivääri maadoitettu salamaniskun varalta?" Sama tapaus heitteli muillakin oppitunneilla melko legendaarisia kysymyksiä, mutta kun ei muista niin ei muista.

Toinen sankari oli myös melkoisen yksinkertainen, mutta yritti olla komppanian särmin sotilas. Oli kapteenille vastannut tämän kysyessä, haluaako alokas auk:iin: "En. Minä menen ruk:iin" Kaverin päähän ei mahtunut se että ruk:iin päästäkseen on ensin mentävä auk:iin, vaan luuli suoraan pääsevänsä Haminaan. Samainen tapaus myös kyseli miten kauan ruumista voi käyttää poterossa aseentukena ennenkuin se alkaa mädäntyä :hyper:
Lieneekö mainitsemisenarvoista että ei muuten päässyt ruk:iin, tai edes auk:iin..

T.K. sanoi:
Vähä-älyiset yleensä tunnistaa siten, että he yrittävät peittää typeryytensä vinkumalla siitä, että muut ovat tyhmiä. :piis:

No no, nämähän on ihan lystikkäitä tarinoita ja on sitä jokainen joskus laukonut ihan idootteja juttuja, niitä ei vaan kehtaa kertoa. :lol2: Siis jos puhutaan nyt ihan henkisesti terveistä ihmisistä, oikeasti älyllisesti vajaavaisten ihmisten touhuista ei kyllä saa sanoa pahasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom