kissan pito kerrostalossa

Ironangel sanoi:
Kissat voivat merkata myoskin raapimalla pystypintoja, silloin hajumerkki jää varpaiden rauhasista.

Toi raapimalla hajumerkkaaminen on aika hauska. Mulla on kämpän edellisen omistajan kissa raapinut yhtä ovenpieltä, ja kaksi kissaa olen tuonut uutena tähän kämppään. Molemmat ovat välittömästi tienneet mitä sille ovenpielelle kuuluu tehdä! :D skraats skraats....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
reino sanoi:
Toi raapimalla hajumerkkaaminen on aika hauska. Mulla on kämpän edellisen omistajan kissa raapinut yhtä ovenpieltä, ja kaksi kissaa olen tuonut uutena tähän kämppään. Molemmat ovat välittömästi tienneet mitä sille ovenpielelle kuuluu tehdä! :D skraats skraats....

Ilmeisesti samasta merkkaustavasta on kyse mun kissalla kun se yleensä ruokailun jälkeen nousee etutassut uunia vasten ja alottaa hillittömän sutimisen sitä uunin ikkunaa vasten. :hyper: Se on aika hauskan näköstä touhua, se ikään kuin juoksee etutassuilla sitä uunia vasten. :D Samalla tyylillä sitten "peittää" myös ruokakuppinsa sutimalla tyhjää lattialta siihen kupin päälle.

reino sanoi:

:D Monesti ihmiset ei edes tiedä että kissa merkkaa raapiessaan ovenpieliä tai sohvaa.
Toi tapa on ainakin mun leikatuilla pojilla vielä tallella, tosin ne raapii seinän kulmaan kiinitettyä kokolattiamaton palaa, on muuten tosi kätevä raapimapuun korvike, kestää kulutusta ja katit tykkää. Ja tulee halvemmaksi kun ne kaupasta saatavat pahvitötteröviritelmät, jotka hajoaa tosi nopeesti jos on useampi kissa käyttämässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom