Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Willie sanoi:Eiköhän niitä Matti Meikäläisiä jää ihan samalla tavalla kiinni, niillä jutuilla ei vain myydä lehtiä ellei kyseessä ole todella törkeä tapaus.
Dean Kuntz sanoi:Miksi se nainti tuossa iässä on nykyään niin traumaattista kun kivikaudella ihmisapinat nussi keskenään heti tultuaan sukukypsäksi... Hyvä vaan että moralistista yhteiskuntaa vähän pöyhitään...paskempi homma vaan asianosaisille.
Jaa että buusterimiehelle kuolemantuomio? :jahas:harde20 sanoi:Minun mielestä ei oo saaastasempia ihmisiä kuin nuo saatanan pedofiilit.Jos voisin muuttaa suomen lakia niin säätäisin lain jossa kuolemaantuomio otettaisiin käyttöön kyseisen rikoksen yhteydessä.HYI vittu en kyllä olisi uskonut siitä buusterin äijästä :curs:
P.R.I.E.S.T sanoi:hohohohoh kaikki vitun pervot jää kiinni hyvä homma
osku sanoi:- - eikä me olla ihmisapinoita.
Antzu sanoi:Joo-o, edes katolisen kirkon papit ei vedä vertoja Suomen tv- ja radiojuontajille. Jos tosiaan julkisuudesta noita yksilöitä löytyy noin paljon, niin paljonkohan niitä on tavallisen kansan parissa.
Dragon sanoi:Voi ny helvata... mitä me sitten ollaan?
harde20 sanoi:Minun mielestä ei oo saaastasempia ihmisiä kuin nuo saatanan pedofiilit.Jos voisin muuttaa suomen lakia niin säätäisin lain jossa kuolemaantuomio otettaisiin käyttöön kyseisen rikoksen yhteydessä.HYI vittu en kyllä olisi uskonut siitä buusterin äijästä :curs:
harde20 sanoi:Minun mielestä ei oo saaastasempia ihmisiä kuin nuo saatanan pedofiilit.Jos voisin muuttaa suomen lakia niin säätäisin lain jossa kuolemaantuomio otettaisiin käyttöön kyseisen rikoksen yhteydessä.
Meidän firmassa vaadittiin myös tommonen "rekisteriote". Mutta olisiko syynä siihen ettei niitä useinkaan vaadita se ettei (minun käsittääkseni) lain mukaan työnantaja saa vaatia moista...?apophis sanoi:On se kumma että tulee tuommoiset aina yllätyksenä ja lehdistä luetaan OMAN työntekijän tuomioista! Ilmeisesti mitään taustachekkauksia ei tehdä, kun väkeä palkataan? Minulle tehtiin Supon standardi chekki kun tulin nykyiseen hommaani. Suostumus chekkiin on allekirjoitettava, muuten ei töihin oteta.
Jortsu sanoi:Meidän firmassa vaadittiin myös tommonen "rekisteriote". Mutta olisiko syynä siihen ettei niitä useinkaan vaadita se ettei (minun käsittääkseni) lain mukaan työnantaja saa vaatia moista...?
Tiger Girl sanoi:No asiaan syvällisemmin perehtymättömänä en voi 100%:sti todeta et kyseessä oli raiskaus, mut entä jos oli? Joka tapauksessa mun mielestä liian lievä tuomio.
matrix sanoi:Nyt menee vähän offtopic mutta ihan kiinnostaa
mitä kaikkea tuollaisessa turvallisuusselvityksessä sitten työnantajalle kerrotaan ja millä perusteilla kelpoisuutta arvioidaan??