Kiss FM:n Timpe syytettynä lapsen hyväksikäytöstä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jones
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Willie sanoi:
Eiköhän niitä Matti Meikäläisiä jää ihan samalla tavalla kiinni, niillä jutuilla ei vain myydä lehtiä ellei kyseessä ole todella törkeä tapaus.

Tilasto-oraakkeli kertoo, että vuonna 2003 tuli poliisin tietoon 718 lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä eli about 2 per päivä. Haluaisiko joku oikeasti lukea tämän laadun uutisia joka ikinen päivä sanomalehdestä? Varsinkin kun nämä julkisuudessa olleet jutut ovat todella kevyttä kamaa verrattuna näihin synnytyslaitokselta juuri tulleita omia sylilapsiaan tai juuri ja juuri kouluikäisiä sukulaislapsiaan raiskaavien kansalaisten kuvioihin.

Onko se Pirkko-Liinan, 0,5kk tai Kalervo-Petterin 8 vuotta etu, että sanomalehdessä on kissankokoisen kuvan kera uutinen esimerkiksi siitä kuinka hänen isänsä on saanut tuomion lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä? Peruskouluikäisen ikätoverithan kiljuisivat riemusta moisen uutisen kuultuaan ja söisivät hyväksikäytetyn kersan elävältä, jollei sitten muutaman vuoden kiusaamisen jälkeen juniori vetäisi itse itseään narukiikkuun.

Julkinen tekijän teilaus on siitä huono, että alaikäinen uhri kärsii leimastaan satavarmasti enemmän ja kauemmin kuin tekijä.

Miksi se nainti tuossa iässä on nykyään niin traumaattista kun kivikaudella ihmisapinat nussi keskenään heti tultuaan sukukypsäksi... Hyvä vaan että moralistista yhteiskuntaa vähän pöyhitään...paskempi homma vaan asianosaisille.

Dean Kuntz sanoi:
Miksi se nainti tuossa iässä on nykyään niin traumaattista kun kivikaudella ihmisapinat nussi keskenään heti tultuaan sukukypsäksi... Hyvä vaan että moralistista yhteiskuntaa vähän pöyhitään...paskempi homma vaan asianosaisille.

Varmaan sen takia kun nyt ei olla kivikaudella eikä me olla ihmisapinoita.

Minun mielestä ei oo saaastasempia ihmisiä kuin nuo saatanan pedofiilit.Jos voisin muuttaa suomen lakia niin säätäisin lain jossa kuolemaantuomio otettaisiin käyttöön kyseisen rikoksen yhteydessä.HYI vittu en kyllä olisi uskonut siitä buusterin äijästä :curs:

Muistakaa silti että esim. Kanadassa, Islannissa ja Itävallassa seksin harrastamisen raja on 14 v ja espanjassa 13 v...eli se joka Suomessa on likainen pedofiili onkin noissa maissa ihan normaali ja kunnon kansalainen. Eli keep on funking amisjätkät siellä autoissanne ette ole sen pedofiilimpiä kuin muutkaan ja nuorena se on vitsa väännettävä ;)

harde20 sanoi:
Minun mielestä ei oo saaastasempia ihmisiä kuin nuo saatanan pedofiilit.Jos voisin muuttaa suomen lakia niin säätäisin lain jossa kuolemaantuomio otettaisiin käyttöön kyseisen rikoksen yhteydessä.HYI vittu en kyllä olisi uskonut siitä buusterin äijästä :curs:
Jaa että buusterimiehelle kuolemantuomio? :jahas:
Ei se nyt mitään Jammuun verrattavaa sentään tehnyt.

P.R.I.E.S.T sanoi:
hohohohoh kaikki vitun pervot jää kiinni hyvä homma :hyper:

Joo hohoohoohohok kohta ne hakee kekenkin putkaan :hyper:

osku sanoi:
- - eikä me olla ihmisapinoita.

Voi ny helvata... mitä me sitten ollaan?

Antzu sanoi:
Joo-o, edes katolisen kirkon papit ei vedä vertoja Suomen tv- ja radiojuontajille. Jos tosiaan julkisuudesta noita yksilöitä löytyy noin paljon, niin paljonkohan niitä on tavallisen kansan parissa. :rolleyes:

www.itsetyydytys.org

Älä muuta sano :eek: Saa kyllä joistain ton sivun juituista kunnon naurut koska monet vastaa tonne ihan läpällä :D

Dragon sanoi:
Voi ny helvata... mitä me sitten ollaan?

Siis en oo 100 varma noista termeistä,mutta uskoisin että suurin osa tänne postavista on ihmisiä.

harde20 sanoi:

Sun tarttee sitten tappaa mm. espanjalaiset, italialaiset ja islantilaiset. Kannattaa kehittää siihen joku kone, meinaan on yli 100 miljoonaa ihmistä yhteensä. En luettele ählymaita.

http://www.sappho.net/eva/HLE/Liite1.html

harde20 sanoi:
Minun mielestä ei oo saaastasempia ihmisiä kuin nuo saatanan pedofiilit.Jos voisin muuttaa suomen lakia niin säätäisin lain jossa kuolemaantuomio otettaisiin käyttöön kyseisen rikoksen yhteydessä.

No ONNEKSI sinä et voi muuttaa Suomen lakia.

En puolustele pedofiilejä, mutta kyllä tuo kuolemanrangaistus silti on pääsääntöisesti aika yliammuttu rangaistusmuoto. On se kivaa kun ihmiset kirjoittelevat pää punaisena ja vihastuksissaan täysin järjettömiä kommentteja.

apophis sanoi:
On se kumma että tulee tuommoiset aina yllätyksenä ja lehdistä luetaan OMAN työntekijän tuomioista! Ilmeisesti mitään taustachekkauksia ei tehdä, kun väkeä palkataan? Minulle tehtiin Supon standardi chekki kun tulin nykyiseen hommaani. Suostumus chekkiin on allekirjoitettava, muuten ei töihin oteta.
Meidän firmassa vaadittiin myös tommonen "rekisteriote". Mutta olisiko syynä siihen ettei niitä useinkaan vaadita se ettei (minun käsittääkseni) lain mukaan työnantaja saa vaatia moista...?

Jortsu sanoi:
Meidän firmassa vaadittiin myös tommonen "rekisteriote". Mutta olisiko syynä siihen ettei niitä useinkaan vaadita se ettei (minun käsittääkseni) lain mukaan työnantaja saa vaatia moista...?

Vähän veikkaan että on noin. Samoin kuin että pyydetään työntekijää allekirjoittamaan sopimuksen että työnantaja saa lukea alaisensa sähköpostit vaikkapa kun hän on lomalla jotta ei menisi ohi jotain työasioihin liittyvää, niinkuin varmaan joissain paikoissa tehdäänkin, mutta tuota ei voi kiertää millään sopimuksilla.

Nyt menee vähän offtopic mutta ihan kiinnostaa
mitä kaikkea tuollaisessa turvallisuusselvityksessä sitten työnantajalle kerrotaan ja millä perusteilla kelpoisuutta arvioidaan??

Toiha ois bodarin painajainen.

Pecman: jaa ettei Jammuun verrattavaa ole tehnyt...no mieti hetki asiaa sen tytön kannalta...jos hän ei todellakaan suostunut seksiin, niin voi miettiä miten ko. tapahtuma aiheuttaa sellaisia traumoja joita voi olla vaikea enää koskaan korjata... No asiaan syvällisemmin perehtymättömänä en voi 100%:sti todeta et kyseessä oli raiskaus, mut entä jos oli? Joka tapauksessa mun mielestä liian lievä tuomio.

Tiger Girl sanoi:
No asiaan syvällisemmin perehtymättömänä en voi 100%:sti todeta et kyseessä oli raiskaus, mut entä jos oli? Joka tapauksessa mun mielestä liian lievä tuomio.

Olihan se vuoden kestänyt raiskaus, joo. Jammuhan taisi pitää vankina, raiskata ja tappaa sekä lopuksi polttaa pari jotain alle kouluikäistä. Oliskohan noissa tapauksissa nyt jotain pientä eroa? Edes ihan marginaalista?

matrix sanoi:
Nyt menee vähän offtopic mutta ihan kiinnostaa
mitä kaikkea tuollaisessa turvallisuusselvityksessä sitten työnantajalle kerrotaan ja millä perusteilla kelpoisuutta arvioidaan??

http://www.poliisi.fi/poliisi/supo/home.nsf/pages/3A4A54BE0DDC1885C2256BE9004E0C6F

Epäilen vähän ovatko Buusteri-lastenohjelma tai Kiss FM-radioasema laissa tarkoitettuja "yhteiskunnallisesti ja kansantaloudellisesti keskeisiä toimijoita, joita pitää auttaa suojautumaan luvatonta tiedustelua, väärinkäytöksiä, tietovuotoja sekä muuta rikollista toimintaa vastaan". Laki ei siis käsittääkseni ole olemassa teinitussujen suojana, vaan kansallisten taloudellisten intressien.

Eiköhän homma muutenkin mene aikalailla liukuhihnatyönä, koska eräskin telefoonifirma vaatii selvitykset suunnilleen talvella lumityöt tekevästä talonmiehestä lähtien kaikilta. Olettaisin että itse selvitys käsittää sen, että joku toimistokonstaapeli tekee yhden haun poliisin rekistereihin ja sitten oman harkintansa mukaan iskee lappuun "ei sovi tehtävään" tai "sopii tehtävään" tms.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom