- Ikä
- 46
Eipähän meinannu ihan heti uskoa. http://www.jippii.fi/uutiset/kotimaa/?aid=142057
Oisko tilaisuus tehny varkaan
Oisko tilaisuus tehny varkaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mervi kertoo: "Timpe ja Matti raiskasivat minut ollessani 14!"Jones sanoi:"Tiina kertoo suhteestaan Timpeen" ...Seiskaa odotellessa
Varmasti vituttaa. Typerintä tässä on se, miten helposti tällaisia syytöksiä voidaan tehdä ilman näyttöä ja mies vielä itse tunnustaa (tai niin oletin kun näytöstä ei mitään puhuttu)...Jones sanoi:Jäbällä vaimo, lapset ja varmasti mielekäs duuni...Ei pysty kuvitella paljon vituttas. Ja tollasta mainetta ei kuitenkaan pysty enää puhdistaa. Ehkä noloin mahdollinen syytös, jonka voi saada!
Uber-Gott sanoi:Varmasti vituttaa. Typerintä tässä on se, miten helposti tällaisia syytöksiä voidaan tehdä ilman näyttöä ja mies vielä itse tunnustaa (tai niin oletin kun näytöstä ei mitään puhuttu)...
Niin eli tunnustaa yhdynnän muttei sen rikollisuutta?Jones sanoi:"Tapahtumien kulusta ei ole erimielisyyksiä, mutta Salonen kiistää syyllistyneensä rikokseen."
Tomi sanoi:Taitaa tytöillä olla puute rahasta, kun tuosta lähtevät syytteitä nostamaan.
Paskat tuosta mihinkään linnaan joudu. Onhan Timpellä vakituinen työpaikka, mutta toisaalta eihän se ole ulkomaalainen jolla on elämä täällä suomessa muutenkin niin vaikeaa. Olisi varmaan kannattanu mieluummin raiskata niitten tyttöjen äidit niin pääsisi pelkillä sakoilla.MrMikey sanoi:Linnareissu taitaa olla edessä Timpellä... että pistää vihaksi tuollaiset lapsiin sekaantujat.
Eikös Salonen eronnut työpaikastaan tämän jupakan takia?teemupii sanoi:Onhan Timpellä vakituinen työpaikka,
Hippa sanoi:Mun mielestä tuo on aika naurettava juttu. Ihmettelen myös sitä, miksi tytöt odotti 5 vuotta ennen ilmoituksen tekoa.
Onhan se ihan totta, että kannattaa pitää se kikkeli housuissa vaan, jos ei ole ihan varma tytön iästä, mutta kyllä ne 15-vuotiaatkin osaa vikitellä.