Kiss FM:n Timpe syytettynä lapsen hyväksikäytöstä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jones
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
pakko sanoa että timbe on ärsyttävin lässyposki ketä ikinä olen radiossa kuullut,kiitos :nolo:

Viisi vuotta sitten pylsinyt jotain 15-vuotiasta. Ei niistä enää nykypäivänä tiedä kuka on 15v tai 18v.

Kyse on 15-vuotiaista tytöistä. Sanoisinpa, että aika moni 15-vuotias harrastaa seksiä ihan omasta vapaasta tahdostaan ja ilman vanhempien setien manipulointia. Taitaa tytöillä olla puute rahasta, kun tuosta lähtevät syytteitä nostamaan. Siltikään en hyväksy Timpen tohelointeja. En kuitenkaan pidä sitäkään eettisesti oikeana, että 15-vuotiaat teinihutsut jakavat toosaa kenelle sattuu ja sitten nostavat hyväksikäytöstä syytteet.

ps. tiesin tästä jo eilen päivällä, mutta en jaksanut aloittaa threadia

Mun mielestä tuo on aika naurettava juttu. Ihmettelen myös sitä, miksi tytöt odotti 5 vuotta ennen ilmoituksen tekoa.

Onhan se ihan totta, että kannattaa pitää se kikkeli housuissa vaan, jos ei ole ihan varma tytön iästä, mutta kyllä ne 15-vuotiaatkin osaa vikitellä.

Sehän on suorastaan muotia, jos pääsee hommailemaan täysi-ikäisen kanssa. Näin ainakin oli, kun olin ite nuori.

1 Pelle vähemmän radiosta ja Iltalehdille juttua. Kaikki hyötyy...

Tuo kyllä täysin totta että "lasten hyväksikäyttö" ei tule ensimmäisenä tuollaisista tapauksista mieleen.
Aika moni sitä 15-16 vuotiasta bylsii itse n. 20 vuotiaana. En tosin tiedä kuinka vanha KISS FMN AAMUTIIMI TIMBE on.

Ihan naurettava juttu. Voi olla muuten aika hankalaa todistaa tuota 5 vuoden jälkeen.

Nykyään teineillä niiin kova hinku päästä julkisuuteen, etten yhtään ihmettele tätäkään. Jäbällä vaimo, lapset ja varmasti mielekäs duuni...Ei pysty kuvitella paljon vituttas. Ja tollasta mainetta ei kuitenkaan pysty enää puhdistaa. Ehkä noloin mahdollinen syytös, jonka voi saada!

"Tiina kertoo suhteestaan Timpeen" ...Seiskaa odotellessa

Jones sanoi:
"Tiina kertoo suhteestaan Timpeen" ...Seiskaa odotellessa
Mervi kertoo: "Timpe ja Matti raiskasivat minut ollessani 14!" :eek:

Jones sanoi:
Jäbällä vaimo, lapset ja varmasti mielekäs duuni...Ei pysty kuvitella paljon vituttas. Ja tollasta mainetta ei kuitenkaan pysty enää puhdistaa. Ehkä noloin mahdollinen syytös, jonka voi saada!
Varmasti vituttaa. Typerintä tässä on se, miten helposti tällaisia syytöksiä voidaan tehdä ilman näyttöä ja mies vielä itse tunnustaa (tai niin oletin kun näytöstä ei mitään puhuttu)...

Uber-Gott sanoi:
Varmasti vituttaa. Typerintä tässä on se, miten helposti tällaisia syytöksiä voidaan tehdä ilman näyttöä ja mies vielä itse tunnustaa (tai niin oletin kun näytöstä ei mitään puhuttu)...

"Tapahtumien kulusta ei ole erimielisyyksiä, mutta Salonen kiistää syyllistyneensä rikokseen." Eiköhän noi pissikset oo ollu kuitenkin ottavana osapuolena. Pitää kysyy paperit tästä lähin :jahas:

Jones sanoi:
"Tapahtumien kulusta ei ole erimielisyyksiä, mutta Salonen kiistää syyllistyneensä rikokseen."
Niin eli tunnustaa yhdynnän muttei sen rikollisuutta?
Vähän tulkinnan varainen lause... Eiköhän tuo selviä kun iltiksen salapoliisit pääsee vauhtiin.

Tomi sanoi:
Taitaa tytöillä olla puute rahasta, kun tuosta lähtevät syytteitä nostamaan.

Niinpä. Aloin tosiaan miettiä tuota motiivia... mikä siinä on, että nyt piti ottaa asia esille? Entä jos Timpe ei olekaan enää suostunut petihommiin tyttölöitten kanssa ja tytöthän siitä suivaantuneena päättivät, että pistetäänpä äijä kuseen vanhasta virheestä?
:rolleyes:

Linnareissu taitaa olla edessä Timpellä... että pistää vihaksi tuollaiset lapsiin sekaantujat.

Sitä se julkisuus teettää.

Ei varmasti olisi mitään juttua nostettu viiden vuoden jälkeen ellei herra sattuisi olemaan nk. julkimo.

MrMikey sanoi:
Linnareissu taitaa olla edessä Timpellä... että pistää vihaksi tuollaiset lapsiin sekaantujat.
Paskat tuosta mihinkään linnaan joudu. Onhan Timpellä vakituinen työpaikka, mutta toisaalta eihän se ole ulkomaalainen jolla on elämä täällä suomessa muutenkin niin vaikeaa. Olisi varmaan kannattanu mieluummin raiskata niitten tyttöjen äidit niin pääsisi pelkillä sakoilla.

Vähän haiskahtaa siltä, että tytöillä on pahat mielessä. Jos menee nusailemaan 15-veenä kolmekymppisen kanssa omasta tahdostaan ja vielä kaverinsa kanssa, niin sitä voi vaan katsoa peiliin. Mistä noista neideistä sitäpaitsi nykyään näkee iän muusta kuin papereista?

Tämä ei kuitenkaan tarkoittanut sitä, että pitäisin Timpen toimintaa hyväksyttävänä.

Hippa sanoi:
Mun mielestä tuo on aika naurettava juttu. Ihmettelen myös sitä, miksi tytöt odotti 5 vuotta ennen ilmoituksen tekoa.

Onhan se ihan totta, että kannattaa pitää se kikkeli housuissa vaan, jos ei ole ihan varma tytön iästä, mutta kyllä ne 15-vuotiaatkin osaa vikitellä.

Samaa mieltä, että mikä mahtoi oikein kestää. Ja uutisen mukaan ei kiristäminen motivaationa. Joo joo, kyselis sitten oikeudessa, että kuinka paljon on saanut seiskalta jne jo rahaa haastatteluina. :)
Eihän tuon ikäisestä tytöstä voi olla ikinä varma. Suurin osa näyttää helposti 18-20 vuotiailta. Ja jos on vielä jostain baarista tai muusta k-18 bileistä lähtenyt homma käyntiin, niin vielä vähemmän aattelee että tuo olis 15 vuotias.

no jos mies on tiennyt minkä ikäisistä tytöistä on kyse niin kyllähän se ainakin siinä tapauksessa alkaa mennä rangaistavaksi teoksi.No mutta nyt olisi kyllä sopiva hetki soittaa Timpelle vaikkapa pilapuhelu.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom