Kisoja????

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi taas!
Olen yrittänyt surffailla netistä eri kisoja.. Voimanostoliiton sivulla on viralliset kisat, mutta mistä löytys epävirallisia? Mua kiinnostaa aloittaa tutkiminen epävirallisista, esim just jostain kapakka penkkikisoista mitä olen kuullut järjestettävän, mutta onko ne niin sisäpiiri tietoa, että missään ei niistä ilmoitella?
:(

Moi taas!
Olen yrittänyt surffailla netistä eri kisoja.. Voimanostoliiton sivulla on viralliset kisat, mutta mistä löytys epävirallisia? Mua kiinnostaa aloittaa tutkiminen epävirallisista, esim just jostain kapakka penkkikisoista mitä olen kuullut järjestettävän, mutta onko ne niin sisäpiiri tietoa, että missään ei niistä ilmoitella?
:(

Missäs päin vaikutat? Helpompi neuvoa jotain paikallisia kisoja.

Esimerkiksi Turussa on tulossa Sali 82:lla penkkikisat marraskuun lopussa, mahdollisesti myös mave. Tieto löytyy ainakin salin Facebook-sivuilta.

Ja joulukuun lopussa pääsee tekemään tuloksia kyykyssä, penkissä ja mavessa BBBC:lla. Tämä tieto on saatavilla ilmeisesti vain salilla kävijöille, koska ainakaan salin www-sivuilta tietoa ei löydy, eikä löydy Facestakaan.

Eli kannattaa ehkä käydä paikkakuntasi saleilla kyselemässä, jos muualta ei tietoa löydy.

Keski-Suomesta jos löytys jyväskylän lähettyviltä, niin :dance:
Ja tosiaan jos joku tietää tältä alueelta hyviä voimanosto seuroja niin olisi kiva tietää!! Oman kunnan alueelta ei löytynyt..

- - - Updated - - -

Niin ja siis tosiaan täältä tuppu kylän saleilla kun meininki ei oo kovin hurjaa, niin kukaan ei tiedä mitään eikä kyllä kisojaan ole..
Ja mitä faceen tulee, niin siihen en oo hurahtanut eli tietoa ei saa sieltäkään..:face:

Keski-Suomesta jos löytys jyväskylän lähettyviltä, niin :dance:
Ja tosiaan jos joku tietää tältä alueelta hyviä voimanosto seuroja niin olisi kiva tietää!! Oman kunnan alueelta ei löytynyt..

- - - Updated - - -

Niin ja siis tosiaan täältä tuppu kylän saleilla kun meininki ei oo kovin hurjaa, niin kukaan ei tiedä mitään eikä kyllä kisojaan ole..
Ja mitä faceen tulee, niin siihen en oo hurahtanut eli tietoa ei saa sieltäkään..:face:
Käyhän Jyväskylän Voimaklubia testaamassa, tiedä vaikka tykkäisit paikasta. Siellä treenaa aika paljon kilpailevia voimanostajia. Joulukuun alussa on salin pikkujoulujen yhteydessä seuran sisäiset leikkimieliset kisat, joissa itsekin aion nostaa ainakin vedon ja penkin.

Keljon Viestin salilla kai treenaa kans paljon kilpailevia voimailijoita. Siellä en oo itse ikinä käynyt niin en tarkemmin tiedä.

Suositut

Back
Ylös Bottom