Kisat takana - varusteiden käytön opiskelu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kroits
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
oli sitten pe ekat kolmen lajin kisat. Jännitti niin perskuleesti.

8 hyväksyttyä nostoa sain aikaiseksi ja vikassa mavessa vain loppui usko kesken.
Tuloksiin oon tyytyväinen vaikka kyykky ja mave aika vähän onkin. sarja siis
160 - 155 - 190 = YT 505.

nyt alkaa sitten varusteiden käytön opiskelu kun nämä meni täys RAWna.

Montakos kisaa on porukoilla mennyt siihen, että alkaa varustenostot sujumaan? Salillahan niillä kuitenkin sitten treenaillaan jne. mutta onko tarvittu useampia kisoja siihen, että niiden kanssa on täysin sujut ? Kun tuo kisa on kuitenkin aina kisa ja salitreeni salitreeniä.

Kiitokset etukäteen kommenteista.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ite en ole kisoissa käynyt, mutta sen voin kertoa, että meikäläisellä ei tahdo varustenostoista tulla lasta eikä paskaa. Kyykky yhtä helvettiä trikoot päällä, joten jätänkin aina henkselit alas, jolloin siitä jotakin tulee. Penkkipaidan kanssa en saa savua poikki ja tuntuu, että raakana menee melkein enemmän. Vedossa olen jotenkin saanut tuntumaa nostopukuun, se kun on muutamaa numeroa liian iso, että saan tangosta kiinni ilman hirveää pinnistystä alaspäin. Yhtä helvettiä tämä varustetivoli!!! On vitun vaikeaa nostaa hirveällä ylikuormalla varusteitten kanssa, raakana paljon mukavampaa. Mutta en anna periksi! :curs:

edit: Polvisiteet vetää tunnon pois pohkeista, jotka ovat täynnä piimää jo ennen kuin saan tangon edes selkään. Kyykinkin ilman polvisiteitä.

Zone-sarja -42%
Itsellä pusero päällä penkkaaminen on helpompaa, vaikka onkin 40kg ylikuormaa. Ykköset tuntuu keveämmiltä. rawina on stopista otettu 142.5kg, ja en todellakaan oo enään siinä kunnossa. Ehkä jossain 135kg. Silti puserolla liikkuu +170kg raudat ja kevyttä on :) Kovaa hakemistahan se on, että millä nostaa ja miten. Mutta työ tuottaa tulosta, näin ainakin itse olen ymmärtänyt. Tekniikka harjoittelukin :) Vituttaa vain kun oon kasvanu metallin kokotaulukossa juuri 54 ja 56 numeroiden väliin..Että 54 on liian pieni ja 56 liian iso. No, joutunee pienentää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom