Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä noita lamppuja saa ihan sekatavarakaupoista. Vois kokeilla 100W ton vakio 75W tilalla.:DOnko kukaan joutunut ostamaan philipsiin uutta lamppua? Onko ihan giganttitavaraa kun kerran sieltä saa itse vekottimiakin.
Ylös!
Philips julkisti uudet, 2G mallinsa Wake-up valoistaan elokuussa.
MP3 mahdollisuutta tähän kyllä odotin, mutta ei voi mitään.
Verkkokauppa.comiin oli tuota versiota ilmestynyt 5kpl 10.10.08 ja myyty on jo moninkertaisesti...
Gigantistakin näyttäisi löytyvän, tosin pari kymppiä kalliimmalla. Sentään varastossa näyttäisi olevan.
Tässä vielä suurempi kuva.
Tuon Innosolin Rondon näyttäisi saavan 169eurolla Kodin1:stä. Onhan se tosi rasvanen hinta lampusta, mutta eipä taida edullisemminkaan irrota. Pitää vielä haeskella muitakin vaihtoehtoja.
Huippuidea. Bonuksena toispuoleinen rusketus naamassa tai toisessa kädessä/jalassa, joka peiton ulkopuolella. :hyvä:
Joo, alkaa pimeys painaa taas ja vuosi vuodelta enemmän, joten on korkea aika munkin ostaa kirkasvalolamppu. Aattelin pistää keittiön pöydälle ja aamupalaa syödessä sen valossa kylpeä ja lueskella jotain, kuten tapana on. (ei enää sanomalehteä, mutta esim. TM:ää, Infernoa tai jotain kirjaa). Pitää yrittää muistaa raportoida sitten, tuntuisiko toimivan.
Valoherätyskellon idean kyllä ymmärrän, mutten varsinaisen kirkasvalolampun ideaa. Joko siellä on sisällä energiansäästölamppu, loisteputki tai halogeeni ja yhtä lailla voi sen laittaa itsekin naaman viereen loistamaan.
Sopivasti olen ajoittanut hakuni ohi noista tässä muutaman kuukauden ajan. Nyt ei taas ole yhtäkään myynnissä.Mulla on se Philipsin wake-up light. Ostin vuosi sitten ja maksoi 90e. Olen erittäin tyytyväinen siihen!
Huutonetistä noita saa aika edulliseen hintaan.